Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-07-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328303737
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a.
Zasady wyceniania projektów.
Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
Analiza kultowych projektów.
Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.
Zrób logo, które stanie się kultowe!
David Airey — niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida — davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com — każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.