Firma w Internecie. Poradnik subiektywny.
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-05-25
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-05-25
- Liczba stron:
- 168
- Czas czytania
- 2 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324646920
- Tagi:
- kurs podręcznik tutorial książka firma internet e-biznes działalość gospodarcza biznes pieniądze reklama pozycjonowanie sieć Tomasz Hipsz Firma w Internecie. Poradnik subiektywny Biznes IT E-biznes
Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
> Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
> Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
> Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
> Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
> Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 8
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Książka dla osób, które zaczynają swoją przygodę z e-biznesem i nie wiedzą od czego zacząć. Autor przekonuje czytelnika, że najkorzystniej wszelkie działania (wykonawstwo stron, marketing itp.) zlecić firmie zewnętrznej. W pewnych sytuacjach zgodziłbym się z tym stwierdzeniem, jednak patrząc na realia panujące w MSP ciężko będzie to osiągnąć. Reasumując - jeżeli startujesz z e-biznesem i nie wiesz od czego zacząć zapoznaj się z tą pozycją. Jeżeli natomiast chcesz pogłębić posiadaną już wiedzę w książce tej znajdziesz pewne wskazówki, nie oczekuj jednak specjalistycznej (technicznej) wiedzy w tematach budowy stron, SEO, SEM czy e-marketingu (w mojej ocenie zagadnienia te zostały ledwie muśnięte).
Książka dla osób, które zaczynają swoją przygodę z e-biznesem i nie wiedzą od czego zacząć. Autor przekonuje czytelnika, że najkorzystniej wszelkie działania (wykonawstwo stron, marketing itp.) zlecić firmie zewnętrznej. W pewnych sytuacjach zgodziłbym się z tym stwierdzeniem, jednak patrząc na realia panujące w MSP ciężko będzie to osiągnąć. Reasumując - jeżeli startujesz...
więcej Pokaż mimo to