Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach

Wydawnictwo: MT Biznes
7,25 (4 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
2
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788377468173
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

„Nowy coaching biznesowy” to kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Carol Wilson, doświadczony trener i szkoleniowiec, przedstawia wiedzę niezbędną do przyswojenia sobie najlepszych praktyk, przydatną zarówno dla...


„Nowy coaching biznesowy” to kompleksowy przewodnik po podstawach
coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także
liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Carol
Wilson, doświadczony trener i szkoleniowiec, przedstawia wiedzę
niezbędną do przyswojenia sobie najlepszych praktyk, przydatną zarówno
dla początkujących adeptów coachingu, jak i dla aktywnych zawodowo
profesjonalistów – a także dla każdego, kto chciałby kształtować w
swojej organizacji kulturę coachingową. Nowe wydanie zostało kompleksowo
zaktualizowane, zyskało też zupełnie nową strukturę. Kładzie większy
nacisk na budowanie kultury coachingowej w organizacji i przytacza
liczne przykłady z różnych krajów świata. Książka została wzbogacona o
wiele nowych informacji, związanych z najnowszymi trendami
charakterystycznymi dla dynamicznie rozwijającego się świata coachingu.


Carol Wilson to prelegentka, pisarka i autorka audycji
prowadząca swoją działalność w skali międzynarodowej. Pełni funkcję
dyrektora zarządzającego Performance Coach Training, założonego wspólnie
z sir Johnem Whitmorem.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 21
Waldek | 2016-12-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2016

Książka raczej dla początkujących lub osób, które planują zostać coachem. Jest to dobre wprowadzenie do coachingu i tylko tyle. Sam tytuł nieco mylący, bo treść nie jest ściśle związana z biznesem. Oczekiwałem czegoś bardziej wartościowego dla mnie jako coacha biznesowego...

książek: 752
Qulturasłowa | 2016-01-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 02 stycznia 2016

„Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? (…) To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść” - ten cytat z „Alicji w Krainie Czarów” stanowi doskonały przykład podejścia coachingowego. Celem coachingu, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny, jest podniesienie wyników i ogólnego poziomu samopoczucia. Co istotne, wykorzystuje on przede wszystkim pytania, które mają na celu rozbudzanie świadomości u osoby poddawanej coachingowi oraz inicjowanie procesu indywidualnie ukierunkowanego uczenia się. Niestety, wokół coachingu powstało wiele błędnych przekonań, mylone są jego rodzaje, nie dostrzega się granicy pomiędzy nim, a na przykład psychoterapią, a co więcej, często jest on traktowany jako forma kary dla osób, które w organizacji nie osiągają założonych wyników.

Dla tych osób, które chcą się dowiedzieć, czym naprawdę jest coaching, dla coachów oraz kandydatów na coachów, dla menedżerów trenerów i wszystkich mających na względzie rozwój...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd