How brands grow Czego nie wiedzą marketerzy
Wydawnictwo: Grupa Blix nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
271 str. 4 godz. 31 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- How brands grow
- Wydawnictwo:
- Grupa Blix
- Data wydania:
- 2020-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-01-01
- Liczba stron:
- 271
- Czas czytania
- 4 godz. 31 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788395687921
- Tłumacz:
- Wenesa Jesionek
- Tagi:
- marketing marka
Po 10 latach od pierwszego wydania przez Oxford University Press, "How Brands Grow" doczekała się wreszcie polskiego tłumaczenia! Ta książka to pozycja obowiązkowa dla wszystkich marketerów.
"Jak rosną marki" to nauka zaprzęgnięta w tryby marketingu. Dziesiątki badań przeprowadzonych przez autorów książki umożliwiły stworzenie jasnych i czytelnych praw, na których polegać można prowadząc działania reklamowe. Zastanawiasz się, jak reklamować swoją markę? Chcesz wiedzieć, gdzie szukać źródeł jej wzrostu? Ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 54
- 19
- 6
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Trudna lektura, ale książka nie jest tak zaskakująca, jak się tego spodziewałam. Wiele prawideł zauważyłam, analizując własne zachowania zakupowe. "How brands grow" to głównie polemika z Kotlerem. Czy słuszna? Myślę, że tak, ale autor skupia się głównie na dużych markach i produktach dostępnychh fizycznie, pomijając np. marki osobiste i
sprzedaż usług/produktów cyfrowych. Należy również pamiętać, że książka została napisana w 2010 roku, a od tego czasu rozwinęła się zarówno sprzedaż online, jak i social media, a Sharp przywołuje głównie badania z lat 90. Choć sporo można z tej książki wynieść, ważne jest tutaj krytyczne podejście - zarówno do teorii Sharpa, jak i Kotleta.
Trudna lektura, ale książka nie jest tak zaskakująca, jak się tego spodziewałam. Wiele prawideł zauważyłam, analizując własne zachowania zakupowe. "How brands grow" to głównie polemika z Kotlerem. Czy słuszna? Myślę, że tak, ale autor skupia się głównie na dużych markach i produktach dostępnychh fizycznie, pomijając np. marki osobiste i
więcej Pokaż mimo tosprzedaż usług/produktów cyfrowych....