Opinie użytkownika
Helena Leblanc, autorka „Zły. Odrodzenie” nie boi się podejmowania szalonych nieodwracalnych decyzji w stosunku do swoich bohaterów. Czytelnika zaskakuje na każdym kroku, a zakończeniem dosłownie wbija w fotel i torturuje poprzez konieczność wyczekiwania na dalszą część!! Krótko mówiąc, jeśli jeszcze nie poznaliście serii Kalabria, to musicie koniecznie to zmienić!
W tej...
„Gorący lód” to kolejna książka Nory Roberts, po którą sięgnęłam i ponownie muszę przyznać, że autorka znowu zachwyciła! Uwielbiam książki Nory Roberts, wspaniale potrafi połączyć płomienny romans z kryminałem, a takie mieszanki są dla mnie w literaturze wyśmienite! Czytając jedną książkę otrzymuję tak naprawdę wszystko, co lubię!
Whitney MacAllister to główna bohaterka...
„ADHD Twój mózg jest ok” to niezwykle wartościowa pozycja napisana przez Tamarę Rosier, po którą polecam sięgnąć wszystkim, którzy żyją z ADHD, ale również i tym, w których otoczeniu są osoby z ADHD.
Przedmowa doktora Tomasza Adamczyka skutecznie może wprowadzić w temat, tak abyśmy upewnili się, że książka ta w życiu naszym jest potrzebna i wiele może nam ułatwić. Autorka w...
„Dziewczynka z wielkimi marzeniami” Agnieszka Ewa Rybka, to wspaniała historia, która idealne może wpasować się dl rodziców w tłumaczeniu dziecko, jak ważna jest ciężka pracy, w dążeniu do spełnienia upragnionych celów.
Josephina to ośmiolatka, która trenuje gimnastykę artystyczną. Stało się to jej pasją, a w głowie dziewczynki rodzą się kolejne marzenia o zdobywaniu nagród...
„Dziewięć kołatek Troya” to debiut literacki Alicji Czarneckiej – Suls, który w ogóle nie przypomina debiutu! Książka napisana została na wysokim poziomie i z wyczuciem! Literacko autorka brzmi, jakby była naprawdę doświadczona w pisaniu świetnych książek. Co zdecydowanie urzekło mnie najbardziej to humor na wysokim poziomie. Za każdym razem z odpowiednim wyczuciem,...
więcej Pokaż mimo to
„Ostatni azyl” to powieść sensacyjna na najwyższym poziomie! Intrygi. Zbrodnie, kradzieże, dzieła sztuki, handlarze, dokumenty, a to wszystko zwieńczone pieniędzy i to naprawdę dużymi pieniędzmi musi poskutkować świetną powieścią, w której nie znajdzie się ani chwili na nudę.
Marcin Faliński to emerytowany agent, który ma pomóc w rozwiązaniu zagadki oficer Caroline...
„Nowe przygody pluszowego Zajączka” Iwonny Buczkowskiej to wspaniała, pełna ciepła, sympatii, ale i pouczeń książka dla najmłodszych czytelników, ale również i dla tych nieco starszych.
Pluszowy Zajączek to ulubieniec Jacka, który z powodu przyjścia na świat młodszego braciszka musi oddać swojemu rodzeństwu większy pokój. Siostra ma zamieszkać wraz z najmłodszym bratem w...
„Księga porodu” Karoliny Laskowskiej to pozycja obowiązkowa dla każdej kobiety, która planuje zostać mamą, bądź już spodziewa się potomka. To szczególnie poradnik dedykowany dla tych kobiet, które rodzić będą swoje pierwsze dziecko. Pierwszy poród jest dla kobiety wielką niewiadomą, wielkim znakiem zapytania, a to potęguje jej obawy, strach i niepewność.
Sama jestem...
„Granite Hills. Tom II. Księga odrodzenia” Anna Leokadia to drugi tom fascynującej serii, która zabiera nas w świat czarownic, wampirów i wielkiego niebezpieczeństwa. Ja przyznaję szczerze, że bardzo lubię klimaty wampirów w literaturze i chętnie po nie sięgam! Dlatego też obok tej serii nie mogłam przejść obojętnie! I nie zawiodłam się, a wręcz przeciwnie -...
więcej Pokaż mimo to
„Dolina szpiegów” Roberta Michniewicza to książka, w której nie ma czasu na nudę, dzieje się w niej niezwykle wiele, należy dobrze skupić się podczas czytania, aby nie wypaść z obiegu. Zdecydowanie jest to powieść szpiegowska, na bardzo wysokim poziomie!
Akcja książki rozpoczyna się w Wielkiej Brytanii, gdzie Abwehry, Carl von Wedel, który pracuje dla polskiego wywiadu,...
Książki oparte na prawdziwych wydarzeniach, szczególnie te, których wydarzenia zostały osadzone w czasach wojennych, biorę w ciemno! W związku z powyższym nie mogłam przejść obojętnie obok tytułu „W cieniu Majdanka”, szczególnie że twórczość Sylwii Kubik zachwyca wielu czytelników. W moim przypadku było to pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale zdecydowanie udane i...
więcej Pokaż mimo to
Anna H. Niemczynow to autorka, którą zna niemal każdy. Jej twórczość jest powszechnie uwielbiana i śmiało mogę powiedzieć, że skradła miliony serc swoją twórczością. Moje również autorka skradła. Uwielbiam jej pióro, jest niezwykle przyjemne, lekkie, ale zawiera dużo emocji.
„Ciche cuda. Z zachwytu nad życiem” to swego rodzaju historii samej autorki, która przedstawia nam...
„Karol III. Król ekscentryk” to kolejna biografia Iwony Kienzler, którą miałam przyjemność czytać i ponownie mnie zachwyciła! Co najważniejsze styl pisanych przez autorkę biografii jest tak lekki i przyjemny, ona potrafi nas wciągnąć w świat prezentowanej osoby bardziej, niż wciąga nas niejeden kryminał, czy romans! Mnie autorka kupiła zdecydowanie i jestem pewna, że po...
więcej Pokaż mimo to
Łatwo jest oceniać drugiego człowieka, gdy nie znamy powodów jego działania i okoliczności podejmowanych przez niego decyzji.
Kolejny raz sięgnęłam po twórczość Kate Hewitt, tym razem to książka „Mój ojciec nazista”, która ponownie cofnęła mnie do wojennych, trudnych czasów, walki o przetrwanie i tajemnic sprzed lat. Ja po raz kolejny czuję się usatysfakcjonowana lekturą,...
Autorzy Preston i Child to chyba duet, o którym słyszał niemal każdy. A jeśli jeszcze nie mieliście okazji poznać ich twórczości, to zdecydowanie zachęcam do tego, aby to zmienić!
Nora Kelly to pani archeolog, która jest niezwykle ceniona w swoim fachu. Nie od razu decyduje się na przyjęcie propozycji miliardera Lucasa Tappana, który ma jej do zaoferowania pracę przy...
„Ani słowa o rodzinie” to już moje kolejne spotkanie z twórczością Alicji Filipowskiej i przyznaję, że kolejne bardzo udane. Autorka pisze wspaniałe, niezwykle życiowe powieści, których akcja bez problemu mogłaby znaleźć odzwierciedlenie w realnym życiu, myślę że wiele osób w znalazło się w podobnej sytuacji życiowej.
Kaja to młoda dziewczyna, która do tej pory mieszkała...
„Czerwony pamiętnik” to debiutancka powieść Eweliny Klimko. Ja bardzo chętnie sięgam po debiuty, a już zwłaszcza te, które swoją akcją przenoszą nas do czasów wojennych, do których, w literaturze, bardzo chętnie się wybieram.
Emilia to młoda kobieta, która wraz ze swoim przyjacielem Michałem prowadzi galerię sztuki, ale zajmuje się również odrestaurowywaniem starych rzeczy,...
Wstyd mówić na głos, ale „Pociągnięcie pióra. Zagubione opowieści” to moje pierwsze spotkanie z twórczością Terry’ego Pratcheta. Jest to zbiór dwudziestu opowiadań, które zostały już przez wszystkich zapomniane, ale tylko po to, aby teraz na nowo zachwycić i przekonać tych, którzy twórczości autora do tej pory nie znali, że najwyższy czas to zmienić!
Dwadzieścia opowiadań,...
„Psychologia dla Ciebie” Michael A. Britt, to poradnik, który został stworzony dla wszystkich. Jest niezwykle wciągający, bo dotyczy ludzkich zachowań, naszej codzienności, podejmowanych przez nas decyzji. Dzięki ujętym w nim ludzkim zachowaniom, które doświadczamy i obserwujemy każdego dnia, ale także eksperymentom, które były przeprowadzane przez ludzi, dostrzegamy pewne...
więcej Pokaż mimo to„Kair, czwarta rano” to drugi tom dylogii Czas zapomnienia napisanej przez Joanne Jax. Jest to nowe oblicze autorki, do tej pory nie spotykaliśmy powieści sensacyjnych w jej wydaniu. Niemniej jednak wspaniale podołała temu zadaniu i ponowni zachwyciła czytelników. „Kair, czwarta rano” jest kontynuacją „O północy w Berlinie”, a obie części łączą się w spójną całość, dlatego...
więcej Pokaż mimo to