ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga

Okładka książki ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga
Chris GarrettDarren Rowse Wydawnictwo: Onepress poradniki
206 str. 3 godz. 26 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
ProBlogger: Secrets for Blogging Your Way to a Six-Figure Income
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2012-05-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-05-01
Liczba stron:
206
Czas czytania
3 godz. 26 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324637492
Tłumacz:
Marcin Machnik
Tagi:
blog Internet blogosfera coaching
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
246
155

Na półkach: ,

Polecam książkę wszystkim, którzy na poważnie chcą zająć się blogowanie i chcą w ten sposób zacząć zarabiać lub po prostu zwiększyć ruch poprzez sprawdzone działania. Prosty język, książkę łatwo i przyjemnie się czyta.

Polecam książkę wszystkim, którzy na poważnie chcą zająć się blogowanie i chcą w ten sposób zacząć zarabiać lub po prostu zwiększyć ruch poprzez sprawdzone działania. Prosty język, książkę łatwo i przyjemnie się czyta.

Pokaż mimo to

1
avatar
262
248

Na półkach:

Książka Rowse’a i Garrett’a to kompendium wiedzy o blogowaniu. Obecni, lub przyszli, twórcy znajdą wiele ciekawych rad i wskazówek, jak prowadzić blogi. I to tak, by nie tylko dawały radość, ale i przynosiły zyski.

Po lekturze „ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga” dowiesz się, z jakich narzędzi korzystać, by zachęcić potencjalnego czytelnika do odwiedzenia twojej strony. Zdobędziesz wiedzę m. in. o formach prowadzenia (korzystanie z ogólnodostępnych serwisów czy własnych szablonów), promocji (w tym media społecznościowe), urozmaicaniu treści (np. quizy lub konkursy z nagrodami) lub poprawieniu statystyk oglądalności (np. poprzez pozycjonowanie).

Autorzy podsuwają również informacje o tym, jak zarobić na blogu. Omawiają szczegółowo narzędzia i strategie pomagające osiągnąć ten cel. Oczywiście, nie wszystkie zaprezentowane strategie pasują jak ulał do realiów polskojęzycznej blogosfery, ale wiele pomysłów duetu Rowse & Garrett da się wykorzystać. I przekuć w sukces.

Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com

Książka Rowse’a i Garrett’a to kompendium wiedzy o blogowaniu. Obecni, lub przyszli, twórcy znajdą wiele ciekawych rad i wskazówek, jak prowadzić blogi. I to tak, by nie tylko dawały radość, ale i przynosiły zyski.

Po lekturze „ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga” dowiesz się, z jakich narzędzi korzystać, by zachęcić potencjalnego czytelnika do odwiedzenia...

więcej Pokaż mimo to

1
avatar
1861
134

Na półkach:

Mam pewien problem związany z czytaniem książek o tym, co dzieje się w sieci. Większość z nich wychodzi już jakby po fakcie, spóźniona właściwie w momencie druku. Inna część zajmuje się opisami wielkich kampanii reklamowych w korporacjach o wielomilionowych budżetach. W gruncie rzeczy obie opcje są mało przydatne do zrozumienia tego, co się dzieje. Podobne wrażenia mam po lekturze książki Problogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga. Czyta się to świetnie, ale na dobrą sprawę nauczyć się można raczej mało. Niemniej jednak czas jej poświęcony nie uważam za całkowicie stracony.

Autorzy – Darren Rowse i Chris Garrett – sami są blogerami. Nie tylko piszą blogi (odpowiednio: Problogger.com i chrisg.com), oni zarabiają na nich setki tysięcy dolarów rocznie. Próbują się podzielić swoim sukcesem, opisując krok po kroku własną żmudną drogę do bycia zawodowym blogerem, zarabiającym na swojej pasji. Obaj panowie przedstawiają swoją własną drogę do sukcesu, co nie powinno dziwić, bo w tym mają doświadczenie i mogą się nim podzielić. Kłopot w tym, że działają w angielskojęzycznym internecie, głównie rzecz jasna tym amerykańskim. A ma się on tak do naszego jak nasz poczciwy maluch do któregoś z krążowników szos. I nie chodzi tu tylko o prędkość. Zasięg też, a on jest przecież najważniejszy z punktu widzenia zarabiania na blogu. Więcej odsłon to większe wpływy z reklam, prawda? U nas, gdzie zarabianie na blogach dotyczy głównie szeroko pojętego lifestyle’u (przecież nie blogów o książkach, prawda?), nie ma aż tak wielkich możliwości. A i reklamodawcy po pierwszej bańce blogerskiej są już ostrożniejsi.

Czytelnik zostanie przeprowadzony przez wszystkie stadia tworzenia bloga, który może odnieść sukces. Począwszy od wyboru tematu i platformy poprzez wskazówki dotyczące pisania i strategii marketingowych aż po próby wyceny i sprzedaży bloga przynoszącego zyski. Jest tu teoretycznie wszystko. I w tym jest właśnie problem – teoretycznie. Praktyka nie raz już przegoniła tę teorię.

Popatrzmy choćby na same blogi książkowe. Zdecydowana większość (jeśli nie wszystkie) stosują wszystko to, o czym piszą Rowse i Garret. Wynajdywanie nisz? Proszę bardzo – jak choćby blog o dystopiach, który osobiście bardzo cenię. Obecność w społecznościówkach? Wszyscy od dawna już tam są, niejednokrotnie zresztą wykorzystując niektóre z nich jako samo medium, na przykład vlogując o książkach na YouTube. Konkursy? Zbyt wiele by wymieniać, łatwiej dziś chyba znaleźć blog książkowy bez konkursów. Wpisy aktywizujące czytelników? Wyzwań książkowych tyle, że właściwie trudno byłoby znaleźć czas, by we wszystkich wziąć udział. Reklamy i współpraca? Też jest. Kto prowadzi swojego bloga jakiś czas, nie znajdzie wielu nowych pomysłów na poprawienie swojej pozycji. W tej materii książka przedstawia największą wartość dla osób początkujących, choć ci bardziej zaawansowani mogą odnieść pewien pożytek z uporządkowania swojej wiedzy.

Warto jednak książkę Problogger przeczytać, nawet jeśli się nie jest osobą początkującą w blogosferze. Nie tylko po to, by poznać sekret zarabiania sporych pieniędzy na swojej pasji. Wręcz przeciwnie nawet. Książkę trzeba przeczytać po to, by zrozumieć, jak ciężką i żmudną pracą jest pisanie bloga. I jak niewiele osób może odnieść w niej sukces. Nie tylko finansowy, jeśli już o to chodzi.

Mam pewien problem związany z czytaniem książek o tym, co dzieje się w sieci. Większość z nich wychodzi już jakby po fakcie, spóźniona właściwie w momencie druku. Inna część zajmuje się opisami wielkich kampanii reklamowych w korporacjach o wielomilionowych budżetach. W gruncie rzeczy obie opcje są mało przydatne do zrozumienia tego, co się dzieje. Podobne wrażenia mam po...

więcej Pokaż mimo to

4
Reklama
avatar
1025
99

Na półkach: ,

Polecam książkę, nie tylko tym bloggerom którzy już teraz, na poważnie, myślą o zarabianiu na blogu.

Dużo tutaj rad na temat tego jak często pisać, czy tworzyć osobne blogi dla różnych treści, czy pisać wszystko na jednym, jak zdobywać publiczność itp.

Szczegółowa recenzja/elaborat: http://teracotta.pl/blog/recenzja-problogger-jak-czerpac-zyski-ze-swojego-bloga/

Polecam książkę, nie tylko tym bloggerom którzy już teraz, na poważnie, myślą o zarabianiu na blogu.

Dużo tutaj rad na temat tego jak często pisać, czy tworzyć osobne blogi dla różnych treści, czy pisać wszystko na jednym, jak zdobywać publiczność itp.

Szczegółowa recenzja/elaborat: http://teracotta.pl/blog/recenzja-problogger-jak-czerpac-zyski-ze-swojego-bloga/

Pokaż mimo to

4
avatar
965
225

Na półkach: , ,

"ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga" jest poradnikiem napisanym przez dwójkę profesjonalnych blogerów: Darrena Rowse'a i Chrisa Garretta. Darren jest m.in. założycielem jednego z najpopularniejszych blogów ze wskazówkami dotyczącymi blogowania (ProBlogger.com), zaś Chris jest konsultantem ds. nowych mediów. Oboje są pełnoetatowymi blogerami, a ich strony przynoszą im wysokie zyski. W swojej książce dzielą się z czytelnikami zdobytą wiedzą. Na wstępie oboje wyjaśniają, jak wyglądała ich przygoda z blogowaniem i co sprawiło, że są teraz tym, kim są. Najważniejsze jednak jest to, że autorzy nie obiecują Ci złotych gór, lecz tłumaczą, że zarabianie na blogu wymaga czasu i wysiłku. Takie podejście to miła odmiana od poradników, które zapewniają, że wystarczy je przeczytać by zmienić swoje życie.

