ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga
206 str.
3 godz. 26 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- ProBlogger: Secrets for Blogging Your Way to a Six-Figure Income
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2012-05-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-05-01
- Liczba stron:
- 206
- Czas czytania
- 3 godz. 26 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324637492
- Tłumacz:
- Marcin Machnik
- Tagi:
- blog Internet blogosfera coaching
Nie wierz pogłoskom mówiącym, że blogi najlepsze czasy mają już za sobą. Wręcz przeciwnie, zapotrzebowanie na ciekawe, unikalne, dobrej jakości treści nieustannie rośnie. Internetowe dzienniki przyciągają rzesze fanów i przysparzają dochodów. Teraz już nie musisz na własną rękę odkrywać, jak robią to zawodowcy. Ta książka, napisana przez starych wyjadaczy w branży, to nieocenione źródło informacji, dzięki któremu unikniesz wielu nieprzewidzianych pułapek, zaoszczędzisz cenny czas, zapewnisz sobie apetyczne źródło dochodów i staniesz się złotym dzieckiem blogosfery.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 33
- 25
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Mam pewien problem związany z czytaniem książek o tym, co dzieje się w sieci. Większość z nich wychodzi już jakby po fakcie, spóźniona właściwie w momencie druku. Inna część zajmuje się opisami wielkich kampanii reklamowych w korporacjach o wielomilionowych budżetach. W gruncie rzeczy obie opcje są mało przydatne do zrozumienia tego, co się dzieje. Podobne wrażenia mam po lekturze książki Problogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga. Czyta się to świetnie, ale na dobrą sprawę nauczyć się można raczej mało. Niemniej jednak czas jej poświęcony nie uważam za całkowicie stracony.
Autorzy – Darren Rowse i Chris Garrett – sami są blogerami. Nie tylko piszą blogi (odpowiednio: Problogger.com i chrisg.com), oni zarabiają na nich setki tysięcy dolarów rocznie. Próbują się podzielić swoim sukcesem, opisując krok po kroku własną żmudną drogę do bycia zawodowym blogerem, zarabiającym na swojej pasji. Obaj panowie przedstawiają swoją własną drogę do sukcesu, co nie powinno dziwić, bo w tym mają doświadczenie i mogą się nim podzielić. Kłopot w tym, że działają w angielskojęzycznym internecie, głównie rzecz jasna tym amerykańskim. A ma się on tak do naszego jak nasz poczciwy maluch do któregoś z krążowników szos. I nie chodzi tu tylko o prędkość. Zasięg też, a on jest przecież najważniejszy z punktu widzenia zarabiania na blogu. Więcej odsłon to większe wpływy z reklam, prawda? U nas, gdzie zarabianie na blogach dotyczy głównie szeroko pojętego lifestyle’u (przecież nie blogów o książkach, prawda?), nie ma aż tak wielkich możliwości. A i reklamodawcy po pierwszej bańce blogerskiej są już ostrożniejsi.
Czytelnik zostanie przeprowadzony przez wszystkie stadia tworzenia bloga, który może odnieść sukces. Począwszy od wyboru tematu i platformy poprzez wskazówki dotyczące pisania i strategii marketingowych aż po próby wyceny i sprzedaży bloga przynoszącego zyski. Jest tu teoretycznie wszystko. I w tym jest właśnie problem – teoretycznie. Praktyka nie raz już przegoniła tę teorię.
Popatrzmy choćby na same blogi książkowe. Zdecydowana większość (jeśli nie wszystkie) stosują wszystko to, o czym piszą Rowse i Garret. Wynajdywanie nisz? Proszę bardzo – jak choćby blog o dystopiach, który osobiście bardzo cenię. Obecność w społecznościówkach? Wszyscy od dawna już tam są, niejednokrotnie zresztą wykorzystując niektóre z nich jako samo medium, na przykład vlogując o książkach na YouTube. Konkursy? Zbyt wiele by wymieniać, łatwiej dziś chyba znaleźć blog książkowy bez konkursów. Wpisy aktywizujące czytelników? Wyzwań książkowych tyle, że właściwie trudno byłoby znaleźć czas, by we wszystkich wziąć udział. Reklamy i współpraca? Też jest. Kto prowadzi swojego bloga jakiś czas, nie znajdzie wielu nowych pomysłów na poprawienie swojej pozycji. W tej materii książka przedstawia największą wartość dla osób początkujących, choć ci bardziej zaawansowani mogą odnieść pewien pożytek z uporządkowania swojej wiedzy.
Warto jednak książkę Problogger przeczytać, nawet jeśli się nie jest osobą początkującą w blogosferze. Nie tylko po to, by poznać sekret zarabiania sporych pieniędzy na swojej pasji. Wręcz przeciwnie nawet. Książkę trzeba przeczytać po to, by zrozumieć, jak ciężką i żmudną pracą jest pisanie bloga. I jak niewiele osób może odnieść w niej sukces. Nie tylko finansowy, jeśli już o to chodzi.
Mam pewien problem związany z czytaniem książek o tym, co dzieje się w sieci. Większość z nich wychodzi już jakby po fakcie, spóźniona właściwie w momencie druku. Inna część zajmuje się opisami wielkich kampanii reklamowych w korporacjach o wielomilionowych budżetach. W gruncie rzeczy obie opcje są mało przydatne do zrozumienia tego, co się dzieje. Podobne wrażenia mam po...
więcej Pokaż mimo to