Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Okładka książki Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Piotr Bucki Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
134 str. 2 godz. 14 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2019-02-15
Data 1. wyd. pol.:
2019-02-15
Liczba stron:
134
Czas czytania
2 godz. 14 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301204631
Tagi:
viral copywriting biznes treści
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
9
5

Na półkach:

Mnóstwo ciekawostek, dużo odwołań do badań oraz praktycznych przykładów. Książkę bardzo dobrze się czyta, a autor rzetelnie prezentuje obszerną bibliografię, co jest rzadkością w polskich publikacjach tego typu.

Pokaż mimo to

avatar
143
16

Na półkach:

Książka ma kilka naprawdę fajnych uwag :)

Pokaż mimo to

avatar
83
15

Na półkach: ,

Kopalnia ciekawostek, viralowych historii, które jeszcze kilka lat temu wszyscy znaliśmy, a teraz odeszły w zapomnienie. Dzięki książce Piotra Buckiego będziecie patrzyć na każdego posta, tweeta, zdjęcie, video na YouTubie z innym, trochę naukowym podejściem.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
351
134

Na półkach:

Sięgnąłem z obawą, że będzie to tylko prosta kompilacja idei braci Heath z modelem wirusowości inform. Bergera. Na szczęście autor dorzucił też inne składniki do swojego koktajlu🍹 wiedzy na temat virali i wyszła z tego całkiem udana, praktycznie osadzona pozycja. Łyżka dziegciu? Bardzo proszę - trochę denerwuje, jak autor tłumaczy mi memy ;)

Pokaż mimo to

avatar
565
128

Na półkach: , , ,

Interesująca książka, warta przeczytania. Znajdziecie w niej wiele naukowych teorii i mechanizmów psychologicznych, które wyjaśniają, dlaczego niektóre treści stają się viralem, a także omówienie ich na konkretnych przykładach, które ostatecznie tworzą ciekawą opowieść. Chociaż muszę przyznać, że na samym początku miałam wrażenie, że autor pisze o rzeczach, które są...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    63
  • Przeczytane
    24
  • Posiadam
    5
  • Teraz czytam
    3
  • 2019
    3
  • E-marketing/SEO&SEM/content marketing
    1
  • Praca
    1
  • Czeka na swoją kolej
    1
  • Przeczytane 2019
    1
  • Na półce
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści


Reklama

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon Karen Anderson, Steve Anderson
Ocena 8,0
Z listów Bezos... Karen Anderson, Ste...
Okładka książki Od zera do miliardera. 18 reguł bogacenia się i korzystania z możliwości bez ograniczeń Jack Canfield, Andres Pira, Joe Vitale
Ocena 6,7
Od zera do mil... Jack Canfield, Andr...
Okładka książki Droga Toyoty do Lean Leadership Gary L. Convis, Jeffrey K. Liker
Ocena 8,0
Droga Toyoty d... Gary L. Convis, Jef...

Przeczytaj także

zgłoś błąd