Nikt nie chce czytać Twojego g*wna
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Nobody Wants To Read Your Sh*t. Why That Is and What You Can Do About It
- Wydawnictwo:
- OSMPOWER sp. z o.o.
- Data wydania:
- 2020-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-01-01
- Liczba stron:
- 230
- Czas czytania
- 3 godz. 50 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788366516083
- Tłumacz:
- Nina Lubiejewska
- Tagi:
- ebiznes social media profesjonalista
Istnieje mantra, która znają jedynie prawdziwi pisarze, naśladowcy jej nie zrozumieją - Nikt nie chce czytać Twojego g*wna.
Uznanie tej prawdy to pierwszy krok w transformacji z amatora w profesjonalistę.
„Jeśli chcesz pisać i być rozpoznawalnym, musisz to robić sam".
Tytuł tej książki jest pierwszą i najważniejszą lekcją, jaką poznaje każdy pisarz, oraz nauczysz się jej pierwszego dnia w reklamie. Nikt nie chce czytać twojego g*wna. Mam na myśli twoje reklamy. Ludzie nienawidzą reklam. Nienawidzą reklam telewizyjnych. Ty pewnie również. Reklamy to najlepsza motywacja do sięgnięcia po pilot.
Dotyczy to oczywiście każdego rodzaju pisma - i każdej innej sztuki. Jeśli mi nie wierzysz, spróbuj zachęcić własną matkę do przeczytania twojej powieści. Najważniejsza lekcja (i dotyczy każdej formy pisania i sztuki):
|skoro nikt nie chce czytać twojego g*wna, musisz uczynić wszystko, co piszesz, tak interesujące, tak seksowne, tak pociągające, że człowiek musiałby być szalony, aby tego świadomie NIE przeczytać.
Czasami musisz myśleć jak marketer lub scenarzysta, innym razem najlepiej założyć kapelusz pisarza. Pressfield zapewnia 119 lekcji w swoim typowym, dowcipnym stylu. Twoje pisanie nigdy się nie zestarzeje, ponieważ to, co się powiedzie, zmienia się każdego dnia.
Dlatego poniższe 3 lekcje pomogą ci pozostać aktualnym przez wiele lat:
- Jeśli nie masz pojęcia, nie zaczynaj pisać.
- Znajdź problem, który rozwiązuje Twój tekst, a łatwiej będzie go wydrukować na papierze.
- Podziel wszystko, co piszesz, na trzy części: początek, środek i koniec.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 41
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Tworzymy z nicości coś, wychodząc poza nasze limity, a przeciwnik jest w nas samych - nasze ego, nasza lenistwo i nasz strach". "Nie jesteś tak dobry, jak myślisz, że jesteś. I nie jesteś tak zły, jak myślisz, że jesteś. Prawda leży gdzieś pośrodku".
OPINIE i DYSKUSJE
Porywająca, treściwa, nienaciągana, a przy tym skompresowana tak, aby wydobyć esencję z tematu pisania tekstów - zwłaszcza tych długich: scenariuszy i książek. Autor na licznych przykładach pokazuje mechanizmy, według których budowane były popularne dzieła, wskazuje przy tym na ich mianowniki wspólne, sugerując nam, że nie wymyślimy koła na nowo. "Nobody wants to read your sh*t" to lektura krótka ale pełna wartościowych myśli.
Porywająca, treściwa, nienaciągana, a przy tym skompresowana tak, aby wydobyć esencję z tematu pisania tekstów - zwłaszcza tych długich: scenariuszy i książek. Autor na licznych przykładach pokazuje mechanizmy, według których budowane były popularne dzieła, wskazuje przy tym na ich mianowniki wspólne, sugerując nam, że nie wymyślimy koła na nowo. "Nobody wants to read your...
więcej Pokaż mimo to