How brands grow Czego nie wiedzą marketerzy

Okładka książki How brands grow Czego nie wiedzą marketerzy Byron Sharp
Okładka książki How brands grow Czego nie wiedzą marketerzy
Byron Sharp Wydawnictwo: Grupa Blix nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
271 str. 4 godz. 31 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
How brands grow
Wydawnictwo:
Grupa Blix
Data wydania:
2020-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2020-01-01
Liczba stron:
271
Czas czytania
4 godz. 31 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395687921
Tłumacz:
Wenesa Jesionek
Tagi:
marketing marka
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki How Brands Grow Część 2 Jenni Romaniuk, Byron Sharp
Ocena 0,0
How Brands Gro... Jenni Romaniuk, Byr...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
646
218

Na półkach: , , ,

Trudna lektura, ale książka nie jest tak zaskakująca, jak się tego spodziewałam. Wiele prawideł zauważyłam, analizując własne zachowania zakupowe. "How brands grow" to głównie polemika z Kotlerem. Czy słuszna? Myślę, że tak, ale autor skupia się głównie na dużych markach i produktach dostępnychh fizycznie, pomijając np. marki osobiste i
sprzedaż usług/produktów cyfrowych. Należy również pamiętać, że książka została napisana w 2010 roku, a od tego czasu rozwinęła się zarówno sprzedaż online, jak i social media, a Sharp przywołuje głównie badania z lat 90. Choć sporo można z tej książki wynieść, ważne jest tutaj krytyczne podejście - zarówno do teorii Sharpa, jak i Kotleta.

Trudna lektura, ale książka nie jest tak zaskakująca, jak się tego spodziewałam. Wiele prawideł zauważyłam, analizując własne zachowania zakupowe. "How brands grow" to głównie polemika z Kotlerem. Czy słuszna? Myślę, że tak, ale autor skupia się głównie na dużych markach i produktach dostępnychh fizycznie, pomijając np. marki osobiste i
sprzedaż usług/produktów cyfrowych....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    54
  • Przeczytane
    19
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    4
  • Marketing
    3
  • 2022
    2
  • E-marketing/SEO&SEM/content marketing
    1
  • 2019
    1
  • Kindle
    1
  • 2017 - books
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki How brands grow Czego nie wiedzą marketerzy


Podobne książki

Przeczytaj także