To jest marketing!
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn To See
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2019-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-01-01
- Data 1. wydania:
- 2018-11-13
- Liczba stron:
- 320
- Czas czytania
- 5 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380877580
- Tagi:
- marketing poradnik
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów
i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:
- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 311
- 165
- 26
- 15
- 10
- 6
- 5
- 5
- 3
- 3
Cytaty
Jeśli musisz być autentyczny, by wykonać swoją pracę w najlepszy możliwy sposób, nie jesteś profesjonalistą, ale amatorem, któremu sprzyja szczęście. Sprzyja, ponieważ grasz akurat w takim przedstawieniu, w którym bycie taką osobą, jaką chcesz być w danej chwili, faktycznie pomaga ci czynić postępy.
Opinia
Czytając kolejne książki Setha Godina można mieć wrażenie, że ciągle czyta się o tym samym. Autor w każdej kolejnej książce dokłada jednak kilka dodatkowych szczebelków do drabiny zrozumienia mechanizmów nowoczesnego marketingu "za przyzwoleniem", stojącego w opozycji do spam-marketingu.
Jeśli szukasz w tej książce przełomowych myśli, które zrewolucjonizują Twój sposób myślenia, to o ile nie obudziłeś się po 10-letnim śnie zimowym, to takich myśli tutaj nie znajdziesz.
Można jednak podejść do tej książki jako do pewnego rodzaju traktatu filozoficznego, który odpowiada na pytanie "jak żyć", a raczej "jak tworzyć marketing".
To wszysto podane w lekkiej formie, wzbogaczone przykładami. Niestety, brakowało mi w tych przykładach wejścia głębiej w daną tematykę i rozłożenia omawianych mechanizmów na czynniki pierwsze.
Mimo wszystko, uważam że warto zapoznać się przekrojowym podejściem autora do marketingu, w celu usystematyzowania swojej wiedzy i spojrzenia na te zagadnienie "z lotu ptaka".
7/10
Czytając kolejne książki Setha Godina można mieć wrażenie, że ciągle czyta się o tym samym. Autor w każdej kolejnej książce dokłada jednak kilka dodatkowych szczebelków do drabiny zrozumienia mechanizmów nowoczesnego marketingu "za przyzwoleniem", stojącego w opozycji do spam-marketingu.
więcej Pokaż mimo toJeśli szukasz w tej książce przełomowych myśli, które zrewolucjonizują Twój sposób...