Opinie użytkownika
Zabierając się za lekturę „Przystani w Sosnowej Polanie” nie przypuszczałam, że ta powieść z sielskim obrazkiem na okładce będzie tak bardzo przesycona emocjami i niosąca ze sobą ważne przesłanie dla czytelnika.
Bohaterkami powieści są cztery kobiety – matka i trzy córki. Dziewięćdziesięcioletnia Zofia - matka Anieli, Bogdy i Cecylii zapada w śpiączkę. Choroba Zofii staje...
Czy są na sali jakieś panny bez posagu? Przychodzę do was z gotowym rozwiązaniem jak znaleźć bogatego męża. Wszystkie porady znajdziecie w debiutanckiej powieści Spohie Irwin pod chwytliwym i łatwym do zapamiętania tytułem „Towarzyski poradnik dla panien bez posagu”.
Poradnik Sophie Irwin jest nietypowy, ponieważ został wydany w formie powieści historycznej. Dzięki temu...
Za mną kolejne udane spotkanie z twórczością Anny Ziobro, dlatego cieszę się na samą myśl, że już za kilka dni będę mogła poznać dalsze losy bohaterów powieści „Moje życie przed tobą”.
10 sierpnia ukaże się bowiem powieść „Nie pozwól mi odejść”, która jest kontynuacją historii Leny i Marcina.
„Moje życie przed tobą” okazało się dla mnie doskonałą propozycją czytelniczą w...
Najnowszą powieścią Lenory Bell „Wszystkiemu winny książę” kończę swoją przygodę z cyklem „Skandaliczni książęta”. Cyklem, który przypomniał mi w jakich książkach zaczytywałam się jeszcze w liceum. I chociaż teraz powieść historyczna z jakby to ująć „tak dużą nutą pikanterii” nie jest czymś co czytuję często, to muszę przyznać, że książki Lenory Bell zawsze wpadały mi w...
więcej Pokaż mimo to
Jeśli nie mieliście dotychczas sposobności przeczytania którejś z powieści Barbary Wysoczańskiej musicie jak najszybciej to zmienić.
Po fenomenalnym moim zdaniem ubiegłorocznym debiucie autorki w postaci powieści „Narzeczona nazisty”, który przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem i tym razem autorka zachwyciła mnie od pierwszych stron „Siły kobiet”.
Akcja powieści...
Po raz kolejny przekonałam się, że Kamila Mitek pisze świetne powieści obyczajowe, bo niewątpliwie „Pomóż mi kochać” do dobrych powieści należy.
Zanim jednak opowiem o emocjach jakie wywołała we mnie książka Kamili Mitek, muszę zaznaczyć, że moim zdaniem poprzedni tytuł powieści, czyli „Pożar w mojej głowie” (w 2020 roku ta książka ukazała się pod takim właśnie tytułem)...
Denise Hunter od lat zbiera wśród czytelników swoich powieści wiele pozytywnych opinii o swojej twórczości. Postanowiłam się przekonać, czy w moim przypadku będzie podobnie, dlatego sięgnęłam po powieść Jeśli zostaniesz, która ukazała się w marcu 2022 r. nakładem Wydawnictwa Dreams.
Nie ukrywam, że powieść czytało się przyjemnie. Jednak po tylu pozytywnych opiniach na...
Nie spodziewałam się, że ta niepozorna książka dostarczy mi tak wielu wzruszeń. Rozpoczynając czytanie „Dopóki będziemy kochać” Katarzyny Janus myślałam, że trzymam w ręku kolejną powieść obyczajową jakich wiele na rynku. Tymczasem okazało się, że miałam przyjemność zatopić się w lekturze nietuzinkowej, momentami przejmującej historii o tym, jakie doświadczenia może nieść...
więcej Pokaż mimo toA oto przed Państwem drugi tom serii Skandaliczni Książęta Leonory Bell – Jak zatrzymać przy sobie księcia. Każdy, kto przeczytał pierwszą część trylogii (przyp. „Jak rozkochałam w sobie księcia”) z pewnością nie może doczekać się premiery drugiego tomu. Miałam możliwość przeczytania tej powieści na kilka dni przed premierą. Dlatego już dziś ponownie zapraszam Was w podróż...
więcej Pokaż mimo to
Nie da się ukryć, że Diana Palmer ma bardzo bogaty dorobek literacki. Jako autorka niemalże 200 książek, w większości romansów, przez ponad 50 lat od kiedy wydała swoją pierwszą powieść, bez wątpienia zjednała sobie ogromne rzesze wielbicieli.
Nie wiem jak do tego doszło, ale Władca pustyni to pierwsza książka Diany Palmer po jaką sięgnęłam. Trochę z ciekawości, żeby...