Najważniejszą kwestią, jaką muszę poruszyć przy omawianiu tej pozycji jest to, że książka nie dokońca koncentruje się na omawianiu technik zarabianiu na blogu (mimo tytułu). Książkę odebrałam bardziej, jako poradnik dotyczący stworzenia perfekcyjnego bloga z dobrą teścią, wiernymi czytelnikami, a przede wszystkim traktującym o czymś istotnym dla innych. Oczywiście taki blog z całą pewnością zarabiałby na siebie i swojego twórce.
Znajdziecie tutaj 11 głównych rozdziałów, z których połowa wprowadza w blogowy świat, pomaga w wymyśleniu i założeniu bloga, opisuje tworzenie dobrych i przydatnych treści, radzi jak zdobyć i utrzymać czytelników. Mimo, iż prowadzę bloga od niemal dwóch lat znalazłam w tej części wiele istotnych rad, które mam zamiar wprowadzić w życie by był on lepszy i bardziej użyteczny dla moich czytelników.

Rozdziały poświęcone reklamom i innym źródłom dochodu z bloga, jak np. programy partnerskie (w Polsce przykładem jest m.in. pp Helionu lub pp Selkar), czy zarabianie przez wprowadzanie własnych produktów (np. e-booków lub kursów) jest dobrze opisane i wiele można się nauczyć. Jest jednak jedno duże ALE. Poradnik jest ukierunkowany na anglojęzyczną blogosferę, a co za tym idzie polski czytelnik nie może wykorzystać opisanych rad w 100%. Opisanie zagranicznych stron, z których nie korzystamy na niewiele się zdaje i pozostaje nam jedynie poszukiwanie polskich odpowiedników na własną rękę. Za nieprzystosowanie do naszych realiów książka otrzymuje duży minus, bo nie jest w pełni przydatna. Zabrakło również wielu istotnych informacji odnośnie zarabiania w sieci. Dla porównania; autorzy dokładnie opisują stworzenie własnego bloga krok po kroku, a zapominają o tak ważnej kwestii, jak rozliczanie się z otrzymanych zysków. Po przeczytaniu poradnika od deski do deski dalej nie wiem, jak wyglądają umowy między blogerem, a reklamodawcą, czy jakie są problemy przy wypłatach (np. na pewnym forum czytałam, że wypłaty są możliwe od pewnych sum). Uważam to za ogromne przeoczenie.

Wielką zaletą tego poradnika jest przystępny styl i wiele rad godnych zastosowania. Zazwyczaj nie sięgam po poradniki, jednak tą pozycję czytało mi się zaskakująco dobrze i łatwo. Ciekawiła mnie konkretna i przydatna treść. Urzekło mnie zaś proste postawienie sprawy: by blog przynosił profity trzeba w niego włożyć dużo pracy i wysiłku, a i to nie gwarantuje milionów na koncie. Poradnik "ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga" polecam, ale nie tym, którzy chcą tam znaleźć szczegółowego przepisu na zarobek w internecie, lecz tym, którzy chcą tworzyć dobrze prosperujące blogi oferujące swoim czytelnikom wartościową treść.

"ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga" jest poradnikiem napisanym przez dwójkę profesjonalnych blogerów: Darrena Rowse'a i Chrisa Garretta. Darren jest m.in. założycielem jednego z najpopularniejszych blogów ze wskazówkami dotyczącymi blogowania (ProBlogger.com), zaś Chris jest konsultantem ds. nowych mediów. Oboje są pełnoetatowymi blogerami, a ich strony...

więcej Pokaż mimo to

8
avatar
288
32

Na półkach:

Przydatna książka dla tych wszystkich, którzy na poważnie chcą podejść do pisania i promocji swojego bloga. Autorzy dostarczają wiele wartościowych informacji (może z wyjątkiem rozdziału o kupnie i sprzedaży bloga - w Polsce temat chyba jeszcze niezbyt popularny). Sam wynotowałem kilkanaście pomysłów, które wdrożę na prowadzonym przeze mnie blogu.

Przydatna książka dla tych wszystkich, którzy na poważnie chcą podejść do pisania i promocji swojego bloga. Autorzy dostarczają wiele wartościowych informacji (może z wyjątkiem rozdziału o kupnie i sprzedaży bloga - w Polsce temat chyba jeszcze niezbyt popularny). Sam wynotowałem kilkanaście pomysłów, które wdrożę na prowadzonym przeze mnie blogu.

Pokaż mimo to

2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga


Reklama
zgłoś błąd