Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- Seria Marketing
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2019-02-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-02-15
- Liczba stron:
- 134
- Czas czytania
- 2 godz. 14 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301204631
- Tagi:
- viral copywriting biznes treści
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.
„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
"Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić".
Janina Bąk
"Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?"
Paweł Tkaczyk
"Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak".
Rafał Żak
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 91
- 30
- 6
- 4
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Spoczko, warto przeczytać
Spoczko, warto przeczytać
Pokaż mimo toKsiążka ma kilka naprawdę fajnych uwag :)
Książka ma kilka naprawdę fajnych uwag :)
Pokaż mimo toKopalnia ciekawostek, viralowych historii, które jeszcze kilka lat temu wszyscy znaliśmy, a teraz odeszły w zapomnienie. Dzięki książce Piotra Buckiego będziecie patrzyć na każdego posta, tweeta, zdjęcie, video na YouTubie z innym, trochę naukowym podejściem.
Kopalnia ciekawostek, viralowych historii, które jeszcze kilka lat temu wszyscy znaliśmy, a teraz odeszły w zapomnienie. Dzięki książce Piotra Buckiego będziecie patrzyć na każdego posta, tweeta, zdjęcie, video na YouTubie z innym, trochę naukowym podejściem.
Pokaż mimo toSięgnąłem z obawą, że będzie to tylko prosta kompilacja idei braci Heath z modelem wirusowości inform. Bergera. Na szczęście autor dorzucił też inne składniki do swojego koktajlu🍹 wiedzy na temat virali i wyszła z tego całkiem udana, praktycznie osadzona pozycja. Łyżka dziegciu? Bardzo proszę - trochę denerwuje, jak autor tłumaczy mi memy ;)
Sięgnąłem z obawą, że będzie to tylko prosta kompilacja idei braci Heath z modelem wirusowości inform. Bergera. Na szczęście autor dorzucił też inne składniki do swojego koktajlu🍹 wiedzy na temat virali i wyszła z tego całkiem udana, praktycznie osadzona pozycja. Łyżka dziegciu? Bardzo proszę - trochę denerwuje, jak autor tłumaczy mi memy ;)
Pokaż mimo toInteresująca książka, warta przeczytania. Znajdziecie w niej wiele naukowych teorii i mechanizmów psychologicznych, które wyjaśniają, dlaczego niektóre treści stają się viralem, a także omówienie ich na konkretnych przykładach, które ostatecznie tworzą ciekawą opowieść. Chociaż muszę przyznać, że na samym początku miałam wrażenie, że autor pisze o rzeczach, które są oczywiste, dla każdego użytkownika mediów społecznościowych oraz internetu w ogóle. Minus to duża liczba rozbudowanych przypisów i bardzo mała czcionka.
Interesująca książka, warta przeczytania. Znajdziecie w niej wiele naukowych teorii i mechanizmów psychologicznych, które wyjaśniają, dlaczego niektóre treści stają się viralem, a także omówienie ich na konkretnych przykładach, które ostatecznie tworzą ciekawą opowieść. Chociaż muszę przyznać, że na samym początku miałam wrażenie, że autor pisze o rzeczach, które są...
więcej Pokaż mimo toMnóstwo ciekawostek, dużo odwołań do badań oraz praktycznych przykładów. Książkę bardzo dobrze się czyta, a autor rzetelnie prezentuje obszerną bibliografię, co jest rzadkością w polskich publikacjach tego typu.
Mnóstwo ciekawostek, dużo odwołań do badań oraz praktycznych przykładów. Książkę bardzo dobrze się czyta, a autor rzetelnie prezentuje obszerną bibliografię, co jest rzadkością w polskich publikacjach tego typu.
Pokaż mimo to