Muszę przyznać, że polscy autorzy kryminałów dają radę. Rzeka Anny Kusiak jest już kolejną książką z serii polskich kryminałów/thrillerów po które sięgnęłam i muszę przyznać, że znowu jestem mile zaskoczona.
Rzeka otwiera cykl Żywioły Podkarpacia. Jest według mnie dobrym otwarciem serii, dlatego z przyjemnością przeczytam kolejne tomy.
Annie Kusiak nie mogę odmówić...
„Miłosny układ” Sarah Hogle jest idealną propozycją dla wszystkich, którzy szukają jakiegoś „rozweselacza” na ponure dni. Przyznajcie, że już sama okładka poprawia Wam trochę nastrój.
To książka raczej z serii tych lekkich, niewymagających wielkiego skupienia przy lekturze. Co więcej z dość niespotykanym pomysłem na fabułę.... bo czy czytaliście kiedyś romans, w którym...
Zamierzałam dziś zacząć od napisania, że debiutancka powieść Kamili Majewskiej „Za zielonymi drzwiami” to idealna propozycja na długie zimowe wieczory...ale to niestety gruba przesada. Moi drodzy, prawda jest taka, że na lekturę tej powieści poświęcicie prawdopodobnie jeden wieczór i być może zarwiecie trochę nocy. Jak już zaczniecie czytać tę książkę to nie będziecie mogli...
więcej Pokaż mimo to
Dziś zacznę od tego, co zazwyczaj piszę na końcu. Otóż cały sercem polecam Wam przeczytanie tej pięknej powieści, której lektura sprawiła mi wielką przyjemność. Krawcowa z Paryża to ten rodzaj literatury, który zostaje w głowie jeszcze długo po przeczytaniu.
Kobiecość to słowo, które wprost wycieka spomiędzy kart debiutanckiej powieści Georgii Kauffmann. Piękne stroje...
Od dawna nie miałam takiego problemu z oceną przeczytanej przeze mnie książki. Musiało minąć trochę czasu od kiedy skończyłam czytać Utracony element Adrianny Rozbickiej, żebym mogła ułożyć sobie w głowie to, co działo się na kartach tego thrillera bądź kryminału. Tak naprawdę do dziś nie wiem do jakiego gatunku literackiego mam zaliczyć tę książkę. Ale to właściwie...
więcej Pokaż mimo toKamila Mitek dołącza do grona autorów, których książki zamierzam brać w ciemno. Od jakiegoś czasu szukam w powieściach obyczajowych bohaterów, z którymi mogę się chociaż w pewnym stopniu utożsamić. Lubię, kiedy powieści traktują o codziennym życiu, o troskach, które nie są obce zwyczajnym czytelnikom. Takie książki mnie wyciszają i niejednokrotnie pomagają zrozumieć moje...
więcej Pokaż mimo to
Recenzja przedpremierowa
Na początku nowego roku, bo już 12 stycznia 2022 r. Wydawnictwo Otwarte będzie miało dla swoich czytelników dość nietypową jak na tego wydawcę propozycję. Mianowicie chodzi o namiętny romans historyczny „Jak rozkochałam w sobie księcia”, autorstwa nagradzanej amerykańskiej pisarki Leonory Bell. Powieść otwiera cykl „Skandaliczni książęta” i będzie...
Tajemnica z przeszłości Sylwii Kubik to kontynuacja wychwalonego przeze mnie pod niebiosa Kroku do miłości.
Po raz kolejny skorzystałam z zaproszenia autorki i wyruszyłam w podróż na malownicze Żóławy, aby poznać dalsze losy Ewy i Kamila. Dobrze mi znani już bohaterowie próbują ułożyć sobie wspólne życie. Jednak w życiu nie zawsze bywa tak, że wszystko układa się po...
W ostatnim czasie bardziej po drodze mi z powieściami obyczajowymi. Mój umysł potrzebuje najwyraźniej czegoś lżejszego
Dlatego idealnie w moje obecne potrzeby wpisała się ostatnia powieść Agaty Sawickiej „I znowu zaświeci słońce”. Było to moje drugie spotkanie z twórczością autorki w tym roku i podobnie jak w przypadku „Jeszcze jednej szansy” czerpałam czystą przyjemność z...
Strasznie żałuję, że Anna Płowiec tak rzadko wydaje nowe powieści. W jej książkach jest coś, co mnie uspokaja i wycisza, dlatego tak bardzo lubię po nie sięgać.
Czytając „Zwyczajną kobietę” już po raz trzeci miał okazje zatopić się w wykreowanym przez Annę Płowiec świecie. Na pierwszy rzut oka, czytając opis wydawnictwa, wydawać by się mogło, że w tej książce nie będzie...