Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Okładka książki Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Moi Ali Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
480 str. 8 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
480
Czas czytania
8 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324618729
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Średnia ocen

                6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Bezpieczne strategie inwestycyjne. Jak osiągnąć wolność finansową D. R. Barton Jr, Steve Sjuggerud, Van K. Tharp
Ocena 6,1
Bezpieczne str... D. R. Barton Jr, St...
Okładka książki Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? Steve Rivkin, Jack Trout
Ocena 7,5
Wyróżniaj się ... Steve Rivkin, Jack ...
Okładka książki Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Pat Fallon, Fred Senn
Ocena 8,1
Siła kreacji w... Pat Fallon, Fred Se...
Okładka książki Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie Keith Ferrazzi, Tahl Raz
Ocena 5,9
Nigdy nie jedz... Keith Ferrazzi, Tah...

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
54
30

Na półkach:

przystępnie napisana - ze spokojem polecam tym, którzy mają już swoje firmy albo planują je założyć

przystępnie napisana - ze spokojem polecam tym, którzy mają już swoje firmy albo planują je założyć

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    6
  • Chcę w prezencie
    1
  • Na naszym regale
    1
  • Biznes, PR & marketing - posiadam
    1
  • Marketing & Sales
    1
  • Marketing/Zarządzanie/PR
    1
  • Pracownia
    1
  • Ważne
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane


Podobne książki

Przeczytaj także