Content marketing. Od strategii do efektów

Justyna Bakalarska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
200 str.
Tytuł oryginału:
Content marketing. Od strategii do efektów
Data wydania:
2020-10-20
Data 1. wyd. pol.:
2020-10-20
Liczba stron:
200
Język:
polski
ISBN:
9788328368514
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
marketing biznes content marketing
Tytuł oryginału:
Content marketing. Od strategii do efektów
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2020-10-20
Liczba stron:
200
Język:
polski
ISBN:
9788328368514
Tagi:
marketing biznes content marketing
Średnia ocen
0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
Okładka książki Kreatywnik. Marketing i biznes Mariola Dołgan, Magda Hatowska
10,0
Kreatywnik. Ma... Mariola Dołgan, Mag...
Okładka książki 22 niezmienne prawa zarządzania marką Al Ries, Laura Ries
10,0
22 niezmienne ... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor Kozura, Siergiej Pawłow
8,2
Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor ...
więcej

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [0]

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    3
  • Zawodowe
    1
więcej mniej

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content marketing. Od strategii do efektów


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd