E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Paweł Sala Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN popularnonaukowa
600 str. 10 godz. 0 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2016-05-17
Liczba stron:
600
Czas czytania
10 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301183448
Tagi:
e-marketing marketing internetowy praca zbiorowa
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Kodeks cywilny. Orzecznictwo Aplikanta. Wydanie 2 Antas Marek, Paweł Sala
Ocena 7,0
Kodeks cywilny... Antas Marek, Paweł ...
Okładka książki Dialog, nr 6 / czerwiec 2004 Erwin Axer, Marek Beylin, Tadeusz Bradecki, Agata Chałupnik, Dariusz Chętkowski, Jean Pierre Dopagne, Łukasz Kos, Tomasz Łubieński, Blaž Lukan, Michał Olszański, Włodzimierz Paszyński, Tomasz Plata, Marek Rapacki, Redakcja miesięcznika Dialog, Małgorzata Sadowska, Paweł Sala, Jacek Sieradzki, Jerzy Sosnowski, Małgorzata Szpakowska, Agata Zawrzykraj, Matjaž Zupančič, Bartosz Żurawiecki
Ocena 0,0
Dialog, nr 6 /... Erwin Axer, Marek B...
Okładka książki Pokolenie porno i inne niesmaczne utwory teatralne. Antologia najnowszego dramatu polskiego w wyborze Romana Pawłowskiego Krzysztof Bizio, Paweł Jurek, Jan Klata, Marek Modzelewski, Roman Pawłowski, Marek Pruchniewski, Paweł Sala, Andrzej Saramonowicz, Henryk Sułek, Ingmar Villqist, Michał Walczak, Przemysław Wojcieszek
Ocena 6,1
Pokolenie porn... Krzysztof Bizio, Pa...
Okładka książki Dialog, nr 5-6 / maj-czerwiec 2002 Aleksandra Biernacka, Martin Crimp, Barbara Fatyga, David Harrower, Małgorzata Imielska, Józef Kelera, Sylwester Latkowski, Jarosław Mikołajewski, Ewa Nowakowska, Marek Radziwon, Redakcja miesięcznika Dialog, Paweł Sala
Ocena 0,0
Dialog, nr 5-6... Aleksandra Biernack...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
215
173

Na półkach: , , ,

Must have dla każdego marketingowca
To nowe wydanie książki „E-marketing”, wzbogacone o jeszcze większą wiedzę z zakresu e-marketingu i zbiór doświadczeń ludzi, którzy na co dzień pracują w świecie internetu. Jak podkreśla Jarosław Królewski i Paweł Sala, autorzy poszczególnych rozdziałów nie są zawodowymi publicystami, jednak muszę przyznać, że książka napisana jest lekko, zrozumiale i profesjonalnie. Widocznie praca w internecie wymaga dobrego warsztatu pisarskiego, bo każda część „E-marketingu” ma w sobie nie tylko sporą dawkę wiedzy, ale też jest po prostu zgrabnie zbudowana.

Social media, copywritng, marketing mobilny, monitoring internetu, obsługa klienta w sieci – to tylko kilka tematów zgłębianych w tej pozycji

Co znajdziecie w tej książce? Poruszana tematyka jest z jednej strony bardzo szeroka, ale też nie jest to wiedza ogólna. „E-marketing” podzielony jest na cztery części, każda dotyczy innego etapu w biznesie, a więc np. zaczynamy od „Podstawy – solidny Backgroud”, a kończymy na – „Niezbędnik nowoczesnego marketera”. Co ważne, autorzy książki nie są laikami – to ludzie znający branżę od podszewki, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem, co też widać na podstawie prezentowanych przez nich treści. Oni wszyscy są praktykami – od takich ludzi najbardziej lubię się uczyć. Na pewno więc kojarzycie Pawła Tkaczyka, który opowiada ogólnie o marce samej w sobie, Dominika Kaznowskiego – piszącego o social mediach i społecznym wymiarze internetu, Barbarę Stawarz, specjalistkę od content marketingu, Jarosława Roszkowskiego, który wyjaśnia czym jest monitoring internetu i dlaczego warto go wykorzystać – oraz wiele innych nazwisk, aktywnie działających w branży marketingu internetowego. W tej pozycji poznacie nie tylko teorię, ale też wiele realnych case study, niektóre pojęcia wyjaśniane są na podstawie przykładów, dlatego nawet laik może z tej książki wynieść bardzo wiele wiedzy. Bardzo ciekawy jest rozdział ukazujący rynek internetowy w Polsce i na świecie – Tomasz Surmacz prezentuje sporo ciekawych danych na temat czasu spędzonego w internecie, akcji podejmowanych w sieci przez użytkowników czy informacji dotyczących światowego rynku reklamy internetowej.

Studencie, to książka dla Ciebie!

Przyznam się, że moja praca magisterka bez „E-marketingu” byłaby bardzo uboga. Niesamowicie wiele wyciągnęłam z tej książki – z jednej strony porusza tematykę współczesną, podawane są przykłady firm i case study, ale autorzy poszczególnych rozdziałów nie zapomnieli o często istotnej części teoretycznej. Wiele pozycji na temat marketingu internetowego od razu przechodzi do rzeczy i pomija wyjaśnianie prostych pojęć, jednak jak wiemy w pracy dyplomowej należy podać nawet najbardziej banalne definicje – dlatego jestem bardzo wdzięczna, ze w momencie pisania magisterki trafiła do mnie właśnie ta książka.

Number One wśród książek o marketingu internetowym

„E-marketing” polecam wszystkim zainteresowanym marketingiem internetowym, tym, którzy zastanawiają się, czy swój biznes przenieść do sieci oraz wszystkim laikom, którzy chcą w jakiś sposób zacząć swoją przygodę z e-marketingiem. Jak już wcześniej wspomniałam – każdy student, którego kierunek związany jest z marketingiem, powinien traktować tę książkę jako pewnego rodzaju „biblię”. „E-marketing” zawiera w sobie ogrom wiedzy, wiele ciekawych i inspirujących przykładów, umożliwia zapoznanie się z branżą – nawet na podstawie nazwisk poszczególnych autorów. To jak na razie najlepsza pozycja dotycząca e-marketingu, którą dotychczas czytałam.

http://recenzentkaksiazek.blog.pl/2016/08/22/e-marketing-wspolczesne-trendy-pod-red-j-krolewski-p-sala-must-have-dla-kazdego-marketingowca/

Must have dla każdego marketingowca
To nowe wydanie książki „E-marketing”, wzbogacone o jeszcze większą wiedzę z zakresu e-marketingu i zbiór doświadczeń ludzi, którzy na co dzień pracują w świecie internetu. Jak podkreśla Jarosław Królewski i Paweł Sala, autorzy poszczególnych rozdziałów nie są zawodowymi publicystami, jednak muszę przyznać, że książka napisana jest lekko,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    158
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    30
  • Teraz czytam
    8
  • Marketing
    4
  • Marketing
    4
  • Chcę w prezencie
    3
  • Chcę mieć
    3
  • Ebook_Epub
    2
  • Marketing & PR
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne