Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 249
- Czas czytania
- 4 godz. 9 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7526-741-9
- Tagi:
- marketing relacje
"Wbrew pozorom jest to pozytywna książka o tym, co można zmienić w myśleniu i praktyce. Jest to opowieść o marketingu bez głupot, oszustwa, manipulacji, sztuczności oraz wygodnych, ale nieprawdziwych założeń."
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. Rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.
Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. "Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało" - to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.
Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 51
- 22
- 6
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Dodaj cytat
Opinia
To jedna z tych książek, którą po prostu warto przeczytać. Uwielbiam styl Jacka Pogorzelskiego, jego ironię oraz to, że pokazuje marketing w prosty i logiczny sposób. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto jeszcze nie wie, że marketing to wcale nie manipulacja i sieć pułapek zastawianych na klienta.
To jedna z tych książek, którą po prostu warto przeczytać. Uwielbiam styl Jacka Pogorzelskiego, jego ironię oraz to, że pokazuje marketing w prosty i logiczny sposób. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto jeszcze nie wie, że marketing to wcale nie manipulacja i sieć pułapek zastawianych na klienta.
Pokaż mimo to