Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Wydawnictwo: Helion
7,62 (71 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
7
9
7
8
22
7
22
6
13
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788328303737
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny...

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!


Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?


Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.

Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.

Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a.
Zasady wyceniania projektów.
Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
Analiza kultowych projektów.
Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.

Zrób logo, które stanie się kultowe!
 

David Airey — niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida — davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com — każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 220
Łukasz | 2018-07-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 lipca 2018

Bardzo dobra pozycja przede wszystkim dla Twórców, ale także dla właścicieli firm lub czegoś co potrzebuje logo. Świetna meteorytyka i wiele przykładów, twórców, których prace można podejrzeć.

Szczerze i gorąco polecam
lukaszmajewski.com

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Pamiętnik narkomanki

Nie przeczytałam tej książki do końca, przyznaję się bez bicia. Niestety mnie zanudziła i nie byłam w stanie, dotarłam chyba do połowy. Książka opiera...

zgłoś błąd zgłoś błąd