rozwińzwiń

Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji

Okładka książki Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji Mark Leary
Okładka książki Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji
Mark Leary Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Self Presentation: Impression Management and Interpersonal Behavior
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
Data wydania:
2017-02-17
Data 1. wyd. pol.:
2017-02-17
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374896795
Tłumacz:
Magdalena Kacmajor, Anna Kacmajor
Tagi:
autoprezentacja prezentacja wystąpienia prelegent coach trener mentor
Średnia ocen

7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
949
222

Na półkach: , ,

Ciekawa książka, ciekawe przykłady z życia politycznego, jak np. zmiana wizerunku Hillary Clinton, czy popisy Dana Quayle'a, który dawał przykład, jak nie powinna wyglądać autoprezentacja. Przydałoby się jednak nowe wydanie, a nie tylko dodruk, bo książka jest z 2003 roku i większość opisanych w niej badań pochodzi z ubiegłego tysiąclecia, a raczej trudno uwierzyć, żeby nic nowego się nie pojawiło przez te prawie 20 lat, tym bardziej, że spora część zagadnień opisanych w książce to zagadnienia związane z psychologią społeczną w ogóle, a nie tylko z autoprezentacją.

Ciekawa książka, ciekawe przykłady z życia politycznego, jak np. zmiana wizerunku Hillary Clinton, czy popisy Dana Quayle'a, który dawał przykład, jak nie powinna wyglądać autoprezentacja. Przydałoby się jednak nowe wydanie, a nie tylko dodruk, bo książka jest z 2003 roku i większość opisanych w niej badań pochodzi z ubiegłego tysiąclecia, a raczej trudno uwierzyć, żeby nic...

więcej Pokaż mimo to

avatar
48
12

Na półkach: , ,

Książka bardziej naukowa, wyjaśniająca niż poradnikowa. Dużo wyników badań oraz przykładów z życia, mniej konkretnych narzędzi do wdrożenia. Język zrozumiały dla laika. Autor opisuje wiele mechanizmów, o których rzadko zdajemy sobie sprawę. Ta wiedza może polepszyć nasze relacje z innymi. Te wszystkie cechy książki są na plus, bo akurat takiej pozycji potrzebowałem.

Książka bardziej naukowa, wyjaśniająca niż poradnikowa. Dużo wyników badań oraz przykładów z życia, mniej konkretnych narzędzi do wdrożenia. Język zrozumiały dla laika. Autor opisuje wiele mechanizmów, o których rzadko zdajemy sobie sprawę. Ta wiedza może polepszyć nasze relacje z innymi. Te wszystkie cechy książki są na plus, bo akurat takiej pozycji potrzebowałem.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    27
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    4
  • Teraz czytam
    2
  • Psychologia społeczna
    1
  • Biblioteczka
    1
  • 2022
    1
  • Szkoła
    1
  • Filozofia/psychologia
    1
  • Science
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji


Podobne książki

Przeczytaj także