Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Okładka książki Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
August Bullock Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324613908
Średnia ocen

                5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
91
12

Na półkach:

Penisy wszędzie. :) Podchodząc na poważnie do tej pozycji spodziewałam się jakichś intrygujących ciekawostek ze świata marketingu. Niestety ledwo dobrnęłam do końca. W większości książka to szukanie fallicznych kształtów, uciętych głów, podświadomych zapędów homoseksualnych i innych - mających robić na czytelniku wrażenie - znaków w reklamach działających na reakcje ich odbiorców. Niekiedy autor tak głęboko szuka "drugiego dna" reklam, że zdradza iż "to tylko jego analiza". Faktycznie takie odniosłam wrażenie. Nie jestem przekonana ile z tego było merytoryczne, ale opierając się na tym, że książka napisana jest na przekonaniach nie wiem w co miałabym wierzyć.

Penisy wszędzie. :) Podchodząc na poważnie do tej pozycji spodziewałam się jakichś intrygujących ciekawostek ze świata marketingu. Niestety ledwo dobrnęłam do końca. W większości książka to szukanie fallicznych kształtów, uciętych głów, podświadomych zapędów homoseksualnych i innych - mających robić na czytelniku wrażenie - znaków w reklamach działających na reakcje ich...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    26
  • Przeczytane
    15
  • Posiadam
    2
  • Teraz czytam
    1
  • BIBLIOTEKA
    1
  • 2013
    1
  • Studia
    1
  • Nauki społeczne, poradniki
    1
  • Reklama
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy


Podobne książki

Przeczytaj także