Bank 3.0

Okładka książki Bank 3.0 Brett King
Okładka książki Bank 3.0
Brett King Wydawnictwo: Studio Emka biznes, finanse
414 str. 6 godz. 54 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Bank 3.0 Why Banking Is No Longer Somewhere You Go But Something You Do
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2013-06-06
Data 1. wyd. pol.:
2013-06-06
Liczba stron:
414
Czas czytania
6 godz. 54 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363773342
Tagi:
bankowość finanse bankowość mobilna klient obsługa klienta samoobsługa
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Go-givers: Rozdawcy sprzedają więcej Burg Bob, John David Mann
Ocena 7,1
Go-givers: Roz... Burg Bob, John Davi...
Okładka książki Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi Wiesław Grzesik, Andrzej Niemczyk, Anna Niemczyk
Ocena 7,4
Książka dla sk... Wiesław Grzesik, An...
Okładka książki Osobowość lidera Frank M. Scheelen, Brian Tracy
Ocena 7,1
Osobowość lidera Frank M. Scheelen, ...

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1087
768

Na półkach: , , ,

"Jesteśmy dzisiaj świadkami przełomowych zmian w dziedzinie technologii. Powszechna dostępność Internetu, smartfony, geolokalizacja, cloud computing i Big Data dają zupełnie nowe możliwości w zakresie mobilności i odmaterializowania usług bankowych, które mogą być realizowane w czasie i miejscu najbardziej dogodnym dla klienta".

Tym razem książka z mojej branży. Bankowość ciągle się rozwija. Trudno za tymi zmianami nadążyć. Dużo tu praktycznych rad, wizji prognoz i planów. Są to scenariusze dla dużych i małych banków.

Wadą tej książki jest szybką deaktualizacja. To co autor opisuje jako prognozy na najbliższy czas, stało się już faktem.

"Jesteśmy dzisiaj świadkami przełomowych zmian w dziedzinie technologii. Powszechna dostępność Internetu, smartfony, geolokalizacja, cloud computing i Big Data dają zupełnie nowe możliwości w zakresie mobilności i odmaterializowania usług bankowych, które mogą być realizowane w czasie i miejscu najbardziej dogodnym dla klienta".

Tym razem książka z mojej branży. Bankowość...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
820
770

Na półkach: , ,

Dla bankowców wręcz obowiązkowa. Przynajmniej dla tych, którzy chcą zrozumieć co się dzieje wyżej/szerzej niż dana firma. Choć książka jest z 2013, to tylko trochę straciła na aktualności. Jest pisana z punktu widzenia amerykańskiego sektora bankowego, więc np. trochę jest o czekach, ale też autor uczciwie przyznał, że z kartami bez czipów to Stany są "jaskiniowcami" w stosunku do Europy. Nie uwzględnia też europejskich norm bezpieczeństwa. Jednakże cała reszta jest bardzo ciekawa i sporo rzeczy przydatnych dla zrozumienia, dlaczego bankowość tak się obecnie zmienia i co ma na to tak duży wpływ (Internet, smartfony, bankowość mobilna, płatności przez komórki np.M-Pesa w Afryce, komunikacja z klientami przez aplikacje społecznościowe (Twitter, Facebook, LinkedIn)). Zrozumiemy, dlaczego spada rola oddziałów bankowych i dlaczego wzrasta aplikacji mobilnych jako kanału do obsługi. Wyjaśnia, że kiedyś to bank decydował a klient z reguły tylko przyjmował tę decyzję, a teraz klient decyduje, gdyż ma dostęp do szerokiej informacji przed podjęciem decyzji o kredycie czy o wyborze ROR. Pokazuje, jak szybko bank może stracić klienta, jeśli na infolinii nie mogą czegoś wyjaśnić lub odsyłają do innej infolinii (np. związanej z danym produktem) lub do oddziału. Udowadnia, że placówki bankowe w dużej mierze utrzymują się jeszcze tylko dlatego, że nie wszystko w bankach można załatwić zdalnie lub przez infolinię. Rola oddziału się teraz zmienia w doradczą funkcję, a nie w podstawowy kanał do obsługi klienta jak było dotychczas. Zmienia się też rola bankomatu i autor podpowiada kilka możliwości do wprowadzenia w tych urządzeniach (np. zakup i wydruk biletu na imprezy). Sugeruje wykorzystanie przez banki informacji, które już posiadają o kliencie, aby bardziej dostosowywać ofertę indywidualnie do klienta i do danego momentu (konkretnej transakcji czy okoliczności - oferta kontekstowa)).
I jedno zdanie z zakończenia książki, które podsumowuje całą ideę "Bank nie jest już miejscem, które odwiedzają klienci, ale czymś, co robią."

Dla bankowców wręcz obowiązkowa. Przynajmniej dla tych, którzy chcą zrozumieć co się dzieje wyżej/szerzej niż dana firma. Choć książka jest z 2013, to tylko trochę straciła na aktualności. Jest pisana z punktu widzenia amerykańskiego sektora bankowego, więc np. trochę jest o czekach, ale też autor uczciwie przyznał, że z kartami bez czipów to Stany są...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
151
35

Na półkach: ,

Doskonalą książka opisująca tendencję panujące w świecie usług bankowych.

Doskonalą książka opisująca tendencję panujące w świecie usług bankowych.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
48
13

Na półkach: , ,

Ciekawe tezy, inspirujące case'y, wiele danych z badań i statystyk. Niby wizja przyszłości sektora, ale mam wrażenie, że w Polsce wiele rzeczy opisanych w tej książce już kiełkuje. Must read w branży finansowej.
Czekam na tą pozycję z przykładami i case'ami z Polski - byłoby czym się chwalić.

Ciekawe tezy, inspirujące case'y, wiele danych z badań i statystyk. Niby wizja przyszłości sektora, ale mam wrażenie, że w Polsce wiele rzeczy opisanych w tej książce już kiełkuje. Must read w branży finansowej.
Czekam na tą pozycję z przykładami i case'ami z Polski - byłoby czym się chwalić.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
218
6

Na półkach: , ,

Książka godna polecenia nie tylko dla osób z „branży finansowej”. Brett King zebrał i usystematyzował w jednej książce to z czego większość uważnych obserwatorów światowych trendów bardziej lub mniej zdawało sobie sprawy. „Najlepszymi książkami są te, które mówią nam, co już sami wiemy.” Książka można polecić jednak wszystkim osobą które zastanawiają się w którą stronę zmierza rynek i jak konsumenci będą zachowywać się w najbliższej przyszłość. Internet, Big Data, świat mobilny w najbliższej przyszłości tak zmienią otaczający nas świat, że po mrugnięciu będzie można go już w ogóle nie poznać.

Książka godna polecenia nie tylko dla osób z „branży finansowej”. Brett King zebrał i usystematyzował w jednej książce to z czego większość uważnych obserwatorów światowych trendów bardziej lub mniej zdawało sobie sprawy. „Najlepszymi książkami są te, które mówią nam, co już sami wiemy.” Książka można polecić jednak wszystkim osobą które zastanawiają się w którą stronę...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    26
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    8
  • Teraz czytam
    4
  • Bank Nauki
    1
  • Ekonomia, Biznes i Nauki Społeczne
    1
  • Biznes i finanse
    1
  • Z_2017
    1
  • Przeczytane w 2022
    1
  • Chcę kupić
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Bank 3.0


Podobne książki

Przeczytaj także