Bloger i social media

7,5 (149 ocen i 14 opinii) Zobacz oceny
10
17
9
17
8
48
7
32
6
21
5
9
4
1
3
3
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788362255016
liczba stron
528
słowa kluczowe
blog, bloger, social media, facebook
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Agnieszka

Moje pierwsze, ukochane dziecko doczekało się wielkiej aktualizacji! "Bloger" wydany w 2012 roku został poszerzony o kilkadziesiąt zaktualizowanych rozdziałów oraz jeden, ogromny (195 tys. znaków!) rozdział pt. "Social Media". Książka dedykowana tym, którzy rozumieją, że pisanie dobrego bloga jest sztuką, zaś pisanie doskonałego bloga – stylem i sposobem życia. Na 528 stronach opowiadam, jak...

Moje pierwsze, ukochane dziecko doczekało się wielkiej aktualizacji!

"Bloger" wydany w 2012 roku został poszerzony o kilkadziesiąt zaktualizowanych rozdziałów oraz jeden, ogromny (195 tys. znaków!) rozdział pt. "Social Media". Książka dedykowana tym, którzy rozumieją, że pisanie dobrego bloga jest sztuką, zaś pisanie doskonałego bloga – stylem i sposobem życia. Na 528 stronach opowiadam, jak zbudować popularnego bloga, grać na emocjach czytelników, tworzyć unikatowe teksty, zdobywać i zarządzać społecznością.

Z najnowszego rozdziału dowiesz wszystkiego, czego potrzebujesz, by rozwijać się, zarabiać i rządzić w social mediach. Dla początkujących blogerów ta część jest zbawieniem. Po jej przeczytaniu będą wiedzieć więcej niż ktokolwiek nauczyłby ich na wielokrotnie droższych szkoleniach.

 

źródło opisu: http://sklep.jasonhunt.pl/

źródło okładki: http://sklep.jasonhunt.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (438)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 696
Dominika Rygiel | 2017-03-29
Na półkach: Przeczytane, 52 / 2017
Przeczytana: 29 marca 2017

Czy przedzierając się przez gęstą sieć Internetu, przeglądając tysiące blogów, zastanawialiście się jak to jest, że jedne stają się znane (choć często nie niosą za sobą wybitnie dobrej treści), a wiele (i to jest ta przeważająca część) ginie stłamszona, wbita w czeluść cyfrowego świata i pewnie nigdy przenigdy (nawet jeśli uparty właściciel w między czasie nie porzuci swojej pisaniny) nie wypłynie na szersze wody? Ostatnio przypadkiem odkryłam bloga Riverside Blues Again, który systematycznie prowadzony jest uwaga: od 10 (!!!) lat, co więcej, przeładowany jest zaskakująco dobrą merytorycznie treścią. Smutne, że nikt o nim nie słyszał. A jeśli nawet, to nie do tego stopnia, na jaki by zasługiwał zarówno jego właściciel, jak i treść dotykająca tej mniej komercyjnej strony kultury. Czego więc zabrakło?

Silnych łokci?
Dobrych pleców?
Charyzmy?
Odpowiedniego PRu?
Autopromocji?
Dobrej domeny?
Szczęścia?
Wszystkiego na raz?

Jason Hunt, jeden z...

książek: 438
Kinga | 2015-01-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 16 stycznia 2015

Nie ma co długo gadać, wystawiać laurek. Moje zdanie jest takie, że pieniądze wydane na tą książkę będą jednymi z lepiej wydanych w Waszym życiu. Nawet jeśli chrzanicie blogi, blogerów, całą resztę tego światka - przeczytajcie choć epilog. Gwarantuję karpika i dłuższe rozmyślania nad Waszym życiem. Tomek bierze raczkującego blogera za pieluchy i mówi mu - No stary, pora zacząć chodzić. Zostaw tego pampersa i sadzaj leniwe dupsko na porcelanie.
W każdym razie coś w tym stylu.

stronynatony.blogspot.com

książek: 502
unstable | 2015-02-01
Na półkach: Przeczytane, E-book, Posiadam, 2015
Przeczytana: 01 lutego 2015

Ta książka nauczyła mnie, by karmić psy czekoladą. Co prawda nie mam psa, ale kot jest zachwycony.

książek: 460
Johnnnieboi | 2015-02-15
Na półkach: Przeczytane

Dla osób, które choć trochę interesują się blogosferą oraz prawidłami rządzącymi nią, wiele porad z tej książki będzie najzwyczajniej w świecie mało odkrywczych. Zaś 'konkretne konkrety' zaczynają się de facto dopiero od 400 strony - przedtem jest wiele wiele porad i ich powtórzeń, które dałoby się zmieścić w objętości 50 stron.

