Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Teoria komunikowania publicznego i politycznego

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Polityka". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Astrum
6,2 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
3
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
liczba stron
248
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza...

W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Astrum, 2007

źródło okładki: http://www.astrum.wroc.pl/pokaz_ksiazke.php?isbn=978837249926&kat=k@

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (15)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2855
książek: 1355
Mateusz | 2015-12-31
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 stycznia 2016
książek: 85
Lucrum_Victoria_D | 2015-09-05
Na półkach: Przeczytane, Media/ PR
książek: 269
SłowiAnka | 2013-02-04
książek: 538
Magika | 2013-01-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Media, PR
Przeczytana: 2001 rok
książek: 1
paweł | 2017-04-18
Na półkach: Teraz czytam
książek: 502
Ann Gru | 2017-04-09
Na półkach: Przeczytane
książek: 623
książek: 734
ayana-chan | 2016-04-19
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-07
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 5 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd