Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Wydawnictwo: Helion
7,72 (127 ocen i 16 opinii) Zobacz oceny
10
13
9
17
8
36
7
44
6
17
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities
data wydania
liczba stron
216
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Robert

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy! Po czym poznać dobre logo? Jak wycenić projekt? Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo? Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek...

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

Po czym poznać dobre logo?
Jak wycenić projekt?
Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?

Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?

Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.

* Znaczenie logo w życiu firmy
* Charakterystyczne elementy kultowych projektów
* Podstawy procesu projektowania logo
* Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
* Sposoby wyceny projektu
* Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
* Metody prowadzenia rozmów z klientami
* Współpraca z klientami zagranicznymi
* Tworzenie internetowego portfolio
* Dostępne narzędzia
* Praktyczne porady dotyczące projektowania logo

"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy"
- zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (342)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1890
Aiwlys | 2013-12-19
Przeczytana: 19 grudnia 2013

Książka znakomita i obowiązkowa pozycja dla każdego grafika. W prosty sposób, na wielu przykładach pokazuje, jak zbierać informacje do projektu, od czego zacząć, jak zrobić, na co zwrócić uwagę. Na pewno dzięki niej każdy już na początku może uniknąć wielu pomyłek i problemów. Czytało się szybko, miło i przyjemnie. Ksero niektórych stron obowiązkowe, aby kiedyś w przyszłości skorzystać ponownie.

książek: 1127
Dociekliwy_Kotek | 2012-06-01
Na półkach: Przeczytane, Typografia
Przeczytana: maj 2012

Trzeba to powiedzieć na początku: w tej książce nie ma bezwarunkowo skutecznej recepty na to, jak zaprojektować doskonały logotyp. Są za to proste, przejrzyste i zrozumiałe porady jak uniknąć podstawowych błędów przy projektowaniu.
David Airey krok po kroku prowadzi czytelnika przez wszystkie etapy projektowania, z których tak naprawdę praca z programem graficznym jest etapem końcowym. Są tu zatem praktyczne wskazówki od czego zacząć projektowanie, ile czasu poświęcić na badanie dotychczasowego wizerunku klienta i jego konkurencji, jak prowadzić rozmowy z klientem, na co zwracać uwagę a czego unikać, żeby skutecznie doprowadzić projekt do końca. Airey nie zdradza sekretu kreatywności, ale podpowiada, co zrobić, żeby rozwijać w sobie twórcze myślenie; nie podaje na tacy sposobów na zachowanie świeżego podejścia do projektowania, ale sugeruje, jak uniknąć rutyny i gdzie szukać inspiracji. Niby wszystko, o czym pisze, jest bardzo oczywiste, ale podane w sposób łatwy i przystępny,...

książek: 40
NiezłyBook | 2013-04-25
Na półkach: Przeczytane

Książka "Logo design love" zawiera wiele ciekawie przedstawionych wskazówek, z których mogą skorzystać początkujący, jak i ci, którzy o projektowaniu logo wiedzą już wiele.
Szczególnie interesujący jest według mnie rozdział opisujący rozmowę z klientem oraz wycenę konceptu. Dodatkowo w książce jest przytoczonych wiele inspirujących przykładów.
Polecam wszystkim zainteresowanym sztuką projektowania logo.

książek: 956
OldSmokeOfDoom | 2012-12-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 24 grudnia 2012

Całkiem dobra pozycja. Doświadczeni projektanci nie znajdą w niej wiele, ale Ci początkujący lub średniozaawansowani na pewno. Autor fajnie pokazuje też sam proces od strony obsługi projektu (np. zajawia jak robić specyfikacje) i kontaktu z klientem.

książek: 39
Jakub | 2012-12-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: grudzień 2012

Jestem wiernym czytelnikiem bloga Logo Design Love od roku, podziwiam Davida i jego prace, to zdecydowanie projektant o wielkim talencie i pasji do tego, co tworzy. I to widać w Jego publikacjach, niezależnie czy są to wpisy na blogu czy kolejne rozdziały książek, pod którymi się podpisuje. "Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!" to nic innego jak podróż po barwnym świecie identyfikacji wizualnej. Może brzmi to nieciekawie, ale jest dokładnie odwrotnie. Kolejne akapity, strony i rozdziały pochłania się jak dobrą powieść sensacyjną! Airey przybliża nam nie tylko etapy tworzenia loga, ale na niezliczonych przykładach wyjaśnia, co czyni znak firmowy genialnym. Pasjonująca lektura, polecam!

książek: 87
plinard | 2014-09-02
Na półkach: Przeczytane

Obowiązkowa pozycja dla każdego grafika, szczególnie dla pracujących w dziedzinie brandingu. Ciekawe i dobrze opisane przykłady. Można się zainspirować

książek: 3236

Ciekawe spojrzenie na kolejne etapy przygotowania dobrego logo. Szybko się czyta.

książek: 327
globetrotter | 2012-10-11
Na półkach: Przeczytane, Poradniki
Przeczytana: 11 października 2012

Jasno, przejrzyźcie napisana książka. Znajdą w niej wskazówki osoby zarówno rozpoczynające przygodę z projektowaniem, jak i te mające spore doświadczenie w dziedzinie. Wartością książki jest wiele praktycznych porad, a także ciekawe przykłady projektów logo z opisem procesu twórczego, który towarzyszył ich powstawaniu. Ponadto na końcu znajduje się lista książek, blogów i nazwisk kultowych projektantów, u których można szukać inspiracji. Polecam

książek: 17
Olga | 2016-11-18
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
Przeczytana: październik 2016

Obowiązkowa pozycja dla każdego grafika komputerowego! W zawodzie działam już ponad 7 lat i nie wiem, jak to się stało, że dopiero niedawno miałam okazję ją przeczytać. Napisana w bardzo przyjemy sposób, bardzo zrozumiała i łatwa do przyswojenia. Mnóstwo cennych wskazówek oraz wyjaśnień związanych z całym etapem tworzenia logotypów. Po jej skończeniu od razu zabrałam się do działania, więc zdecydowanie daje motywacyjnego kopniaka :)

książek: 79
Soria | 2014-10-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Dobrze wydana przydatna pozycja dla tych, którzy rozpoczynają przygodę z grafiką. Piszę 'rozpoczynają' ponieważ zawarte są w niej ogólnie informacje, jak kto i co zaprojektował i to miało "ręce i nogi". Ja szukałam książki ze swego rodzaju "kluczem do dobrego logo". Tutaj tego nie znalazłam, ale zorientowałam się także, że takiego "klucza" nie ma. Jest tylko twoja wyobraźnia.

zobacz kolejne z 332 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd