ROZWIŃ ZWIŃ

Content marketing. Od strategii do efektów

Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów
Justyna Bakalarska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Content marketing. Od strategii do efektów
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2020-10-20
Data 1. wyd. pol.:
2020-10-20
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328368514
Tagi:
marketing biznes content marketing
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1515
74

Na półkach:

Dla mnie jako kompletnego amatora, dla którego marketing można opisać słowem reklama, ta książka jest mocno informująca w przystępnym języku, wytłumaczyła poszczególne gałęzie marketingu, storytellingu, webwritingu

Pokaż mimo to

avatar
565
128

Na półkach: , , ,

Wartościowa książka, momentami bardzo wciągająca. Pozwala usystematyzować wiedzę i dowiedzieć się czegoś nowego, mimo pewnych nieścisłości dotyczących
linkowania w SEO i jednego błędu językowego. Trochę się czepiam, ale oczywiście gorąco polecam. :)
Jeśli więcej marketów weźmie sobie do serca rady autorki, to znajdziemy w sieci więcej przydatnych treści. Publikację polecam...

więcej Pokaż mimo to

avatar
130
100

Na półkach: ,

Jestem doświadczonym content managerem i książkę oceniam z poziomu mojej wiedzy o CM. Pozycja będzie przydatna dla średniozaawansowanych w temacie CM marketerów i przedsiębiorców, moim zdaniem nie jest dedykowana copywriterom, brak szczegółowych informacji o SEO. Napisana przystępnym językiem, zawiera ćwiczenia, przykłady, praktyczne rozwiązania. Duży plus za wskazanie...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
350
134

Na półkach:

Pod tą szarą, nieco skromną okładką mieści się naprawdę sporo rzetelnej, usystematyzowanej wiedzy z szeroko rozumianego content marketingu. Dla poczatkujących dobre, systematyczne wprowadzenie w arkana marketingu treści. Dla zaawansowanych okazja do uporządkowania wiedzy, znalezienia ciekawych źródeł inspiracji czy benchmarkingu praktyk. Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
943
767

Na półkach: , ,

Rewelacyjna lektura napisana zrozumiałym językiem. Część informacji znałam z innych źródeł wiedzy, głównie z sieci i książek o pisaniu.

Pokaż mimo to

avatar
95
43

Na półkach:

W tej książce znalazły się najważniejsze informacje o content marketingu. To trudne, aby zdobyć zainteresowanie internautów, gdy otoczeni jesteśmy przez nadmiar i informacji i bodźców. Jak osiągnąć zadowalające efekty? Jak stworzyć tekst, który przyciągnie uwagę, pilnując przy tym strategii i działając według ustalonych zasad?

W tej książce znalazłam wiele przydatnych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
415
60

Na półkach: , ,

garść wiedzy!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    32
  • Przeczytane
    21
  • 2021
    4
  • Teraz czytam
    3
  • Posiadam
    2
  • E-marketing/SEO&SEM/content marketing
    1
  • Blog
    1
  • Zawodowe
    1
  • Copywriting, pisanie, marketing
    1
  • Posiadam ebook
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content marketing. Od strategii do efektów


Reklama

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon Karen Anderson, Steve Anderson
Ocena 7,8
Z listów Bezos... Karen Anderson, Ste...
Okładka książki Od zera do miliardera. 18 reguł bogacenia się i korzystania z możliwości bez ograniczeń Jack Canfield, Andres Pira, Joe Vitale
Ocena 6,7
Od zera do mil... Jack Canfield, Andr...
Okładka książki Droga Toyoty do Lean Leadership Gary L. Convis, Jeffrey K. Liker
Ocena 8,0
Droga Toyoty d... Gary L. Convis, Jef...

Przeczytaj także

zgłoś błąd