Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe

Wydawnictwo: Onepress
7,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324608311
liczba stron
400
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? Teraz małe jest wielkie&…, to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym...

Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? Teraz małe jest wielkie&…, to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje. Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za własne czyny. Powszechny dostęp do internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. Jeśli nie chcesz zostać w tyle w pogoni za klientem, przestrzegaj podstawowych zasad: Szanuj konsumentów, ponieważ teraz mają większą władzę niż kiedykolwiek. Nie stój w miejscu i bądź otwarty na zmiany. Nie kłam i nie oszukuj, bo Twoi klienci zawsze się o tym dowiedzą. A przede wszystkim pamiętaj, że duży rozmiar przestał być zaletą. Teraz małe jest wielkie! Jak możesz marnotrawić kolejny dzień i nie czerpać korzyści z największej przemiany, która dotyka nasze pokolenie? Jak śmiesz zadowalać się miernotą, skoro współczesny świat stwarza Ci warunki do bycia wyjątkowym? Seth Godin -autor

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (21)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 3645
Krystian P | 2016-01-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2013-04-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 226
Łukasz Chrzanowski | 2012-03-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1971
GodTuitam | 2017-05-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1595
Komaga | 2017-05-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 377
sereq | 2017-05-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 129
Kamila Modzelewska | 2017-01-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1015
książek: 9740
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 4253
Kasia | 2015-07-15
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 11 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd