Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza

Okładka książki Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza
Ken BlanchardKathy Cuff Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
180 str. 3 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2014-06-05
Data 1. wyd. pol.:
2014-06-05
Liczba stron:
180
Czas czytania
3 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377469521
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
30 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
8
1

Na półkach:

Jest to 180 stronnicowa reklama usług szkoleniowych. Czyta się jak książkę dla dzieci. Temat ciekawy i często pomijany. Może służyć jako wstęp lub lektura na ostrego kaca.

Jest to 180 stronnicowa reklama usług szkoleniowych. Czyta się jak książkę dla dzieci. Temat ciekawy i często pomijany. Może służyć jako wstęp lub lektura na ostrego kaca.

Pokaż mimo to

avatar
350
323

Na półkach:

Szkoda pieniędzy, czasu energii. Wyłącznie dla leni, którzy nie mają czasu na czytanie oraz rozwój.

Szkoda pieniędzy, czasu energii. Wyłącznie dla leni, którzy nie mają czasu na czytanie oraz rozwój.

Pokaż mimo to

avatar
26
18

Na półkach:

krótka i treściwa, każda lekcja poparta praktycznym przykładem. Troska jest najważniejsza! Jeśli do tej pory podejście do klienta nie było najlepsze - po tej książce na pewno to się zmieni ;) Jeśli zależy wam na dobrej obsłudze - polecam wykłady Marka Bernaciaka ;p

krótka i treściwa, każda lekcja poparta praktycznym przykładem. Troska jest najważniejsza! Jeśli do tej pory podejście do klienta nie było najlepsze - po tej książce na pewno to się zmieni ;) Jeśli zależy wam na dobrej obsłudze - polecam wykłady Marka Bernaciaka ;p

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
15
7

Na półkach:

krotka ksiazka, która przypomina podstawowe kwestie z zakresu obslugi klienta. na tyle podstawowe, ze niestety często zapomniane.
wartościowa lekutra dla każdego kto pracuje z ludźmi

dla mnie bardzo drażniący był amerykański styl i język książki (sukces/awans/ciężka praca/bycie managerem jako marzenia z górnej półki etc.)

krotka ksiazka, która przypomina podstawowe kwestie z zakresu obslugi klienta. na tyle podstawowe, ze niestety często zapomniane.
wartościowa lekutra dla każdego kto pracuje z ludźmi

dla mnie bardzo drażniący był amerykański styl i język książki (sukces/awans/ciężka praca/bycie managerem jako marzenia z górnej półki etc.)

Pokaż mimo to

avatar
75
51

Na półkach:

Zastanawiałam się nad oceną. Książka "dobra". Ani mniej, ani więcej. Raczej niczego nie odkrywa, czyta się czasem opornie. Ale przedstawia proste prawdy o obsłudze klienta, o których czasem zapominamy.

Zastanawiałam się nad oceną. Książka "dobra". Ani mniej, ani więcej. Raczej niczego nie odkrywa, czyta się czasem opornie. Ale przedstawia proste prawdy o obsłudze klienta, o których czasem zapominamy.

Pokaż mimo to

avatar
29
17

Na półkach:

Ksiazka bardzo slaba. Zarowno tresc jak i forma byly kiepskie. Oprocz doslownie jednego zdania, nie wynioslem z tej ksiazki nic specjalnego.

Ksiazka bardzo slaba. Zarowno tresc jak i forma byly kiepskie. Oprocz doslownie jednego zdania, nie wynioslem z tej ksiazki nic specjalnego.

Pokaż mimo to


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza


Reklama
zgłoś błąd