Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy.
Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.
NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
19 cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
• samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych;
• odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników;
• konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią;
• pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy;
• opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem
a sprzedawca jego przewodnikiem;
• diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta.
Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie
i naprawdę użyteczne wskazówki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 35
- 18
- 8
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
#1238 - „Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz” - Anthony Iannarino -Wydawnictwo MT Biznes
#83/2023
Książka ma 270 stron. Swoją premierę miała dnia 14.09.2018 roku.
Czy zastanawiasz się czasem od czego zależy sukces sprzedaży ? Odpowiedź jest prosta - od człowieka - Sprzedawcy.
Do tego, by stać się takim człowiekiem, potrzebujesz tylko zdobyc odpowiednie cechy i oczywiście umiejętności. Kiedy już je osiągniesz, w łatwy sposób wykorzystasz przyswojone techniki sprzedaży.
Wskazówki zawarte w tej książce na pewno przydadzą Ci się w pracy i w życiu, tak jak i mi przydają się każdego dnia.
Serdecznie polecam tą książkę. <3 <3 <3
https://www.facebook.com/photo?fbid=977719420190466&set=a.782581979704212
#1238 - „Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz” - Anthony Iannarino -Wydawnictwo MT Biznes
więcej Pokaż mimo to#83/2023
Książka ma 270 stron. Swoją premierę miała dnia 14.09.2018 roku.
Czy zastanawiasz się czasem od czego zależy sukces sprzedaży ? Odpowiedź jest prosta - od człowieka - Sprzedawcy.
Do tego, by stać się takim człowiekiem, potrzebujesz tylko zdobyc odpowiednie...
Naprawdę świetna książka o sprzedaży. Bardzo zdrowe podejście. Bez manipulacji i tanich sztuczek. Nie będzie to książka dla każdego, bo nie obiecuje złotych gór bez ciężkiej pracy. Jestem pewien, że będę do niej wracał często.
Naprawdę świetna książka o sprzedaży. Bardzo zdrowe podejście. Bez manipulacji i tanich sztuczek. Nie będzie to książka dla każdego, bo nie obiecuje złotych gór bez ciężkiej pracy. Jestem pewien, że będę do niej wracał często.
Pokaż mimo toJedna z lepszych i mądrzejszych książek o sprzedaży jaką przeczytałam. Autor w odróżnieniu od tak wielu innych autorów z tej dziedziny, pisząc o sprzedaży nie próbuje sprzedać siebie i swoich usług. To bardzo merytoryczna pozycja praktyka, który dogłębnie zna rzeczywistość, o której pisze. W pierwszej części skupia się na sposobie myślenia dobrego sprzedawcy z naciskiem na empatię, troskę i odpowiedzialność. W drugiej części prezentuje zestaw konkretnych umiejętności wspierających sprzedaż włącznie z przywództwem, zarządzaniem zmianami i konkurencyjnością. Dodatkowo do każdego rozdziału jest dołączona lista wartych przeczytania książek związanych z tematem oraz zadania do wykonania, które mają trenować nowo zdobyte umiejętności. Jeżeli ktoś oczekuje, łatwych "pseudo-neuro" sztuczek, aby zostać samurajem, ninją, tygrysem lub innym zwycięzcą, to nie ten adres.
Jedna z lepszych i mądrzejszych książek o sprzedaży jaką przeczytałam. Autor w odróżnieniu od tak wielu innych autorów z tej dziedziny, pisząc o sprzedaży nie próbuje sprzedać siebie i swoich usług. To bardzo merytoryczna pozycja praktyka, który dogłębnie zna rzeczywistość, o której pisze. W pierwszej części skupia się na sposobie myślenia dobrego sprzedawcy z naciskiem na...
więcej Pokaż mimo to