Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Wydawnictwo: Difin
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788376413044
liczba stron
196
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
youstyna

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę...

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.


Z recenzji prof. dr. hab. inż. Jacka Kijowskiego:

(...) uważam, że całe opracowanie jest godne polecenia. (...) Ta książka – przewodnik różni się korzystnie od innych opracowań bardzo sformalizowanych i brzmiących językiem standardów wdrażania systemów jakości. To opracowanie oparte na doświadczeniu Autorów przemawia do czytelnika jasnym i zwięzłym przekazem. Proponuje mu szereg oryginalnych, jak również sprawdzonych wzorów i rozwiązań skutecznie wspomagających menadżerów w mozolnej pracy nad kształtowaniem mentalności projakościowej podległych pracowników.

 

źródło opisu: http://www.ksiegarnia.difin.pl/zarzadzanie-jakosci...(?)

źródło okładki: http://www.ksiegarnia.difin.pl/zarzadzanie-jakosci...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd