Nauczycielskie decydowanie. Rekonstrukcja doświadczeń

Okładka książki Nauczycielskie decydowanie. Rekonstrukcja doświadczeń Maria Groenwald
Okładka książki Nauczycielskie decydowanie. Rekonstrukcja doświadczeń
Maria Groenwald Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls popularnonaukowa
204 str. 3 godz. 24 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2021-12-12
Data 1. wyd. pol.:
2021-12-12
Liczba stron:
204
Czas czytania
3 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380959934
Średnia ocen

10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Pedagogika wczesnej edukacji. Dyskursy, problemy, otwarcia Simoneta Babiaková, Józefa Bałachowicz, Martin Blaszk, Jolanta Bonar, Dorota Bronk, Mariana Cabanová, Alena Doušková, Joanna Maria Garbula, Katarzyna Gawlicz, Jolanta Góral-Półrola, Maria Groenwald, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Małgorzata Karczmarzyk, Bronislava Kasáčová, Iga Kisa-Bogorodź, Dorota Klus-Stańska, Iwona Kopaczyńska, Lucyna Kopciewicz, Małgorzata Kowalik-Olubińska, Katarzyna Krasoń, Jolanta Kruk, Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk, Iwona Majcher, Anna Malenda, Maria Marcińczuk, Astrid Męczkowska-Christiansen, Marta Mosiołek, Ewa Mroczka, Teresa Neckar-Ilnicka, Anna Nitecka-Walerych, Agnieszka Nowak-Łojewska, Marzenna Nowicka, Agnieszka Olczak, Natalia Pater-Ejgierd, Štefan Porubský, Teresa Sadoń-Osowiecka, Małgorzata Sławińska, Bogusław Śliwerski, Jolanta Sokołowska, Anna Strzelecka-Ristow, Małgorzata Suświłło, Ewa Szatan, Agnieszka Szplit, Grażyna Szyling, Petronela Tabačáková, Fengling Tang, Ružena Tomkuliaková, Janina Uszyńska-Jarmoc, Anna Wasilewska, Monika Wiśniewska-Kin, Zuzanna Zbróg, Małgorzata Żytko
Ocena 7,0
Pedagogika wcz... Simoneta Babiaková,...
Okładka książki Dokąd zmierza polska szkoła? Ewa Arciszewska, Marta Doroba-Sawa, Wanda Dróżka, Stanisław Dylak, Małgorzata Dymnicka, Maria Groenwald, Hanna Kędzierska, Dorota Klus-Stańska, Lucyna Kopciewicz, Honorata Majewska, Maria Mendel, Małgorzata Puchowska, Katarzyna Rozmarynowska, Iwona Sagan, Bogusław Śliwerski, Joanna Szewczyk-Kowalczyk, Grażyna Szyling, Monika Wiśniewska-Kin, Piotr Zamojski, Sylwester Zielka
Ocena 6,0
Dokąd zmierza ... Ewa Arciszewska, Ma...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1059
241

Na półkach:

Recenzowaną monografię zaliczam do tych ‒ usytuowanych w polu problemowym pedeutologii (a właściwie na przecięciu pedeutologii i dydaktyki ogólnej) ‒ publikacji, które są oryginalne nie tylko ze względu na tematykę, lecz także sposób jej podjęcia i realizację. Autorka ‒ badaczka procesów edukacyjnych głównie w obszarze egzaminów, diagnostyki edukacyjnej, szkolnego oceniania, współtworząca obecnie gdańską szkołę dydaktyki szkolnej ‒ przygotowała dzieło, które stanowi nie tyle domknięcie (w znaczeniu zwieńczenia) wcześniejszych prac, ile otwarcie dyskusji o sprawstwie nauczycieli poprzez przyjrzenie się wraz z nimi różnorakim decyzjom podejmowanym przez nich w szkolnej codzienności. [...] Innowacyjna konceptualizacja relacjonowanych w książce badań (skupienie na rekonstrukcji przestrzeni nauczycielskiego decydowania jako sposobach bycia z innymi w światach uczenia się, zanurzonych w zmianie oświatowej o wymiarze nie tylko politycznym, ale i kulturowym),odzwierciedlające się w narracji refleksyjność i rzetelność w zaznajamianiu czytelnika z tym, co i jak się „stawało” w trakcie przyjmowa­nia modelu badań, dyskusja z koncepcjami wytyczającymi ramy teoretyczne postępowania oraz wreszcie kierunek i poziomy analiz wraz z „punktami odniesienia” w pracy z materiałem empirycznym zgromadzonym za pomocą wywiadów fokusowych [...] – wszystko to prowadzi do otwartej teorii decydowania nauczycieli. […]

Z recenzji dr hab. Bogusławy Doroty Gołębniak, prof. DSW

Recenzowaną monografię zaliczam do tych ‒ usytuowanych w polu problemowym pedeutologii (a właściwie na przecięciu pedeutologii i dydaktyki ogólnej) ‒ publikacji, które są oryginalne nie tylko ze względu na tematykę, lecz także sposób jej podjęcia i realizację. Autorka ‒ badaczka procesów edukacyjnych głównie w obszarze egzaminów, diagnostyki edukacyjnej, szkolnego...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Nauczycielskie decydowanie. Rekonstrukcja doświadczeń


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne