Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza

Ken BlanchardKathy Cuff biznes, finanse 180 str.
Data wydania:
2014-06-05
Data 1. wyd. pol.:
2014-06-05
Liczba stron:
180
Język:
polski
ISBN:
9788377469521
Wydawnictwo:
MT Biznes
Kategoria:
biznes, finanse


Data wydania:
2014-06-05
Liczba stron:
180
Język:
polski
ISBN:
9788377469521
Wydawnictwo:
MT Biznes
Kategoria:
biznes, finanse

Średnia ocen
6,6 / 10
19 ocen 4 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Kup książkę

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Okładka książki Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! Ken Blanchard, John P Carlos, Alan Randolph
6,5
Empowerment. O... Ken Blanchard, John P...
Okładka książki Zorganizowany menedżer. Koniec z odkładaniem spraw na później Ken Blanchard, Steve Gottry
7,7
Zorganizowany ... Ken Blanchard, Steve ...
Okładka książki Servant leadership w praktyce Ken Blanchard, praca zbiorowa, Renee Broadwell
9,0
Servant leader... Ken Blanchard, praca ...
Okładka książki Jednominutowy Mentor Ken Blanchard, Diaz-Ortiz Claire
7,0
Jednominutowy ... Ken Blanchard, Diaz-O...
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
19 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [4]

Sortuj:
38
16

Na półkach:

krótka i treściwa, każda lekcja poparta praktycznym przykładem. Troska jest najważniejsza! Jeśli do tej pory podejście do klienta nie było najlepsze - po tej książce na pewno to się zmieni ;) Jeśli zależy wam na dobrej obsłudze - polecam wykłady Marka Bernaciaka ;p

Pokaż mimo to

92
6

Na półkach:

Ksiazka bardzo slaba. Zarowno tresc jak i forma byly kiepskie. Oprocz doslownie jednego zdania, nie wynioslem z tej ksiazki nic specjalnego.

Pokaż mimo to

15
7

Na półkach:

krotka ksiazka, która przypomina podstawowe kwestie z zakresu obslugi klienta. na tyle podstawowe, ze niestety często zapomniane.
wartościowa lekutra dla każdego kto pracuje z ludźmi

dla mnie bardzo drażniący był amerykański styl i język książki (sukces/awans/ciężka praca/bycie managerem jako marzenia z górnej półki etc.)

Pokaż mimo to

Reklama
198
48

Na półkach:

Zastanawiałam się nad oceną. Książka "dobra". Ani mniej, ani więcej. Raczej niczego nie odkrywa, czyta się czasem opornie. Ale przedstawia proste prawdy o obsłudze klienta, o których czasem zapominamy.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    29
  • Przeczytane
    21
  • Posiadam
    6
  • Inne
    1
  • Biznes
    1
  • Woblink
    1
  • Ebook
    1
  • E-BOOKi
    1
  • 2016
    1
  • 2018
    1

Reklama

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd