Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Public Relations and the Social Web. How To Use Social Media and Web 2.0 in Communications

Wydawnictwo: Kogan Page
0 (0 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-0-7494-5507-1
liczba stron
182
język
angielski
dodał
Marta Siek

Public Relations and the Social Web explores new ways for PR communicators to work in the rapidly changing digital environment, using communication channels like blogs, wikis, RSS, podcasting, social bookmarking, social networking and SEO.

 

źródło opisu: Kogan Page, 2009

źródło okładki: http://www.koganpage.com/editions/public-relations...»

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 50
Marta Siek | 2012-12-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 kwietnia 2013

Ogólniki.

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd