Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2014-06-05
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-06-05
- Liczba stron:
- 180
- Czas czytania
- 3 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377469521
Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać!
Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania?
Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej, że to wcale nie jest takie trudne.
To przekonanie leży u podstaw legendarnej obsługi klienta.
Legendarna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani tym bardziej mitem.
Jest strategią polegającą na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomocy wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym.
Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz właśnie w tej książce.
Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywę.
Sieć Ferguson’s, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić.
Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.
Legendarna obsługa klienta pełna jest wskazówek, przykładów i praktycznych podpowiedzi, jak budować trwałą kulturę organizacyjną, zapewniającą wyśmienitą obsługę swoim klientom każdego dnia.
Jako praktyk biznesu doceniam publikacje, w których mogę znaleźć ciekawe i inspirujące rozwiązania.
Ta książka, to lekcja osiągnięcia tego celu, bez względu na branżę, czy rodzaj prowadzonej działalności.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 45
- 38
- 10
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
krótka i treściwa, każda lekcja poparta praktycznym przykładem. Troska jest najważniejsza! Jeśli do tej pory podejście do klienta nie było najlepsze - po tej książce na pewno to się zmieni ;) Jeśli zależy wam na dobrej obsłudze - polecam wykłady Marka Bernaciaka ;p
krótka i treściwa, każda lekcja poparta praktycznym przykładem. Troska jest najważniejsza! Jeśli do tej pory podejście do klienta nie było najlepsze - po tej książce na pewno to się zmieni ;) Jeśli zależy wam na dobrej obsłudze - polecam wykłady Marka Bernaciaka ;p
Pokaż mimo toKsiazka bardzo slaba. Zarowno tresc jak i forma byly kiepskie. Oprocz doslownie jednego zdania, nie wynioslem z tej ksiazki nic specjalnego.
Ksiazka bardzo slaba. Zarowno tresc jak i forma byly kiepskie. Oprocz doslownie jednego zdania, nie wynioslem z tej ksiazki nic specjalnego.
Pokaż mimo tokrotka ksiazka, która przypomina podstawowe kwestie z zakresu obslugi klienta. na tyle podstawowe, ze niestety często zapomniane.
wartościowa lekutra dla każdego kto pracuje z ludźmi
dla mnie bardzo drażniący był amerykański styl i język książki (sukces/awans/ciężka praca/bycie managerem jako marzenia z górnej półki etc.)
krotka ksiazka, która przypomina podstawowe kwestie z zakresu obslugi klienta. na tyle podstawowe, ze niestety często zapomniane.
Pokaż mimo towartościowa lekutra dla każdego kto pracuje z ludźmi
dla mnie bardzo drażniący był amerykański styl i język książki (sukces/awans/ciężka praca/bycie managerem jako marzenia z górnej półki etc.)
Zastanawiałam się nad oceną. Książka "dobra". Ani mniej, ani więcej. Raczej niczego nie odkrywa, czyta się czasem opornie. Ale przedstawia proste prawdy o obsłudze klienta, o których czasem zapominamy.
Zastanawiałam się nad oceną. Książka "dobra". Ani mniej, ani więcej. Raczej niczego nie odkrywa, czyta się czasem opornie. Ale przedstawia proste prawdy o obsłudze klienta, o których czasem zapominamy.
Pokaż mimo toSzkoda pieniędzy, czasu energii. Wyłącznie dla leni, którzy nie mają czasu na czytanie oraz rozwój.
Szkoda pieniędzy, czasu energii. Wyłącznie dla leni, którzy nie mają czasu na czytanie oraz rozwój.
Pokaż mimo toJest to 180 stronnicowa reklama usług szkoleniowych. Czyta się jak książkę dla dzieci. Temat ciekawy i często pomijany. Może służyć jako wstęp lub lektura na ostrego kaca.
Jest to 180 stronnicowa reklama usług szkoleniowych. Czyta się jak książkę dla dzieci. Temat ciekawy i często pomijany. Może służyć jako wstęp lub lektura na ostrego kaca.
Pokaż mimo toKsiążka bardzo słaba. Nie wyciągnąłem z niej nic. Całe szczęście cienka, wiec nie straciłem dużo czasu
Książka bardzo słaba. Nie wyciągnąłem z niej nic. Całe szczęście cienka, wiec nie straciłem dużo czasu
Pokaż mimo to