-
ArtykułyCzytasz książki? To na pewno…, czyli najgorsze stereotypy o czytelnikach i czytaniuEwa Cieślik235
-
ArtykułyPodróże, sekrety i refleksje – książki idealne na relaks, czyli majówka z literaturąMarcin Waincetel11
-
ArtykułyPisarze patronami nazw ulic. Polscy pisarze i poeci na początekRemigiusz Koziński40
-
ArtykułyOgromny dom pełen książek wystawiony na sprzedaż w Anglii. Trzeba za niego zapłacić fortunęAnna Sierant17
Biblioteczka
2018-08-27
2018-02-27
2018-01-25
Nie wiem jak ocenić tę książkę. Nie stanowiła dla mnie nic odkrywczego. Opisuje metodę wyznaczania celów SMART, ludową wiedzę i streszcza ksiażkę mi juz wcześniej znaną: "Sila nawyku (...)" C. Duhigga. Ponadto pobieżnie nawiązuje do książek "W co grają ludzie, psychologia stosunkow miedzyludzkich" E. Bernke i "Inteligencja emocjonalna (...)" Goleman'a. Moze zadowoli kogoś kto potrzebuje podstawowej wiedzy w tej kwestii.
Nie wiem jak ocenić tę książkę. Nie stanowiła dla mnie nic odkrywczego. Opisuje metodę wyznaczania celów SMART, ludową wiedzę i streszcza ksiażkę mi juz wcześniej znaną: "Sila nawyku (...)" C. Duhigga. Ponadto pobieżnie nawiązuje do książek "W co grają ludzie, psychologia stosunkow miedzyludzkich" E. Bernke i "Inteligencja emocjonalna (...)" Goleman'a. Moze zadowoli kogoś...
więcej mniej Pokaż mimo to
To nie jest kolejna teoretyczna książka. Przekazuje konkretne narzędzia i krok po kroku tłumaczy jak rozmawiać z pracownikami. Chociaż jest kierowana do szefów, moim zdaniem powinien ją przeczytać każdy kto ma problem z asertywną komunikacją.
To nie jest kolejna teoretyczna książka. Przekazuje konkretne narzędzia i krok po kroku tłumaczy jak rozmawiać z pracownikami. Chociaż jest kierowana do szefów, moim zdaniem powinien ją przeczytać każdy kto ma problem z asertywną komunikacją.
Pokaż mimo to