Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Biznes/marketing/social media/finanse (38)
  • O demokracji w Ameryce
    O demokracji w Ameryce
    Autor:
    O demokracji w Ameryce stanowi współcześnie niezbędny punkt odniesienia do społecznego i politycznego dyskursu. Jest tak dlatego, że stanowi klasyczną krytykę dominującego dziś masowego społeczeństwa...
    czytelników: 316 | opinie: 9 | ocena: 7,88 (73 głosy)
  • Sztuka Wojny
    Sztuka Wojny
    Autorzy:
    Chińskie traktaty zawierające zasady taktyki i strategii skuteczne nie tylko w wojsku, ale również w interesach i życiu osobistym. Niewiarygodne, że zasady i metody konfrontacji z przeciwnikiem znane...
    czytelników: 3464 | opinie: 86 | ocena: 7,1 (1223 głosy) | inne wydania: 2
  • Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie
    Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie
    Autor:
    Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie to odważny atak na nasz sposób postrzegania pracy i otaczającego świata. Zamiast udzielać typowych, nudnych rad, Paul Arden zaskakuje ciętymi uwagami, maksymami i p...
    czytelników: 1304 | opinie: 57 | ocena: 6,23 (532 głosy)
  • Być jak Steve Jobs. Jeśli chodzi o pomysły, wszystko jest dozwolone.
    Być jak Steve Jobs. Jeśli chodzi o pomysły, wszystko jest dozwolone.
    Autor:
    "Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz." Steve Jobs Ciężko uwierzyć, iż jeden człowiek zrewolucjonizował rynek komputerów (dzięki Apple II i Macowi), animowanych filmów...
    czytelników: 391 | opinie: 15 | ocena: 6,01 (135 głosów)
  • Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu
    Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu
    Autor:
    DŁUGO OCZEKIWANA KSIĄŻKA JEDNEGO ZE 100 NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH LUDZI NA ŚWIECIE Czy talent jest przereklamowany? Czy aby odnieść sukces, trzeba „dobrze się urodzić”? Jakie są składowe sukcesu? Najno...
    czytelników: 1772 | opinie: 44 | ocena: 7,46 (353 głosy) | inne wydania: 1
  • Ekonomia w jednej lekcji
    Ekonomia w jednej lekcji
    Autor:
    Książka Hazlitta pozwala czytelnikowi zrozumieć podstawowe zagadnienia ekonomiczne, a zwłaszcza wyrobić sobie pogląd na tematy powszechnie dziś dyskutowane: na czym powinna polegać rola rządu w gospod...
    czytelników: 1391 | opinie: 51 | ocena: 8,17 (403 głosy) | inne wydania: 1
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 615 | opinie: 32 | ocena: 7,17 (217 głosów)
  • Moneyball nieczysta gra
    Moneyball nieczysta gra
    Autor:
    Billy Beane, dyrektor klubu Oakland Athletics, mając drugi najniższy budżet w historii baseballu, przeprowadza zadziwiający eksperyment: decyduje się... postawić na graczy, których nikt inny nie chce....
    czytelników: 207 | opinie: 15 | ocena: 6,38 (66 głosów)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 602 | opinie: 37 | ocena: 6,83 (231 głosów)
  • Sekrety Apple'a. Jak naprawdę działa najbardziej podziwiana i najbardziej tajemnicza firma Ameryki
    Sekrety Apple'a. Jak naprawdę działa najbardziej podziwiana i najbardziej tajemnicza firma Ameryki
    Autor:
    Jedyna książka, która odkryje to, co chce przed wami ukryć nowy szef Apple'a - Tim Cook Przez ostatnie lata był ukryty za plecami legendarnego Steve'a Jobsa. Dziś Tim Cook stoi na czele Apple'a i zaz...
    czytelników: 81 | opinie: 4 | ocena: 6,04 (25 głosów)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor:
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 259 | opinie: 16 | ocena: 6,16 (89 głosów)
  • Public Relations and the Social Web. How To Use Social Media and Web 2.0 in Communications
    Public Relations and the Social Web. How To Use Social Media and Web 2.0 in Communications
    Autor:
    Public Relations and the Social Web explores new ways for PR communicators to work in the rapidly changing digital environment, using communication channels like blogs, wikis, RSS, podcasting, social...
    czytelników: 2 | opinie: 1 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza
    Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza
    Autor:
    Fundamentalne dzieło teorii ekonomii. Krytyka teorii neoklasycznej i przeciwstawienie jej kapitalizmowi. Dla studentów i wykładowców nauk ekonomicznych, politycznych i społecznych.
    czytelników: 83 | opinie: 1 | ocena: 4,88 (8 głosów)
  • Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji
    Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji
    Autor:
    Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świet...
    czytelników: 301 | opinie: 10 | ocena: 6,82 (76 głosów)
  • Książę
    Książę
    Autor:
    Cel uświęca środki Ponadczasowe dzieło traktujące o władzy, strategii i podstępie "Ten, kto ma władzę, nie musi nikogo za nic przepraszać". Niccolo Machiavelli napisał słynnego Księcia prawie pięć wi...
    czytelników: 4393 | opinie: 111 | ocena: 7,54 (1655 głosów) | inne wydania: 9
  • 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
    100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
    Autor:
    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Tal...
    czytelników: 120 | opinie: 5 | ocena: 7,58 (24 głosy) | inne wydania: 1
  • Kapitał 1.1. Rezultaty bezpośredniego procesu produkcji
    Kapitał 1.1. Rezultaty bezpośredniego procesu produkcji
    Autor:
    Jedyny zachowany tekst, w którym Karol Marks wyjaśnia pojęcia realnej i formalnej subsumcji pracy pod kapitał. Umożliwiają one zupełnie nowe spojrzenie na jego ekonomię polityczną oraz krytykę kapital...
    czytelników: 22 | opinie: 1 | ocena: 3,8 (5 głosów)
  • Rework
    Rework
    Autorzy:
    Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu? Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, sz...
    czytelników: 502 | opinie: 18 | ocena: 7,21 (140 głosów) | inne wydania: 1
  • Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
    Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
    Autor:
    Druga książka znanego blogera Tomka Tomczyka, vel Kominka, poświęcona wszystkiemu, co dotyczy blogowania. O pierwszej, zatytułowanej Bloger, autor pisał: „­ To nie jest książka dla blogerów, którzy ch...
    czytelników: 818 | opinie: 62 | ocena: 6,87 (369 głosów)
  • Zarządzanie kryzysem w social media
    Zarządzanie kryzysem w social media
    Autor:
    Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i nisz...
    czytelników: 90 | opinie: 8 | ocena: 7,6 (20 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd