Content marketing. Od strategii do efektów
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Content marketing. Od strategii do efektów
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2020-10-20
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-10-20
- Liczba stron:
- 200
- Czas czytania
- 3 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328368514
- Tagi:
- marketing biznes content marketing
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 59
- 47
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka ma swoje lepsze momenty - krótkie, niezbyt częste zadania są dla mnie zdecydowanym plusem. Pozwalają one poukładać w głowie wcześniej zdobytą wiedzę. Niestety, sama treść nie zrobiła na mnie dużego wrażenia. Po tytule można by stwierdzić, że autorka wie, czym jest content i jak powinna 'sprzedać' go odbiorcom. Ciągłe powtórzenia i literówki sprawiają, jakby całość nie przeszła odpowiedniej korekty treści. Książka nie wniosła do mojego życia zbyt wielu nowych informacji. Może się jednak sprawdzić u osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w content marketingu.
Książka ma swoje lepsze momenty - krótkie, niezbyt częste zadania są dla mnie zdecydowanym plusem. Pozwalają one poukładać w głowie wcześniej zdobytą wiedzę. Niestety, sama treść nie zrobiła na mnie dużego wrażenia. Po tytule można by stwierdzić, że autorka wie, czym jest content i jak powinna 'sprzedać' go odbiorcom. Ciągłe powtórzenia i literówki sprawiają, jakby całość...
więcej Pokaż mimo toOdkryj TAJEMNICE Content Marketingu: Strategie, Efekty i Więcej!"
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co kryje się za kulisy niesamowitego sukcesu firm w dzisiejszym świetle internetowej rewolucji? "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" to klucz do drzwi pełnych tajemnic tego fascynującego świata. Przygotuj się na podróż przez wyjątkowy świat strategii marketingowych, którym nie sposób się oprzeć.
🔍 TAJEMNICE UKRYTEJ SKUTECZNOŚCI: Książka ta to kompendium wiedzy dla każdego, kto pragnie odkryć, jakie tajemnice skrywa content marketing. Dowiesz się, jak kreować treści, które przykuwają uwagę, przekonują i generują rezultaty.
🚀 STRATEGIA, KTÓRA DZIAŁA: Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jakie kroki podjąć, by przekształcić zwykłe treści w potężne narzędzie marketingowe? Książka "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" pokazuje Ci, jakie strategie wiodą do sukcesu.
✅ ANALIZA ZALET I WAD: Ta książka to nie tylko odkrywanie sukcesów, ale też rzetelna analiza. Poznasz zarówno zalety, jak i pułapki content marketingu. Wiedza, dzięki której unikniesz błędów, które mogą kosztować Cię wiele.
💡 ODKRYJ NOWE HORYZONTY: Autor przeniesie Cię przez wszystkie aspekty content marketingu - od planowania po mierzenie efektów. Nie ma znaczenia, czy jesteś doświadczonym marketerem czy dopiero zaczynasz, ta książka otworzy przed Tobą nowe horyzonty.
🔥 PODRÓŻ PEŁNA INSPIRACJI: W książce znajdziesz nie tylko teorię, ale także inspirujące przykłady i case studies, które odkryją przed Tobą nieznane dotąd możliwości. Przygotuj się na odbycie pełnej pasji podróży przez świat content marketingu.
📈 EFECTYWNOŚĆ W TWOICH RĘKACH: "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" to klucz, który pozwoli Ci tworzyć efektywne strategie i prowadzić kampanie, które rzeczywiście przynoszą rezultaty. Twój sukces jest w Twoich rękach!
Gotowy, by odkryć tajemnice content marketingu i podnieść swoje umiejętności do kolejnego poziomu? Ta książka jest kluczem, który otworzy przed Tobą drzwi do nieograniczonych możliwości. Złap chwilę i wkrocz w fascynujący świat marketingu treści!
Odkryj TAJEMNICE Content Marketingu: Strategie, Efekty i Więcej!"
więcej Pokaż mimo toCzy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co kryje się za kulisy niesamowitego sukcesu firm w dzisiejszym świetle internetowej rewolucji? "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" to klucz do drzwi pełnych tajemnic tego fascynującego świata. Przygotuj się na podróż przez wyjątkowy świat strategii...
Podobała mi się, choć rzeczywiście dla praktyka jest to powtórka podstaw. Nie mogę zgodzić się z wieloma wytycznymi dotyczącymi tworzenia treści webowych. Być może w 2020 roku było to aktualne, jednak dziś elementy wpływające na pozycjonowanie Google trzeba konstruować w nieco inny sposób. Każdy, kto pracuje z programami wspierającymi pozycjonowanie fraz kluczowych pewnie to zauważy. Jednak nadal uważam, ze jest to pozycja warta przeczytania. Z kolei jeśli ktoś szuka większej ilości i konkretnych wskazówek nt. jak pisać pod SEO, to nie jest książka o pozycjonowaniu. Content marketing to również nie to samo co copywriting.
Podobała mi się, choć rzeczywiście dla praktyka jest to powtórka podstaw. Nie mogę zgodzić się z wieloma wytycznymi dotyczącymi tworzenia treści webowych. Być może w 2020 roku było to aktualne, jednak dziś elementy wpływające na pozycjonowanie Google trzeba konstruować w nieco inny sposób. Każdy, kto pracuje z programami wspierającymi pozycjonowanie fraz kluczowych pewnie...
więcej Pokaż mimo toDobra dla początkujących. Porusza różne tematy bardzo ogólnie (ale też podaje fajne przykłady),co powinno być okay dla tych, którzy jeszcze nie za bardzo wiedzą, co to content marketing.
Dobra dla początkujących. Porusza różne tematy bardzo ogólnie (ale też podaje fajne przykłady),co powinno być okay dla tych, którzy jeszcze nie za bardzo wiedzą, co to content marketing.
Pokaż mimo toContent marketerem nie jestem, ale moja praca również ten obszar częściowo obejmuje. Kilka podobnych książek przeczytałem, jednak uważam tę pozycję za najbardziej wartościową. Masa konkretnych wskazówek, narzędzi, ćwiczeń, do tego podane w bardzo przystępnej formie! Na pewno wrócę do niej jeszcze.
Dla mnie mocne 9/10!
Content marketerem nie jestem, ale moja praca również ten obszar częściowo obejmuje. Kilka podobnych książek przeczytałem, jednak uważam tę pozycję za najbardziej wartościową. Masa konkretnych wskazówek, narzędzi, ćwiczeń, do tego podane w bardzo przystępnej formie! Na pewno wrócę do niej jeszcze.
Pokaż mimo toDla mnie mocne 9/10!
Dla mnie jako kompletnego amatora, dla którego marketing można opisać słowem reklama, ta książka jest mocno informująca w przystępnym języku, wytłumaczyła poszczególne gałęzie marketingu, storytellingu, webwritingu
Dla mnie jako kompletnego amatora, dla którego marketing można opisać słowem reklama, ta książka jest mocno informująca w przystępnym języku, wytłumaczyła poszczególne gałęzie marketingu, storytellingu, webwritingu
Pokaż mimo toWartościowa książka, momentami bardzo wciągająca. Pozwala usystematyzować wiedzę i dowiedzieć się czegoś nowego, mimo pewnych nieścisłości dotyczących
linkowania w SEO i jednego błędu językowego. Trochę się czepiam, ale oczywiście gorąco polecam. :)
Jeśli więcej marketów weźmie sobie do serca rady autorki, to znajdziemy w sieci więcej przydatnych treści. Publikację polecam szczególnie przedsiębiorcom i osobom, które zaczynają pracę w content marketingu. Chociaż, mimo kilkuletniego doświadczenia, także znalazłam kilka inspiracji i motywację, żeby popracować wreszcie nad własną marką (a nie tylko markami klientów).
Wartościowa książka, momentami bardzo wciągająca. Pozwala usystematyzować wiedzę i dowiedzieć się czegoś nowego, mimo pewnych nieścisłości dotyczących
więcej Pokaż mimo tolinkowania w SEO i jednego błędu językowego. Trochę się czepiam, ale oczywiście gorąco polecam. :)
Jeśli więcej marketów weźmie sobie do serca rady autorki, to znajdziemy w sieci więcej przydatnych treści. Publikację polecam...
Jestem doświadczonym content managerem i książkę oceniam z poziomu mojej wiedzy o CM. Pozycja będzie przydatna dla średniozaawansowanych w temacie CM marketerów i przedsiębiorców, moim zdaniem nie jest dedykowana copywriterom, brak szczegółowych informacji o SEO. Napisana przystępnym językiem, zawiera ćwiczenia, przykłady, praktyczne rozwiązania. Duży plus za wskazanie znaczenia strategicznego podejścia do CM. Niestety wyłapałam kilka merytorycznych mankamentów.
Polecam dla osób będących dopiero na początku swojej przygody z contentem, zaawansowani mogą po nią sięgnąć, by przypomnieć sobie podstawy CM.
Szczegółowa recenzja na blogu: https://born-to-create.pl/content-marketing-od-strategii-do-efektow-recenzja/
Jestem doświadczonym content managerem i książkę oceniam z poziomu mojej wiedzy o CM. Pozycja będzie przydatna dla średniozaawansowanych w temacie CM marketerów i przedsiębiorców, moim zdaniem nie jest dedykowana copywriterom, brak szczegółowych informacji o SEO. Napisana przystępnym językiem, zawiera ćwiczenia, przykłady, praktyczne rozwiązania. Duży plus za wskazanie...
więcej Pokaż mimo toPod tą szarą, nieco skromną okładką mieści się naprawdę sporo rzetelnej, usystematyzowanej wiedzy z szeroko rozumianego content marketingu. Dla poczatkujących dobre, systematyczne wprowadzenie w arkana marketingu treści. Dla zaawansowanych okazja do uporządkowania wiedzy, znalezienia ciekawych źródeł inspiracji czy benchmarkingu praktyk. Polecam.
Pod tą szarą, nieco skromną okładką mieści się naprawdę sporo rzetelnej, usystematyzowanej wiedzy z szeroko rozumianego content marketingu. Dla poczatkujących dobre, systematyczne wprowadzenie w arkana marketingu treści. Dla zaawansowanych okazja do uporządkowania wiedzy, znalezienia ciekawych źródeł inspiracji czy benchmarkingu praktyk. Polecam.
Pokaż mimo toRewelacyjna lektura napisana zrozumiałym językiem. Część informacji znałam z innych źródeł wiedzy, głównie z sieci i książek o pisaniu.
Rewelacyjna lektura napisana zrozumiałym językiem. Część informacji znałam z innych źródeł wiedzy, głównie z sieci i książek o pisaniu.
Pokaż mimo to