Zryw. Graj, aby żyć

Okładka książki Zryw. Graj, aby żyć
Dmitrij Rus Wydawnictwo: Rea Cykl: Graj aby żyć (tom 1) fantasy, science fiction
312 str. 5 godz. 12 min.
Kategoria:
fantasy, science fiction
Cykl:
Graj aby żyć (tom 1)
Wydawnictwo:
Rea
Data wydania:
2016-05-12
Data 1. wyd. pol.:
2016-05-12
Liczba stron:
312
Czas czytania
5 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788379931668
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
40 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
983
983

Na półkach: ,

Ciekawy koncept: fantastyka w scenografii gry komputerowej. Swego czasu wiele godzin spędziłem grając w RPG na ekranie monitora. I podobnie jak głównemu bohaterowi towarzyszyły temu podobne emocje: radość z wygranych pojedynków, zdobywanego doświadczenia, a przede wszystkim „gorączka zbieracka.” Czyli namiętne testowanie wytrzymałości podręcznego ekwipunku: ile zdobyczy mogę jednorazowo zabrać ze sobą, aby następnie spieniężyć w gospodzie. Loot ponad wszystko :-) Pomysł dość karkołomny, choć nie nowy: ciężko chory bohater postanawia odnaleźć się w wirtualnym świecie. Początek książki żwawy, zajmujący i rzeczywiście przypomina grę komputerową. Ten wątpliwości przy wyborze niezbędnych atrybutów pozwalających przetrwać postaci w grze choć nieco dłużej… Niestety mniej więcej w połowie książki element komputerowy zanika, względnie staje się mniej istotny. Dialogi momentami nieco sztuczne. I co chyba drażni najbardziej, Glebowi zdecydowanie zbyt często sprzyja fortuna przy pokonywaniu kolejnych przeszkód (zważywszy że wcześniej nie miał kontaktu z grami tego typu). Ale paradoksalnie nie wpłynęło to aż tak bardzo na odbiór lektury. „Zryw” przeczytałem ze sporym zainteresowaniem i szkoda że nie przetłumaczono kolejnych tomów z tej serii.

Ciekawy koncept: fantastyka w scenografii gry komputerowej. Swego czasu wiele godzin spędziłem grając w RPG na ekranie monitora. I podobnie jak głównemu bohaterowi towarzyszyły temu podobne emocje: radość z wygranych pojedynków, zdobywanego doświadczenia, a przede wszystkim „gorączka zbieracka.” Czyli namiętne testowanie wytrzymałości podręcznego ekwipunku: ile zdobyczy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    48
  • Chcę przeczytać
    41
  • Posiadam
    25
  • Teraz czytam
    3
  • Fantastyka
    2
  • Fantasy
    2
  • Ulubione
    2
  • Chcę kupić
    1
  • 2018
    1
  • 2020
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zryw. Graj, aby żyć


Podobne książki

Przeczytaj także