Chaos - Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361732419
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. & W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. & O AUTORACH & PHILIP KOTLER to jeden z najlepszych na świecie ekspertów od praktycznych strategii marketingowych. Stowarzyszenie American Marketing Association uznało go za Lidera Filozofii Marketingu. Jest wyróżnionym przez S.C.Johnson profesorem międzynarodowego marketingu w Kellog School of Managemment na Northwestern University, a także autorem klasycznego dzieła Marketing oraz innych wpływowych książek. Mieszka w Illinois. & JOHN A. CASLIONE to jeden z najskuteczniejszych na świecie strategów biznesu, doradzał licznym dużym i średnim firmom oraz realizował globalne strategie gospodarcze w 88 krajach na sześciu kontynentach. Jest założycielem, prezesem i dyrektorem GSC Business Capital LLC, ogólnoświatowej firmy zajmującej się doradztwem w spawach fuzji i przejęć. Mieszka w Lake Forest w Illinoi.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 32
- 21
- 6
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Philip Kotler jako guru marketingu nie wymaga szerszego przedstawiania, ale dlaczego jego książka pojawia się w zestawie literatury poświęconej zarządzaniu? Otóż książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji, którą napisał Kotler wraz z Johnem A. Caslione daje nam obraz dzisiejszego świata biznesu, w którym pojawia się chaos i proponuje sposoby i narzędzia do nawigacji przez turbulencje.
Oto, co piszą Kotler i Caslione;
"Turbulencje przychodzą w błyskawicznym tempie i zastają przedsiębiorstwa nieprzygotowane i nieodporne na chaos, jaki ze sobą przynoszą. Wchodzenie w erę turbulencji wiąże się z ogromnymi szansami, ale też poważnym ryzykiem. I chociaż turbulencji w biznesie nie da się uniknąć, firmy mogą decydować, jak do nich podejdą. Mogą nawigować albo dać się ponieść. Mogą zignorować turbulencje albo stawić im opór, starając się utrzymać na powierzchni i przetrwać. Mogą też prognozować działanie turbulencji i wykorzystać ich siły do własnej korzyści".
Menedżerowie znajdą w książce podpowiedzi, jak budować system zarządzania w chaosie, który po pewnych modyfikacjach traktuję jako System Zarządzania Zmianą. Dzięki takim systemom mogą oni wykrywać trendy i turbulencje w otoczeniu firmy, a następnie zadecydować o reakcji strategicznej na wykryte czynniki.
Ciekawe, że Kotler i Caslione przypominają w swojej książce o metodzie planowania scenariuszowego, która swoje najlepsze lata ma już za sobą. Z drugie jstrony, dzięki opracowaniu odpowiednich scenariuszy i procedur postępowania (a nie przewidywania przeszłości) można przygotować niezbędne reakcje na kryzys (taki jak pandemia koronawirusa). Jest to istotne, ponieważ w momencie wykrycia turbulencji nie ma już czasu na szczegółowe planowanie – liczą się szybkie decyzje i działanie.
Philip Kotler jako guru marketingu nie wymaga szerszego przedstawiania, ale dlaczego jego książka pojawia się w zestawie literatury poświęconej zarządzaniu? Otóż książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji, którą napisał Kotler wraz z Johnem A. Caslione daje nam obraz dzisiejszego świata biznesu, w którym pojawia się chaos i proponuje sposoby i narzędzia do...
więcej Pokaż mimo toNie ważne czy planujesz otworzyć firmę, pracujesz w korpo czy dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem.
Według mnie to pozycja obowiązkowa (jak pozostałe książki Kotlera).
Jeden z niewielu autorów książek, z którymi nie da się nie zgodzić.
Nie ważne czy planujesz otworzyć firmę, pracujesz w korpo czy dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem.
Pokaż mimo toWedług mnie to pozycja obowiązkowa (jak pozostałe książki Kotlera).
Jeden z niewielu autorów książek, z którymi nie da się nie zgodzić.
Bardzo przyjemna w czytaniu pozycja! :)
Bardzo przyjemna w czytaniu pozycja! :)
Pokaż mimo to