Joanna 
kobieta, Wrocław, status: Autorka, ostatnio widziana 1 dzień temu
Aktywności (z ostatnich 3 miesięcy)
2018-07-30 22:40:38
Dodała książkę na półkę: Przeczytane

Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł Kompleksowy podręcznik...
Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł Kompleksowy podręcznik do content marketingu sugeruje, że z książki dowiemy się, jak krok po kroku stworzyć strategię content marketingową - zaplanować treści, napisać je, wybrać odpowiednie formy CM. Takich informacji tutaj nie znajdziemy. Jest to kompleksowy przewodnik, ale o wdrażaniu strategii contentowej do strategii ogólnej firmy. O formach i sposobach pisania treści na strony internetowe musimy poczytać w innych książkach.

Na tylnej okładce znajduje się opis, który informuje, że książka skierowana jest do blogerów i dziennikarzy, co moim zdaniem jest błędne. Wiele poruszonych zagadnień nie przyda się osobom tworzącym content. Jest to pozycja dla zaawansowanych w zagadnieniu marketingu treści, początkującym będzie trudno odnaleźć się we wszystkich strategicznych zagadnieniach prezentowanych dość ogólnie. Dużo miejsca poświęcono typowym mechanizmom zarządczym - strukturze organizacyjnej, modelom i kulturze organizacyjnej wspierających realizację strategii content marketingowej.

W Content. Elementarna cząstka marketingu nie znajdziemy opisu strategii contentowej krok po kroku, ale dowiemy się, jak ją włączyć w strategię ogólną firmy.

Pełna recenzja: http://born-to-create.pl/content-elementarna-czastka-marketingu-recenzja/

pokaż więcej

 
2018-07-24 19:08:45
Dodała książkę na półkę: Przeczytane

Książka dla osób rozpoczynających swoją przygodę z content marketingiem. Specjalistom uporządkuje wiedzę, doda kilka smaczków.

 
2018-07-13 23:42:51
Dodała książkę na półkę: Przeczytane
Cykl: Rizzoli/Isles (tom 2) | Seria: Anatomia zbrodni

Fabuła książki rozwijała się bardzo szybko i interesująco. Jednak koniec mnie rozczarował - żadnych wyjaśnień dot. motywów działania sprawcy na duży minus. W książce zabrakło mi co najmniej 50 stron na naprawdę dobre zakończenie. Na plus - wiele informacji medycznych oraz bardziej rozbudowane opisy bohaterów niż w pierwszej części.

 
2018-06-21 22:00:26
Dodała książkę na półkę: Przeczytane
Cykl: Rizzoli/Isles (tom 1) | Seria: Anatomia zbrodni

Bardzo dobra książka, od początku trzyma w napięciu. Postać psychologa trochę mnie denerwowała ze względu na ciągłe porównywanie Chirurga do znanych seryjnych zabójców. Polecam tę pozycję na weekend.

 
2018-06-10 23:22:48
Ma nowego znajomego: RasTen OlO
 
2018-06-10 08:44:58
Dodała książkę na półkę: Przeczytane
Cykl: Inspektor Vaara (tom 3)

Trzecia część sagi o detektywie Vaara to nie jest to, czego spodziewałam się po tej książce. Bohater przechodzi zupełną odmianę, a sama powieść nie skupia się już na pracy detektywistycznej i rozwiązywaniu zbrodni, ale na ciemnej strony pracy policji, szantażach i układach między politykami.

 
2018-05-26 12:29:19
Dodała książkę na półkę: Przeczytane
Cykl: Inspektor Vaara (tom 2)

W kolejnej części sagi o inspektorze Vaara dowiadujemy się nieco więcej o głównym bohaterze, jego cynicznym spojrzeniu na świat. Książka obfituje w przekleństwa, zbrodnie o podłożu seksualnym, sama zagadka kryminalna nie jest skomplikowana i właściwie od razu wiadomo, kto jest winny. Akcja skupia się na politycznych zagrywkach.

 
Moja biblioteczka
55 35 141
Porównaj książki w Waszych biblioteczkach.
Sprawdź oceny wspólnych książek.
Tyle książek ma ten użytkownik w swojej biblioteczce.
Tyle opinii dodał ten użytkownik.
Tyle plusów otrzymał ten użytkownik za swoje wypowiedzi.
Znajomi (3)

zgłoś błąd zgłoś błąd