Studia z teorii komunikowania masowego
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
166 str. 2 godz. 46 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Studia z teorii komunikowania masowego
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Data wydania:
- 1999-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1999-01-01
- Liczba stron:
- 166
- Czas czytania
- 2 godz. 46 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8322918755
- Tagi:
- media medioznawstwo
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka ta jest antologią tekstów o tematyce medioznawczej. Nie ma tu jednak wiele o nowych mediach; autorzy skupili się na zagadnieniach związanych z telewizją, radiem i prasą. Jeśli ktoś szuka naukowych, rzetelnych informacji na temat tych trzech środków masowego przekazu (i weźmie poprawkę na to, że książkę wydano jeszcze w XX wieku),ta pozycja spełni jego oczekiwania i stanie się bogatym źródłem przypisów.
Co do krytyki, trudno jest mi napisać coś konstruktywnego, jako że jest to moja pierwsza stricte medioznawcza książka, którą przeczytałem od deski do deski. Czy była fascynująca? Zdecydowanie nie. Czy informacje w niej zawarte wpłynęły w znaczny sposób na moją wiedzę i otwarły mi oczy na nieznane do tej pory horyzonty? Też nie. Większość z zawartych tu rzeczy jest niezbyt interesująca i nie mówi o niczym, o czym jako społeczeństwo byśmy nie wiedzieli. Jest to jednak solidna podstawa naukowa i informacyjna, by pisać o mediach i ich historii. Osiem na dziesięć gwiazdek.
Książka ta jest antologią tekstów o tematyce medioznawczej. Nie ma tu jednak wiele o nowych mediach; autorzy skupili się na zagadnieniach związanych z telewizją, radiem i prasą. Jeśli ktoś szuka naukowych, rzetelnych informacji na temat tych trzech środków masowego przekazu (i weźmie poprawkę na to, że książkę wydano jeszcze w XX wieku),ta pozycja spełni jego oczekiwania i...
więcej Pokaż mimo to