rozwiń zwiń

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny.

Średnia ocen

                5,5 5,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,5 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
454
128

Na półkach: ,

Książka dla osób, które zaczynają swoją przygodę z e-biznesem i nie wiedzą od czego zacząć. Autor przekonuje czytelnika, że najkorzystniej wszelkie działania (wykonawstwo stron, marketing itp.) zlecić firmie zewnętrznej. W pewnych sytuacjach zgodziłbym się z tym stwierdzeniem, jednak patrząc na realia panujące w MSP ciężko będzie to osiągnąć. Reasumując - jeżeli startujesz z e-biznesem i nie wiesz od czego zacząć zapoznaj się z tą pozycją. Jeżeli natomiast chcesz pogłębić posiadaną już wiedzę w książce tej znajdziesz pewne wskazówki, nie oczekuj jednak specjalistycznej (technicznej) wiedzy w tematach budowy stron, SEO, SEM czy e-marketingu (w mojej ocenie zagadnienia te zostały ledwie muśnięte).

Książka dla osób, które zaczynają swoją przygodę z e-biznesem i nie wiedzą od czego zacząć. Autor przekonuje czytelnika, że najkorzystniej wszelkie działania (wykonawstwo stron, marketing itp.) zlecić firmie zewnętrznej. W pewnych sytuacjach zgodziłbym się z tym stwierdzeniem, jednak patrząc na realia panujące w MSP ciężko będzie to osiągnąć. Reasumując - jeżeli startujesz...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    8
  • Przeczytane
    4
  • Biznes
    1
  • Posiadam
    1
  • Domowa biblioteka
    1
  • & Biznes|marketing|sprzedaż
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Firma w Internecie. Poradnik subiektywny.


Podobne książki

Przeczytaj także