Joanna 
kobieta, Wrocław, status: Autorka, ostatnio widziana 12 godzin temu
Aktywności (z ostatnich 3 miesięcy)
2018-10-07 15:16:30
Dodała książkę na półkę: Przeczytane
Autor:

Kilka złotych myśli i ciekawych porad dotyczących rozpoczęcia biznesu można w tej książce odnaleźć, ale jest ona nasycona dygresjami, powtórzeniami informacji. Myślę, że gdyby wyciąć wszystkie "zapychacze", książka stałaby się dobrym, zwięzłym poradnikiem. Warto ją przeczytać, jeśli jesteśmy w fazie koncepcyjnej swojego biznesu, zastanawiamy się, czy jest w ogóle sens działać w danej branży.... Kilka złotych myśli i ciekawych porad dotyczących rozpoczęcia biznesu można w tej książce odnaleźć, ale jest ona nasycona dygresjami, powtórzeniami informacji. Myślę, że gdyby wyciąć wszystkie "zapychacze", książka stałaby się dobrym, zwięzłym poradnikiem. Warto ją przeczytać, jeśli jesteśmy w fazie koncepcyjnej swojego biznesu, zastanawiamy się, czy jest w ogóle sens działać w danej branży. Autor skupia się tak naprawdę na samym pomyśle biznesowym i dojrzewaniu koncepcji na prowadzenie firmy.

pokaż więcej

 
2018-10-07 15:14:00
Dodała książkę na półkę: Przeczytane
Cykl: Rizzoli/Isles (tom 4) | Seria: Anatomia zbrodni

Książka bardziej przypomina powieść obyczajową niż kryminał. Poznajemy lepiej doktor Isles, jej obawy, doświadczenia i przeżycia. Zupełnie nie podoba mi się zakończenie i sposób ujęcia zabójcy. Po raz kolejny nie dowiadujemy się, dlaczego sprawcy zabijali, co nimi naprawdę kierowało. Książka jako luźna lektura, doskonała jako audiobook np. podczas wykonywania innych czynności :)

 
2018-08-19 16:32:38
Dodała książkę na półkę: Przeczytane
Cykl: Rizzoli/Isles (tom 3) | Seria: Anatomia zbrodni

Kolejna książka z serii nieco mnie rozczarowała - znajdujemy tutaj więcej rozbudowanych wątków obyczajowych, dzięki którym poznajemy bohaterów, niż wątków kryminalnych. Nie dowiadujemy się nic o motywach sprawcy, a zbrodnie wydają się tłem dla opisu życia dr Isles i detektyw Rizzoli.

 
2018-08-19 16:30:24
Dodała książkę na półkę: Przeczytane

Autorka przeżyła wiele i mimo negatywnych przeżyć nie poddaje się. Ciekawie opisała różne role pełnione w życiu, różne maski, które przybiera większość kobiet. Nie odpowiadał mi styl - ciągłe powtórzenia i niektóre zwroty sprawiały, że czułam, jakbym czytała pamiętnik nastolatki, a nie dojrzałej i doświadczonej kobiety.

 
2018-07-30 22:40:38
Dodała książkę na półkę: Przeczytane

Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł Kompleksowy podręcznik...
Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł Kompleksowy podręcznik do content marketingu sugeruje, że z książki dowiemy się, jak krok po kroku stworzyć strategię content marketingową - zaplanować treści, napisać je, wybrać odpowiednie formy CM. Takich informacji tutaj nie znajdziemy. Jest to kompleksowy przewodnik, ale o wdrażaniu strategii contentowej do strategii ogólnej firmy. O formach i sposobach pisania treści na strony internetowe musimy poczytać w innych książkach.

Na tylnej okładce znajduje się opis, który informuje, że książka skierowana jest do blogerów i dziennikarzy, co moim zdaniem jest błędne. Wiele poruszonych zagadnień nie przyda się osobom tworzącym content. Jest to pozycja dla zaawansowanych w zagadnieniu marketingu treści, początkującym będzie trudno odnaleźć się we wszystkich strategicznych zagadnieniach prezentowanych dość ogólnie. Dużo miejsca poświęcono typowym mechanizmom zarządczym - strukturze organizacyjnej, modelom i kulturze organizacyjnej wspierających realizację strategii content marketingowej.

W Content. Elementarna cząstka marketingu nie znajdziemy opisu strategii contentowej krok po kroku, ale dowiemy się, jak ją włączyć w strategię ogólną firmy.

Pełna recenzja: http://born-to-create.pl/content-elementarna-czastka-marketingu-recenzja/

pokaż więcej

 
2018-07-24 19:08:45
Dodała książkę na półkę: Przeczytane

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

 
Moja biblioteczka
59 39 154
Porównaj książki w Waszych biblioteczkach.
Sprawdź oceny wspólnych książek.
Tyle książek ma ten użytkownik w swojej biblioteczce.
Tyle opinii dodał ten użytkownik.
Tyle plusów otrzymał ten użytkownik za swoje wypowiedzi.
Znajomi (3)

zgłoś błąd zgłoś błąd