Książka jest piekielnie źle zredagowana (aż chciałoby się ją zredagować do małego merytorycznego kompedium wiedzy o objętości max 200 stron); posiada potwornie dużo błędów językowych, interpunkcyjnych etc.

Niestety, równie wiele (a nawet o wiele więcej) da się wynieść z obserwowania m.in. zagranicznej blogosfery oraz śledzeniu trendów...

książek: 5
Agata Garbowska | 2015-01-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 16 stycznia 2015

http://qrkoko.pl/recenzja-bloger-i-social-media/

Na dobrą sprawę blogerem może zostać każdy. Nie każdy może zostać dobrym blogerem. Tylko nieliczni będą mieli szansę wybić się ze swojego poletka. To dla nich jest ta książka. Dla osób, których ostatnio podjęta decyzja dotycząca bloga nie ograniczała się do tego czy zrobić sobie do pisania herbaty. Dla osób, które przez całe życie nie trzymają za plecami skrzyżowanych palców z nadzieją, że wszystko robią dobrze, tylko wznoszą je do góry i zadają pytanie „co robię źle?”.

To książka dla ludzi, którzy nie boją się mieć marzeń. Poważnych marzeń i konkretnych celów. Dla ludzi, którzy mają dosyć bycia kolejną anonimową osobą o wyglądzie Slender Mana jakich codziennie pełno na ulicach. Przede wszystkmi dla osób, których szczytem aspiracji nie jest zostanie kolejnym Kominkiem lub jego damską wersją, ale zostanie kimś kogo inni będą chcieli naśladować.

książek: 212
moneygrabbing | 2018-04-23
Przeczytana: 23 kwietnia 2018

Bardzo fajna książka, przede wszystkim dla ludzi interesujących się blogowaniem.
Autor przedstawia swoje przemyślenia odnośnie blogowania jak również dzieli się bogatym doświadczeniem.
Uważam, że pozycja obowiązkowa dla blogerów.

książek: 471
pola987 | 2015-02-13
Na półkach: Przeczytane, 2015
Przeczytana: 27 stycznia 2015

Pomijając treść merytoryczną (która jest bardzo ciekawa i inspirująca) zachwyca przede wszystkim język jakim Bloger i Social Media został napisany. Czyta się jak świetną powieść.
Z niecierpliwością czekam już nie na kolejny poradnik Tomka, ale właśnie na jakiś zbiór opowiadań czy całą powieść fabularną - oby ją jak najszybciej napisał :)

książek: 984
Agnieszka | 2015-03-25
Przeczytana: 25 marca 2015

Bardzo dobra. Na pewno jeszcze nie raz do niej wrócę.
Polecam wszystkim piszącym bloga a także zainteresowanym tematem mediów społecznościowych.

książek: 676
Katarzyna | 2015-02-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2015
Przeczytana: 02 lutego 2015

Wybaczcie, to co przeczytacie poniżej nie jest recenzją, a zwykłą luźną kupą przemyśleń.

Nie posiadam bloga. Nie mam takiego zamiaru. Kominka czytam od 2009 roku, z pewnymi przerwami. Nie znam jego wczesnej, kontrowersyjnej twórczości, na której się wybił, nie miałam jej też nigdy ochoty nadrabiać.

Trudno tej książki nie oceniać przez pryzmat blogów, toteż moja wysoka ocena wynika z połączenia wrażeń po przeczytaniu i ogólnej opinii o twórczości Tomczyka.

Czytam jego blogi i nie zawsze się ze wszystkim zgadzam, nie należę do tego najbliższego grona aktywnych komentatorów. Po prostu nie mam na to ochoty, ale na bloga wracam przy każdym nowym wpisie. Cenię Kominka nie za jego poglądy, a za odwagę w ich wypowiadaniu, za odwagę w dążeniu do własnych celów, odwagę spełniania marzeń. Inspirują mnie tacy ludzie. Ludzie, którzy kochają to co robią i nie wstydzą się dostawać za to pieniędzy. Nieważne czy jesteś blogerem czy panią Krysią pracującą na szatni. Jeśli spełniasz się w tym co...

książek: 783
Magdalena Stępień | 2016-05-22
Na półkach: Przeczytane, Polska, Poradniki, Praca
Przeczytana: 22 maja 2016

Tak jak pierwsze wydanie było interesującym i inspirującym poradnikiem motywacyjnym z przyjemną, lekką formą, tak rozdział "social media" nie zawiera nic prócz ogólników, banałów i truizmów. Co gorsza, w wielu miejscach autor wyciąga po prostu złe wnioski, a narzędziom odmawia skuteczności tylko dlatego, że sam nie potrafi z nich korzystać. Koniec końców, dodatkowy rozdział mocno obniża wartość całości.

zobacz kolejne z 428 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd