Content marketing. Od strategii do efektów

Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów Justyna Bakalarska
Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów
Justyna Bakalarska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Content marketing. Od strategii do efektów
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2020-10-20
Data 1. wyd. pol.:
2020-10-20
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328368514
Tagi:
marketing biznes content marketing
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
39 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
44
44

Na półkach:

Książka ma swoje lepsze momenty - krótkie, niezbyt częste zadania są dla mnie zdecydowanym plusem. Pozwalają one poukładać w głowie wcześniej zdobytą wiedzę. Niestety, sama treść nie zrobiła na mnie dużego wrażenia. Po tytule można by stwierdzić, że autorka wie, czym jest content i jak powinna 'sprzedać' go odbiorcom. Ciągłe powtórzenia i literówki sprawiają, jakby całość nie przeszła odpowiedniej korekty treści. Książka nie wniosła do mojego życia zbyt wielu nowych informacji. Może się jednak sprawdzić u osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w content marketingu.

Książka ma swoje lepsze momenty - krótkie, niezbyt częste zadania są dla mnie zdecydowanym plusem. Pozwalają one poukładać w głowie wcześniej zdobytą wiedzę. Niestety, sama treść nie zrobiła na mnie dużego wrażenia. Po tytule można by stwierdzić, że autorka wie, czym jest content i jak powinna 'sprzedać' go odbiorcom. Ciągłe powtórzenia i literówki sprawiają, jakby całość...

więcej Pokaż mimo to

avatar
492
388

Na półkach:

Odkryj TAJEMNICE Content Marketingu: Strategie, Efekty i Więcej!"

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co kryje się za kulisy niesamowitego sukcesu firm w dzisiejszym świetle internetowej rewolucji? "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" to klucz do drzwi pełnych tajemnic tego fascynującego świata. Przygotuj się na podróż przez wyjątkowy świat strategii marketingowych, którym nie sposób się oprzeć.

🔍 TAJEMNICE UKRYTEJ SKUTECZNOŚCI: Książka ta to kompendium wiedzy dla każdego, kto pragnie odkryć, jakie tajemnice skrywa content marketing. Dowiesz się, jak kreować treści, które przykuwają uwagę, przekonują i generują rezultaty.

🚀 STRATEGIA, KTÓRA DZIAŁA: Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jakie kroki podjąć, by przekształcić zwykłe treści w potężne narzędzie marketingowe? Książka "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" pokazuje Ci, jakie strategie wiodą do sukcesu.

✅ ANALIZA ZALET I WAD: Ta książka to nie tylko odkrywanie sukcesów, ale też rzetelna analiza. Poznasz zarówno zalety, jak i pułapki content marketingu. Wiedza, dzięki której unikniesz błędów, które mogą kosztować Cię wiele.

💡 ODKRYJ NOWE HORYZONTY: Autor przeniesie Cię przez wszystkie aspekty content marketingu - od planowania po mierzenie efektów. Nie ma znaczenia, czy jesteś doświadczonym marketerem czy dopiero zaczynasz, ta książka otworzy przed Tobą nowe horyzonty.

🔥 PODRÓŻ PEŁNA INSPIRACJI: W książce znajdziesz nie tylko teorię, ale także inspirujące przykłady i case studies, które odkryją przed Tobą nieznane dotąd możliwości. Przygotuj się na odbycie pełnej pasji podróży przez świat content marketingu.

📈 EFECTYWNOŚĆ W TWOICH RĘKACH: "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" to klucz, który pozwoli Ci tworzyć efektywne strategie i prowadzić kampanie, które rzeczywiście przynoszą rezultaty. Twój sukces jest w Twoich rękach!

Gotowy, by odkryć tajemnice content marketingu i podnieść swoje umiejętności do kolejnego poziomu? Ta książka jest kluczem, który otworzy przed Tobą drzwi do nieograniczonych możliwości. Złap chwilę i wkrocz w fascynujący świat marketingu treści!

Odkryj TAJEMNICE Content Marketingu: Strategie, Efekty i Więcej!"

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co kryje się za kulisy niesamowitego sukcesu firm w dzisiejszym świetle internetowej rewolucji? "Content Marketing. Od Strategii do Efektów" to klucz do drzwi pełnych tajemnic tego fascynującego świata. Przygotuj się na podróż przez wyjątkowy świat strategii...

więcej Pokaż mimo to

avatar
214
75

Na półkach:

Podobała mi się, choć rzeczywiście dla praktyka jest to powtórka podstaw. Nie mogę zgodzić się z wieloma wytycznymi dotyczącymi tworzenia treści webowych. Być może w 2020 roku było to aktualne, jednak dziś elementy wpływające na pozycjonowanie Google trzeba konstruować w nieco inny sposób. Każdy, kto pracuje z programami wspierającymi pozycjonowanie fraz kluczowych pewnie to zauważy. Jednak nadal uważam, ze jest to pozycja warta przeczytania. Z kolei jeśli ktoś szuka większej ilości i konkretnych wskazówek nt. jak pisać pod SEO, to nie jest książka o pozycjonowaniu. Content marketing to również nie to samo co copywriting.

Podobała mi się, choć rzeczywiście dla praktyka jest to powtórka podstaw. Nie mogę zgodzić się z wieloma wytycznymi dotyczącymi tworzenia treści webowych. Być może w 2020 roku było to aktualne, jednak dziś elementy wpływające na pozycjonowanie Google trzeba konstruować w nieco inny sposób. Każdy, kto pracuje z programami wspierającymi pozycjonowanie fraz kluczowych pewnie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
244
66

Na półkach:

Dobra dla początkujących. Porusza różne tematy bardzo ogólnie (ale też podaje fajne przykłady),co powinno być okay dla tych, którzy jeszcze nie za bardzo wiedzą, co to content marketing.

Dobra dla początkujących. Porusza różne tematy bardzo ogólnie (ale też podaje fajne przykłady),co powinno być okay dla tych, którzy jeszcze nie za bardzo wiedzą, co to content marketing.

Pokaż mimo to

avatar
97
92

Na półkach:

Content marketerem nie jestem, ale moja praca również ten obszar częściowo obejmuje. Kilka podobnych książek przeczytałem, jednak uważam tę pozycję za najbardziej wartościową. Masa konkretnych wskazówek, narzędzi, ćwiczeń, do tego podane w bardzo przystępnej formie! Na pewno wrócę do niej jeszcze.
Dla mnie mocne 9/10!

Content marketerem nie jestem, ale moja praca również ten obszar częściowo obejmuje. Kilka podobnych książek przeczytałem, jednak uważam tę pozycję za najbardziej wartościową. Masa konkretnych wskazówek, narzędzi, ćwiczeń, do tego podane w bardzo przystępnej formie! Na pewno wrócę do niej jeszcze.
Dla mnie mocne 9/10!

Pokaż mimo to

avatar
963
84

Na półkach:

Dla mnie jako kompletnego amatora, dla którego marketing można opisać słowem reklama, ta książka jest mocno informująca w przystępnym języku, wytłumaczyła poszczególne gałęzie marketingu, storytellingu, webwritingu

Dla mnie jako kompletnego amatora, dla którego marketing można opisać słowem reklama, ta książka jest mocno informująca w przystępnym języku, wytłumaczyła poszczególne gałęzie marketingu, storytellingu, webwritingu

Pokaż mimo to

avatar
646
218

Na półkach: , , ,

Wartościowa książka, momentami bardzo wciągająca. Pozwala usystematyzować wiedzę i dowiedzieć się czegoś nowego, mimo pewnych nieścisłości dotyczących
linkowania w SEO i jednego błędu językowego. Trochę się czepiam, ale oczywiście gorąco polecam. :)
Jeśli więcej marketów weźmie sobie do serca rady autorki, to znajdziemy w sieci więcej przydatnych treści. Publikację polecam szczególnie przedsiębiorcom i osobom, które zaczynają pracę w content marketingu. Chociaż, mimo kilkuletniego doświadczenia, także znalazłam kilka inspiracji i motywację, żeby popracować wreszcie nad własną marką (a nie tylko markami klientów).

Wartościowa książka, momentami bardzo wciągająca. Pozwala usystematyzować wiedzę i dowiedzieć się czegoś nowego, mimo pewnych nieścisłości dotyczących
linkowania w SEO i jednego błędu językowego. Trochę się czepiam, ale oczywiście gorąco polecam. :)
Jeśli więcej marketów weźmie sobie do serca rady autorki, to znajdziemy w sieci więcej przydatnych treści. Publikację polecam...

więcej Pokaż mimo to

avatar
227
120

Na półkach: ,

Jestem doświadczonym content managerem i książkę oceniam z poziomu mojej wiedzy o CM. Pozycja będzie przydatna dla średniozaawansowanych w temacie CM marketerów i przedsiębiorców, moim zdaniem nie jest dedykowana copywriterom, brak szczegółowych informacji o SEO. Napisana przystępnym językiem, zawiera ćwiczenia, przykłady, praktyczne rozwiązania. Duży plus za wskazanie znaczenia strategicznego podejścia do CM. Niestety wyłapałam kilka merytorycznych mankamentów.

Polecam dla osób będących dopiero na początku swojej przygody z contentem, zaawansowani mogą po nią sięgnąć, by przypomnieć sobie podstawy CM.


Szczegółowa recenzja na blogu: https://born-to-create.pl/content-marketing-od-strategii-do-efektow-recenzja/

Jestem doświadczonym content managerem i książkę oceniam z poziomu mojej wiedzy o CM. Pozycja będzie przydatna dla średniozaawansowanych w temacie CM marketerów i przedsiębiorców, moim zdaniem nie jest dedykowana copywriterom, brak szczegółowych informacji o SEO. Napisana przystępnym językiem, zawiera ćwiczenia, przykłady, praktyczne rozwiązania. Duży plus za wskazanie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
402
201

Na półkach:

Pod tą szarą, nieco skromną okładką mieści się naprawdę sporo rzetelnej, usystematyzowanej wiedzy z szeroko rozumianego content marketingu. Dla poczatkujących dobre, systematyczne wprowadzenie w arkana marketingu treści. Dla zaawansowanych okazja do uporządkowania wiedzy, znalezienia ciekawych źródeł inspiracji czy benchmarkingu praktyk. Polecam.

Pod tą szarą, nieco skromną okładką mieści się naprawdę sporo rzetelnej, usystematyzowanej wiedzy z szeroko rozumianego content marketingu. Dla poczatkujących dobre, systematyczne wprowadzenie w arkana marketingu treści. Dla zaawansowanych okazja do uporządkowania wiedzy, znalezienia ciekawych źródeł inspiracji czy benchmarkingu praktyk. Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
1099
905

Na półkach: , ,

Rewelacyjna lektura napisana zrozumiałym językiem. Część informacji znałam z innych źródeł wiedzy, głównie z sieci i książek o pisaniu.

Rewelacyjna lektura napisana zrozumiałym językiem. Część informacji znałam z innych źródeł wiedzy, głównie z sieci i książek o pisaniu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    59
  • Przeczytane
    47
  • 2021
    5
  • Teraz czytam
    4
  • Posiadam
    3
  • 2023
    2
  • Rozwój/poradniki
    1
  • Empik audio rozwój
    1
  • Biznes/marketing/social media/finanse
    1
  • Biznesowo-rozwojowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content marketing. Od strategii do efektów


Podobne książki

Przeczytaj także