Strategie marketingowe w instytucjach kultury
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Seria:
- Marketing bez tajemnic
- Wydawnictwo:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 236
- Czas czytania
- 3 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788320819823
„Marketing bez tajemnic” to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy – opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce – podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Książka „Strategie marketingowe w instytucjach kultury”:
- przedstawia marketing instytucji kultury i jego specyfikę;
- wyjaśnia kształtowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzieł sztuki;
- wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsca w sferze kultury wysokiej;
- przybliża narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku;
- omawia działania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
OPINIE i DYSKUSJE