This is marketing. You can't be seen until you learn to see

Seth Godin Wydawnictwo: Portfolio biznes, finanse
Data wydania:
2018-11-13
Data 1. wydania:
2018-11-13
Język:
angielski
ISBN:
9780525540830
Wydawnictwo:
Portfolio
Tagi:
marketing zmiana biznes
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2018-11-13
Język:
angielski
ISBN:
9780525540830
Tagi:
marketing zmiana biznes
Średnia ocen
6,8 / 10
1 ocen 0 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [10]

Sortuj:
1
1

Na półkach: ,

Książka napisana bardzo chaotycznie. Mam wrażenie, że brak w niej jakiejkolwiek spójności. Autor co chwila zaczyna nowe myśli, które w dużej części nie wnoszą nic odkrywczego. Daję ocenę trzy, ponieważ mimo, że książkę czyta się okropnie, można wynieść z niej pewne ogólne wartości.

Pokaż mimo to

5
4

Na półkach:

Jeżeli ktoś nie czytał nic więcej Setha Godina, zdecydowanie warto. Jeżeli znasz jego blog i wcześniejsze publikacje to prawdopodobnie nie wyciągniesz z tej książki nic rewolucyjnego.

Pokaż mimo to

376
6

Na półkach:

Bardzo słabo napisana książka. Chaotyczna, mało treściwa i paskudna stylistycznie. Lubię tego autora, ale pozycja wypada blado na tle innych.

Pokaż mimo to

Reklama
221
85

Na półkach: ,

Bardzo interesująca książka, parę rad sobie zapisałam. W sumie ją polecam :) 

Pokaż mimo to

22
22

Na półkach:

Seth Godin to niekwestionowany guru w dziedzinie marketingu. Jest autorem bestsellerów, które zostały przetłumaczone na 38 języków. Każdy kto kiedykolwiek zetknął się z pojęciem marketingu, z pewnością natknął się na to nazwisko. Za swoje zasługi w tej dziedzinie dołączył do Marketingowej Galerii Sław. Poza tym warto wspomnieć że był również wiceprezes Yahoo! Zobaczmy zatem...

więcej Pokaż mimo to

99
44

Na półkach:

Książka o tworzeniu wartości dodanej i dalekowzrocznej wizji budowania marki opartej na zaufaniu. Odradza korzystanie ze spamowych reklam na rzecz zaciekawienia i głębszego kontaktu z konsumentem.

Pokaż mimo to

274
115

Na półkach:

Oferta bardziej dla filozofów (i to nie jest w tym wypadku deprecjonujące określenie) niż wyrobników marketingu. Pozwala spojrzeć na tę dziedzinę z lotu ptaka i konfrontuje z kilkoma ważnymi pytaniami, które warto sobie postawić. To nie jest czas stracony dla wszystkich, którzy szukają czegoś więcej niż poradnika typu How to do w 5 krokach.

Pokaż mimo to

45
7

Na półkach:

Niewiele przeczytałam książek o marketingu, ale myślę, że ta pozycja dobrze wyjaśnia różnicę między tradycyjnym, a współczesnym marketingiem. Autor zachęca, by zacząć od znalezienia rzeczy, produktu, usługi wartej marketingu, a następnie zbudowania wokół nich narracji, dzięki której informacja o nich będzie się samoistnie rozprzestrzeniać.

W książce stosowanych jest...

więcej Pokaż mimo to

23
3

Na półkach: ,

Fajna pozycja o tym jak słuchać swoich klientów w perspektywie makro marketingu jak dawać im ich oczekiwania a nie wciskać stworzone przez siebie potrzebny. Zmienia podejście względem tworzonych narracji. Solidna pozycja warta poznania.

Pokaż mimo to

445
106

Na półkach:

Bardzo dobra książka. Nie jest łatwa, bo przełamuje schematyczne podejście do marketingu. Jest to raczej książka, która ma zainspirować do zmiany myślenia o marketingu. Albo w to uwierzysz i pokochasz, albo znienawidzisz.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    154
  • Przeczytane
    63
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    8
  • 2020
    6
  • Biznes
    4
  • Marketing
    2
  • Psychologia
    2
  • 2019
    2
  • Finanse
    2
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Seth Godin To jest marketing! Zobacz więcej
Reklama
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd