Chaos - Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

Okładka książki Chaos - Zarządzanie i marketing w erze turbulencji John A. Caslione, Philip Kotler
Okładka książki Chaos - Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
John A. CaslionePhilip Kotler Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788361732419
Średnia ocen

7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,2
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie Keith Ferrazzi, Tahl Raz
Ocena 5,9
Nigdy nie jedz... Keith Ferrazzi, Tah...
Okładka książki Wizjonerskie organizacje Jim Collins, Jerry I. Porras
Ocena 7,6
Wizjonerskie o... Jim Collins, Jerry ...
Okładka książki Bezpieczne strategie inwestycyjne. Jak osiągnąć wolność finansową D. R. Barton Jr, Steve Sjuggerud, Van K. Tharp
Ocena 6,1
Bezpieczne str... D. R. Barton Jr, St...

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
14 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
338
221

Na półkach:

Philip Kotler jako guru marketingu nie wymaga szerszego przedstawiania, ale dlaczego jego książka pojawia się w zestawie literatury poświęconej zarządzaniu? Otóż książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji, którą napisał Kotler wraz z Johnem A. Caslione daje nam obraz dzisiejszego świata biznesu, w którym pojawia się chaos i proponuje sposoby i narzędzia do nawigacji przez turbulencje.

Oto, co piszą Kotler i Caslione;

"Turbulencje przychodzą w błyskawicznym tempie i zastają przedsiębiorstwa nieprzygotowane i nieodporne na chaos, jaki ze sobą przynoszą. Wchodzenie w erę turbulencji wiąże się z ogromnymi szansami, ale też poważnym ryzykiem. I chociaż turbulencji w biznesie nie da się uniknąć, firmy mogą decydować, jak do nich podejdą. Mogą nawigować albo dać się ponieść. Mogą zignorować turbulencje albo stawić im opór, starając się utrzymać na powierzchni i przetrwać. Mogą też prognozować działanie turbulencji i wykorzystać ich siły do własnej korzyści".

Menedżerowie znajdą w książce podpowiedzi, jak budować system zarządzania w chaosie, który po pewnych modyfikacjach traktuję jako System Zarządzania Zmianą. Dzięki takim systemom mogą oni wykrywać trendy i turbulencje w otoczeniu firmy, a następnie zadecydować o reakcji strategicznej na wykryte czynniki.

Ciekawe, że Kotler i Caslione przypominają w swojej książce o metodzie planowania scenariuszowego, która swoje najlepsze lata ma już za sobą. Z drugie jstrony, dzięki opracowaniu odpowiednich scenariuszy i procedur postępowania (a nie przewidywania przeszłości) można przygotować niezbędne reakcje na kryzys (taki jak pandemia koronawirusa). Jest to istotne, ponieważ w momencie wykrycia turbulencji nie ma już czasu na szczegółowe planowanie – liczą się szybkie decyzje i działanie.

Philip Kotler jako guru marketingu nie wymaga szerszego przedstawiania, ale dlaczego jego książka pojawia się w zestawie literatury poświęconej zarządzaniu? Otóż książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji, którą napisał Kotler wraz z Johnem A. Caslione daje nam obraz dzisiejszego świata biznesu, w którym pojawia się chaos i proponuje sposoby i narzędzia do...

więcej Pokaż mimo to

avatar
58
44

Na półkach:

Nie ważne czy planujesz otworzyć firmę, pracujesz w korpo czy dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem.

Według mnie to pozycja obowiązkowa (jak pozostałe książki Kotlera).

Jeden z niewielu autorów książek, z którymi nie da się nie zgodzić.

Nie ważne czy planujesz otworzyć firmę, pracujesz w korpo czy dopiero zaczynasz przygodę z marketingiem.

Według mnie to pozycja obowiązkowa (jak pozostałe książki Kotlera).

Jeden z niewielu autorów książek, z którymi nie da się nie zgodzić.

Pokaż mimo to

avatar
211
6

Na półkach:

Bardzo przyjemna w czytaniu pozycja! :)

Bardzo przyjemna w czytaniu pozycja! :)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    32
  • Przeczytane
    21
  • Posiadam
    6
  • Marketing/ekonomia
    1
  • Marketing/Sprzedaż
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Psychologia, finanse i rozwój osobisty
    1
  • Studia
    1
  • Zarządzanie
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Chaos - Zarządzanie i marketing w erze turbulencji


Podobne książki

Przeczytaj także