Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Obsługa klienta w social media

Wydawnictwo:
0 (0 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788394333904
liczba stron
101
słowa kluczowe
obsługa klienta, social media
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło opisu: jestem autorką :)

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 429
Monika Czaplicka | 2017-03-07
Na półkach: Przeczytane, 2015
Przeczytana: 14 września 2015

Trudno oceniać swoją własną książkę, ale myślę, że to coś, co warto przeczytać i przemyśleć.
Do kupienia tu: http://wobuzzeria.pl/produkt/obsluga-klienta-social-media-2/

książek: 326
Ania8765 | 2017-06-21
książek: 3515
książek: 118
książek: 1389
niebieski91 | 2016-01-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 136
książek: 1261
fadetoblack | 2015-09-16
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd