rozwińzwiń

Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza

Okładka książki Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
Okładka książki Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza
Ken BlanchardKathy Cuff Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
180 str. 3 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2014-06-05
Data 1. wyd. pol.:
2014-06-05
Liczba stron:
180
Czas czytania
3 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377469521
Średnia ocen

6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Psychologia szefa. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone. Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,2
Psychologia sz... Jerzy Gut, Wojciech...
Okładka książki Sekrety amerykańskich milionerów William D. Danko, Thomas J. Stanley
Ocena 7,4
Sekrety ameryk... William D. Danko, T...
Okładka książki Początkujący menedżer. Wydanie VI Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik
Ocena 7,2
Początkujący m... Loren B. Belker, Ji...
Okładka książki Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,3
Handlowanie to... Jerzy Gut, Wojciech...

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
38 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
26
18

Na półkach:

krótka i treściwa, każda lekcja poparta praktycznym przykładem. Troska jest najważniejsza! Jeśli do tej pory podejście do klienta nie było najlepsze - po tej książce na pewno to się zmieni ;) Jeśli zależy wam na dobrej obsłudze - polecam wykłady Marka Bernaciaka ;p

krótka i treściwa, każda lekcja poparta praktycznym przykładem. Troska jest najważniejsza! Jeśli do tej pory podejście do klienta nie było najlepsze - po tej książce na pewno to się zmieni ;) Jeśli zależy wam na dobrej obsłudze - polecam wykłady Marka Bernaciaka ;p

Pokaż mimo to

avatar
15
7

Na półkach:

krotka ksiazka, która przypomina podstawowe kwestie z zakresu obslugi klienta. na tyle podstawowe, ze niestety często zapomniane.
wartościowa lekutra dla każdego kto pracuje z ludźmi

dla mnie bardzo drażniący był amerykański styl i język książki (sukces/awans/ciężka praca/bycie managerem jako marzenia z górnej półki etc.)

krotka ksiazka, która przypomina podstawowe kwestie z zakresu obslugi klienta. na tyle podstawowe, ze niestety często zapomniane.
wartościowa lekutra dla każdego kto pracuje z ludźmi

dla mnie bardzo drażniący był amerykański styl i język książki (sukces/awans/ciężka praca/bycie managerem jako marzenia z górnej półki etc.)

Pokaż mimo to

avatar
75
51

Na półkach:

Zastanawiałam się nad oceną. Książka "dobra". Ani mniej, ani więcej. Raczej niczego nie odkrywa, czyta się czasem opornie. Ale przedstawia proste prawdy o obsłudze klienta, o których czasem zapominamy.

Zastanawiałam się nad oceną. Książka "dobra". Ani mniej, ani więcej. Raczej niczego nie odkrywa, czyta się czasem opornie. Ale przedstawia proste prawdy o obsłudze klienta, o których czasem zapominamy.

Pokaż mimo to

avatar
30
18

Na półkach:

Ksiazka bardzo slaba. Zarowno tresc jak i forma byly kiepskie. Oprocz doslownie jednego zdania, nie wynioslem z tej ksiazki nic specjalnego.

Ksiazka bardzo slaba. Zarowno tresc jak i forma byly kiepskie. Oprocz doslownie jednego zdania, nie wynioslem z tej ksiazki nic specjalnego.

Pokaż mimo to

avatar
414
386

Na półkach:

Szkoda pieniędzy, czasu energii. Wyłącznie dla leni, którzy nie mają czasu na czytanie oraz rozwój.

Szkoda pieniędzy, czasu energii. Wyłącznie dla leni, którzy nie mają czasu na czytanie oraz rozwój.

Pokaż mimo to

avatar
8
1

Na półkach:

Jest to 180 stronnicowa reklama usług szkoleniowych. Czyta się jak książkę dla dzieci. Temat ciekawy i często pomijany. Może służyć jako wstęp lub lektura na ostrego kaca.

Jest to 180 stronnicowa reklama usług szkoleniowych. Czyta się jak książkę dla dzieci. Temat ciekawy i często pomijany. Może służyć jako wstęp lub lektura na ostrego kaca.

Pokaż mimo to

avatar
35
13

Na półkach:

Książka bardzo słaba. Nie wyciągnąłem z niej nic. Całe szczęście cienka, wiec nie straciłem dużo czasu

Książka bardzo słaba. Nie wyciągnąłem z niej nic. Całe szczęście cienka, wiec nie straciłem dużo czasu

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    44
  • Chcę przeczytać
    38
  • Posiadam
    10
  • 2019
    2
  • Biznes
    2
  • Ebook
    1
  • 2019
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Woblink
    1
  • 2021
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza


Podobne książki

Przeczytaj także