Nigdy więcej nie trać Klienta

Okładka książki Nigdy więcej nie trać Klienta Joey Coleman
Okładka książki Nigdy więcej nie trać Klienta
Joey Coleman Wydawnictwo: IMKER biznes, finanse
346 str. 5 godz. 46 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Wydawnictwo:
IMKER
Data wydania:
2020-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2020-01-01
Liczba stron:
346
Czas czytania
5 godz. 46 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395730665
Średnia ocen

7,9 7,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,9 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
147
22

Na półkach: ,

Im więcej wiesz o swoim kliencie, tym większą masz przewagę na rynku. Mi się bardzo spodobał temat prowadzenia klienta za rękę i kreślenie mapy, wypisz wymaluj allegro lub inpost. Polecam lekturę.

Im więcej wiesz o swoim kliencie, tym większą masz przewagę na rynku. Mi się bardzo spodobał temat prowadzenia klienta za rękę i kreślenie mapy, wypisz wymaluj allegro lub inpost. Polecam lekturę.

Pokaż mimo to

avatar
492
388

Na półkach:

Odkryj tajemnicę, która sprawi, że klienci pozostaną z Tobą na zawsze! "Nigdy więcej nie trać Klienta" to książka, która odmieni Twój biznes i sprawi, że osiągniesz prawdziwą przewagę nad konkurencją. W dzisiejszym zatłoczonym rynku nie wystarczy mieć dobry produkt czy efektowny marketing. To, co naprawdę zrobi różnicę, to doświadczenie klienta.

Joey Coleman podpowiada, jak stworzyć niepowtarzalne doświadczenie, które sprawi, że klienci pokochają Twoją firmę. To nie musi być drogie ani czasochłonne - autor wyjaśnia krok po kroku, jak osiągnąć doskonałe customer experience przy minimalnych nakładach finansowych. Poznasz 100 dniowy przepis na zbudowanie dozgonnej lojalności każdego klienta.

Nie czekaj na kolejną transakcję - zadbanie o klienta przed, w trakcie i po zakupie to klucz do sukcesu. Poznaj 8 etapów relacji z klientem, 6 kanałów komunikacji i dziesiątki konkretnych działań, które przyciągną uwagę i zadowolenie Twoich klientów.

Joey Coleman to doświadczony specjalista, który od lat pomaga firmom utrzymać ich najlepszych klientów. Jego metody zdobyły uznanie takich gigantów jak Zappos, Volkswagen czy NASA. Teraz ta wiedza jest w Twoim zasięgu!

Czy jesteś gotów zainwestować 100 dni w utrzymanie klienta? Odkryj tajemnice customer experience, które przemienią Twoją firmę. Poznaj przepis na dozgonną lojalność, który przyciągnie nowych klientów, a obecnych przemieni w fanów Twojego biznesu.

Odkryj tajemnicę, która sprawi, że klienci pozostaną z Tobą na zawsze! "Nigdy więcej nie trać Klienta" to książka, która odmieni Twój biznes i sprawi, że osiągniesz prawdziwą przewagę nad konkurencją. W dzisiejszym zatłoczonym rynku nie wystarczy mieć dobry produkt czy efektowny marketing. To, co naprawdę zrobi różnicę, to doświadczenie klienta.

Joey Coleman podpowiada,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
105
105

Na półkach:

🗓️ W swojej książce „Nigdy więcej nie trać klienta” Joey Coleman porusza tematy związane z obsługą klienta oraz relacjami z nim związanymi. To poradnik, dzięki któremu w zaledwie 100 dni mamy stworzyć z klientem długotrwałą relację, z której on, jak i my będziemy w pełni zadowoleni, a to wszystko bez konieczności wykorzystywania dużych nakładów finansowych.
 
„Istnieje wiele konkretnych powodów, dla których klienci rezygnują. Jednak w szerszej perspektywie sprowadzają się one do jednego: Tracisz klientów, ponieważ oni czują się przez ciebie zaniedbywani zaraz po tym, jak dokonają transkacji”
 
🗓️ Cały proces podzielony jest na osiem etapów, które zostały dokładnie omówione i zobrazowane. Autor skupił się na konkretnych przykładach oraz działaniach, w przystępny sposób podchodząc do każdego z nich. Ze względu na przejrzysty podział i ciekawe grafiki całość czytało mi się bardzo szybko i przyjemnie. Na duży plus zasługują również mini-zadania umieszczone na końcu każdego rozdziału. Dzięki nim mogłam odpowiedzieć na wiele ważnych pytań w kontekście obsługi klienta w firmie, w której pracuję oraz zapisać kilka ciekawych pomysłów na konkretne działania.
 
🗓️ I chociaż nie jestem fanką poradników, dzięki lekkiemu stylowi pisania autora oraz jego podejściu do tematu książka bardzo mnie zaciekawiła. Gdyby nie konieczność przeczytania jej do pracy, zapewne nigdy bym po nią nie sięgnęła. To dobra lektura dla osób pracujących w sprzedaży oraz mających bezpośredni kontakt ze swoimi klientami. Co ważne, nie ma żadnego znaczenia, jak duża jest wasza firma i ilu pracowników zatrudnia. To ciekawe i proste rozwiązania, które idealnie sprawdzą się w każdej firmie/działalności 📩

🗓️ W swojej książce „Nigdy więcej nie trać klienta” Joey Coleman porusza tematy związane z obsługą klienta oraz relacjami z nim związanymi. To poradnik, dzięki któremu w zaledwie 100 dni mamy stworzyć z klientem długotrwałą relację, z której on, jak i my będziemy w pełni zadowoleni, a to wszystko bez konieczności wykorzystywania dużych nakładów finansowych.
 
„Istnieje...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    33
  • Przeczytane
    8
  • Biznes
    1
  • Posiadam
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • W pierwszej kolejności
    1
  • MOBI
    1
  • PDF
    1
  • Koniecznie przeczytac
    1
  • Teraz czytam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Nigdy więcej nie trać Klienta


Podobne książki

Przeczytaj także