Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- Marketing Management - Analysis, Planning, Implementation, and Control
- Wydawnictwo:
- Felberg SJA
- Data wydania:
- 1999-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Liczba stron:
- 744
- Czas czytania
- 12 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8391146537
- Tagi:
- marketing ekonomia biznes
Publikacje(...) podręcznika prof. Philipa Kotlera "Marketing Management" w języku polskim należy przyjąć z radością i aprobatą. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że prace prof. Kotlera wywarły największy wpływ, w skali światowej, na rozwój marketingu i jego miejsce w zarządzaniu, a szerzej w "Business Administration". Jest to najczęściej cytowany autor z tej dziedziny. Co więcej, jego dzieła miały istotne znaczenie dla pragmatycznej strony marketi\ngu wykraczając poza mury uniwersytetów.
(...) Nie kwestionując wpływu podręcznika na rozwój piśmiennictwa i praktyki marketingu w Stanach Zjednoczonych, warto podkreślić, że oddziaływanie to jest jeszcze większe w innych krajach. Nawet w Polsce, przed okresem transformacji, raczkująca literatura marketingowa czerpała inspiracje z prac Philipa Kotlera. Jego wpływ jest wyraźny w publikowanych u nas książkach i prowadzonych zajęciach dydaktycznych.
Można jednak uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim.
(...)Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcje marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu.
(...)Książka dostarcza więc wiedzy nie o marketingu "martwym", ale "żywym", zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia. Sądzę, że w dużej mierze to zadecydowało o powodzeniu podręcznika. Jest on "praktyczny" i dostarcza podstaw do myślenia i działania marketingowego.
Philip Kotler wykazuje wielką dbałość o precyzję swoich twierdzeń i poprawną systematykę przedstawionych zagadnień. Wszystkie terminy i pojęcia marketingu są znakomicie zdefiniowane. Co więcej, definicje te zawsze uwzględniają instrumentalne podejście pragmatyczne. Ono zadecydowało o układzie podręcznika i zwartej w nim systematyzacji.
(...) Sądzę, że książka stanie się podstawową lekturą studentów i to nie tylko specjalizujących się w marketingu. Będzie ona szeroko wykorzystywana w różnych szkoleniach menedżerów. Można mieć nadzieję, że będą z nich korzystali przedsiębiorcy i menedżerowie, a także osoby zarządzające instytucjami nie nastawionymi na zysk.
prof. Jerzy Dietl(z przedmowy do wydania polskiego)
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 42
- 16
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Przeczytałam z trudem i nie zamierzam robić tego po raz drugi
Przeczytałam z trudem i nie zamierzam robić tego po raz drugi
Pokaż mimo toBardzo dobra książka z Marketingu, dużo informacji - napisanych tak aby zrozumieć rolę marketingu w przedsiębiorstwie.
Bardzo dobra książka z Marketingu, dużo informacji - napisanych tak aby zrozumieć rolę marketingu w przedsiębiorstwie.
Pokaż mimo toSzczegółowa, polecam dla każdego, kto związany jest z branżą marketingową
Szczegółowa, polecam dla każdego, kto związany jest z branżą marketingową
Pokaż mimo to