Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Okładka książki Strategie marketingowe w instytucjach kultury Łukasz Wróblewski
Okładka książki Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Łukasz Wróblewski Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Seria: Marketing bez tajemnic nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
236 str. 3 godz. 56 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Seria:
Marketing bez tajemnic
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
236
Czas czytania
3 godz. 56 min.
Język:
polski
ISBN:
9788320819823
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki W kulturze wstydu? Wstyd i jego reprezentacje w tekstach kultury Anna Łebkowska, Klaudia Muca, Łukasz Wróblewski
Ocena 0,0
W kulturze wst... Anna Łebkowska, Kla...
Okładka książki Nagość w kulturze Michał Gołębiowski, Justyna Siwiec, Łukasz Wróblewski
Ocena 9,7
Nagość w kulturze Michał Gołębiowski,...
Okładka książki W kulturze dotyku? Dotyk i jego reprezentacje w tekstach kultury, red. Anna Łebkowska, Łukasz Wróblewski, Patrycja Badysiak Patrycja Badysiak, Anna Łebkowska, Łukasz Wróblewski
Ocena 0,0
W kulturze dot... Patrycja Badysiak, ...
Okładka książki Rozkosz w kulturze Aleksandra Giza, Łukasz Wróblewski
Ocena 7,3
Rozkosz w kult... Aleksandra Giza, Łu...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Strategie marketingowe w instytucjach kultury


Podobne książki

Przeczytaj także