Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2011-09-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-09-01
- Liczba stron:
- 288
- Czas czytania
- 4 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-3223-7
- Tłumacz:
- Maksymilian Gutowski
- Tagi:
- slajdologia slideology prezentacja PowerPoint slajd
Slajd:ologia jest książką równie piękną, jak mądrą — inspirującą, a praktyczną zarazem. Jeśli ją przeczytasz i przyswoisz sobie jej cenne rady, nauczysz się projektować i wygłaszać prezentacje, które odbiorcy zauważą i zapamiętają na długo. Być może uda Ci się nawet stworzyć prezentację, która zmieni cały świat.
Garr Reynolds
Od publikacji książki Nancy nie ma już wymówki dla długich, nudnych i bezużytecznych prezentacji.
Guy Kawasaki
Ta książka zapiera dech w piersiach! Nancy napisała od dawna upragniony fachowy przewodnik po sztuce i rzemiośle tworzenia prezentacji. Jeśli traktujesz tę tematykę poważnie, musisz zgłębić tę książkę, aby móc w ogóle marzyć o daniu z siebie wszystkiego. Przestudiuj ją, wykuj na pamięć i podziel się nią z innymi.
Seth Godin
Tę książkę należy sączyć jak szlachetne wino lub pierwszorzędny jazz. Po bezbolesnym wchłonięciu jej treści staniesz się lepszym prelegentem. Spodziewam się teraz ogólnego polepszenia jakości prezentacji, u którego podstaw legnie właśnie ta książka.
Ric Bretschneider,
Senior Program Manager, Microsoft Office PowerPoint
Naucz się przemawiać obrazami i nie popełniaj slajdobójstwa!
Ludzie w większości są wzrokowcami — najsilniej przemawiają do nas obrazy. Wiemy o tym, lecz przygotowując prezentację, zbyt często traktujemy obraz li tylko jako ozdobny dodatek do treści. Tymczasem umiejętność prowadzenia porywającej narracji wizualnej bywa nieodzowna w pracy, szczególnie na niektórych stanowiskach. Dyrektor, menedżer czy trener wiedzą, że od tego, co i jak przekażą słuchaczom, może zależeć ich stan konta, awans, a czasami nawet sytuacja rynkowa firmy, w imieniu której przemawiają!
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
Jak nawiązać kontakt z różnymi grupami odbiorców?
Jak zrozumiale zilustrować abstrakcyjne myśli?
Jak szkicować, kreślić i wzmacniać przekaz diagramów?
Jak tworzyć grafikę, która ułatwi publiczności przyswajanie informacji?
Jak wybierać odpowiednie środki do prezentacji danych?
Jak przygotowywać prezentacje, które naprawdę inspirują?
Jak skutecznie wykorzystywać oprogramowanie do prezentacji?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 123
- 30
- 10
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Dodaj cytat
Opinia
Książka imponuje designem. Jest ładnie wydana i zaprojektowana, co przyciąga oko i zdaje się najlepszą reklamą dla podręcznika dla prezentera. Niestety w tym przypadku forma przerosła treść, bo większość zawartości jest miałka, czasem wręcz encyklopedyczna. Nie bardzo wiem co do tematu wnosi katalogowanie różnych diagramów, ale ich wykorzystanie owocuje nudnymi slajdami, których autorka radzi przecież unikać. Tak samo rozdział o fotografii jest kiczowy, wypełniony typowymi stockowymi ludźmi w garniturach. Tworzy to pewną dysharmonię pomiędzy propagowaniem dobrych praktyk, a następnie brakiem ich wdrożenia. Zdarzają się tu i ówdzie ciekawe myśli czy ładne projekty, jednak zdecydowanie za mało ich jak na pompatyczne przechwalanie się autorki o swoich talentach i doświadczeniu.
Dla zawodowego konsultanta może znajdzie się tu coś ciekawego, ale jednak wszystko sprowadza się do kilku technik, o których można usłuszeć oraz przeczytać wszędzie. O ile bardziej przydatna byłaby książka o przygotowywaniu slajdumentów! Tymczasem ośmiominutowe wystąpienie Conora Neilla "How to Start a Speech" jest sto razy bardziej przełomowe dla prezentera niż całą książka Duerte.
Książka imponuje designem. Jest ładnie wydana i zaprojektowana, co przyciąga oko i zdaje się najlepszą reklamą dla podręcznika dla prezentera. Niestety w tym przypadku forma przerosła treść, bo większość zawartości jest miałka, czasem wręcz encyklopedyczna. Nie bardzo wiem co do tematu wnosi katalogowanie różnych diagramów, ale ich wykorzystanie owocuje nudnymi slajdami,...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to