Najnowsze artykuły
- ArtykułyLiteracki kanon i niezmienny stres na egzaminie dojrzałości – o czym warto pamiętać przed maturą?Marcin Waincetel16
- ArtykułyTrendy kwietnia 2024: młodzieżowy film, fantastyczny serial, „Chłopki” i Remigiusz MrózEwa Cieślik2
- ArtykułyKsiążka za ile chcesz? Czy to się może opłacić? Rozmowa z Jakubem ĆwiekiemLubimyCzytać2
- Artykuły„Fabryka szpiegów” – rosyjscy agenci i demony wojny. Polityczny thriller Piotra GajdzińskiegoMarcin Waincetel2
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Małgorzata Wowczak
18
7,1/10
Pisze książki: komiksy
Ten autor nie ma jeszcze opisu. Jeżeli chcesz wysłać nam informacje o autorze - napisz na: admin@lubimyczytac.pl
7,1/10średnia ocena książek autora
22 przeczytało książki autora
9 chce przeczytać książki autora
1fan autora
Zostań fanem autoraSprawdź, czy Twoi znajomi też czytają książki autora - dołącz do nas
Książki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
Fanga: Głębia
Małgorzata Wowczak, Ewelina Galla
Cykl: Fanga (tom 5)
0,0 z ocen
1 czytelnik 0 opinii
2023
Fanga #4 Czwarta gęstość
Małgorzata Wowczak, Ewelina Galla
Cykl: Fanga (tom 4)
0,0 z ocen
0 czytelników 0 opinii
2023
Dreszczyk. Antologia straszków #2 Legendy miejskie z cienia monolitu
Cykl: Dreszczyk (tom 2)
7,3 z 4 ocen
5 czytelników 1 opinia
2022
Fanga #2,75
Małgorzata Wowczak, Ewelina Galla
Cykl: Fanga (tom 2.75)
5,0 z 1 ocen
1 czytelnik 0 opinii
2022
Fanga #2,5 Shorty
Małgorzata Wowczak, Ewelina Galla
Cykl: Fanga (tom 2.5)
6,5 z 2 ocen
3 czytelników 1 opinia
2021
Fanga #2 Neighborhood
Małgorzata Wowczak, Ewelina Galla
Cykl: Fanga (tom 2)
7,0 z 4 ocen
5 czytelników 1 opinia
2020
Fanga #1,5
Małgorzata Wowczak, Ewelina Galla
Cykl: Fanga (tom 1.5)
7,0 z 3 ocen
3 czytelników 1 opinia
2020
Fanga #1
Małgorzata Wowczak, Ewelina Galla
Cykl: Fanga (tom 1)
5,0 z 6 ocen
7 czytelników 1 opinia
2019
Warchlaki #4.1 Spirits and Silent Sisters
Cykl: Warchlaki (tom 4.1)
7,2 z 5 ocen
12 czytelników 0 opinii
2018
Najnowsze opinie o książkach autora
Cemęt zin 6 Arnold Woliński
8,0
Kiepska antologia. Czytałem ja niedawno, a już nie pamiętam większości historii z tego zbioru. Komiksy, które zapadły mi w pamięci to:
-"Fifek i kosmity" (za bycie całkiem zabawną undergroundową historyjką)
-"Panowie K. i krańce widma" (za pomysłowy zwrot akcji)
-"The Dream" (za oniryczny klimat i rysunki)