Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania

Okładka książki Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania
Agata Romaniuk Wydawnictwo: Instytut Ekonomii Behawioralnej biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Instytut Ekonomii Behawioralnej
Data wydania:
2020-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2020-01-01
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395731709
Tagi:
biznes zmiana
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
160
158

Na półkach:

Wpływanie na zachowania innych ludzi wymaga nie lada wysiłku. Każdy z nas ma swoje przyzwyczajenia i nawyki i nawet, gdy sami chcemy je zmienić, musimy się nad tym napracować. Jeśli kiedykolwiek czytaliście „Pułapki myślenia” Daniela Kahnemana to wiecie, że System 1 i System 2, które kierują naszymi decyzjami, są złożonym ekosystemem. Agata Romaniuk operując przykładami ze świata, ale i z własnego doświadczenia, pokazuje jak zaplanować komunikację, aby zaprojektować jak najbardziej trwałą zmianę postępowania odbiorców naszej komunikacji. To nie lada gratka dla menadżerów, marketingowców i ludzi zainteresowanych psychologią.

Pamiętam, że kilka lat temu z wypiekami na twarzy czytałam „Pułapki myślenia”. Ogrom spostrzeżeń, które opisał Kahneman i które możemy zastosować w pracy nad naszym zachowaniem i zachowaniem innych jest oszałamiający. Niemniej, jest to książka wymagająca. Agata Romaniuk posługuje się wybranymi obserwacjami Kahnemana, ubierając je w prostszy język i krótszą formę, przyjaźniejszą dla czytelnika. Z jej książki możemy dowiedzieć się dlaczego ludzie zachowują się w pewnych sytuacjach tak, a nie inaczej i jak możemy te schematy (heurystyki) wykorzystać, aby zaprojektować pozytywną zmianę.

„Przecież to manipulacja!”

Wiele osób może negatywnie reagować na sam fakt, że ktoś podpowiada jak wpływać na innych – „przecież to manipulacja!”. Otóż niekoniecznie. Jeśli zmiana ma być czymś korzystnym dla odbiorcy komunikacji, to trudno mówić o działaniu wbrew etyce. Wszystko zależy od celu, który sobie obierzemy. Jeśli bowiem chcemy, aby w efekcie naszej komunikacji odbiorca zaczął kasować bilety, spłacał długi, uważał na przejściu dla pieszych czy zaczął dbać o zdrowie, to nie zaprzeczysz chyba, że to coś pozytywnego. Mnie to przekonuje!

Książka dla marketingowców

Jako marketingowiec co jakiś czas sięgam po książki, które rozwijają mnie zawodowo. Agata Romaniuk bez wątpienia podsunęła mi swoją publikacją sporo inspiracji, pomysłów na komunikaty i działania marketingowe, ale i wpłynęła na zmianę perspektywy w projektowaniu kampanii. Zrozumienie różnić między Systemem 1 i 2 jest kluczowa. Gdy dodasz do tego sposób, który autorka podsuwa na usystematyzowaną pracę nad projektowaniem komunikacji – będziesz lepszy w tym co robisz, a na pewno bardziej świadomy.

Polecam serdecznie!

Wpływanie na zachowania innych ludzi wymaga nie lada wysiłku. Każdy z nas ma swoje przyzwyczajenia i nawyki i nawet, gdy sami chcemy je zmienić, musimy się nad tym napracować. Jeśli kiedykolwiek czytaliście „Pułapki myślenia” Daniela Kahnemana to wiecie, że System 1 i System 2, które kierują naszymi decyzjami, są złożonym ekosystemem. Agata Romaniuk operując przykładami ze...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania


Reklama
zgłoś błąd