Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta

Wydawnictwo: Helion
6,25 (4 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
2
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324688111
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Odkryj możliwości testów A/B! Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji! Istnieją narzędzia,...

Odkryj możliwości testów A/B!

Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!

Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!

Dzięki tej książce:


poznasz testy A/B
wdrożysz testy A/B krok po kroku
unikniesz najczęstszych błędów
zwiększysz współczynnik konwersji


Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych!

 

źródło opisu: Helion

źródło okładki: Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 223
bulka_pszenna | 2016-01-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 stycznia 2016

Książka ciekawa, przytoczone realne przykłady optymalizacji, nie ma co prawda złotego środka, ale moim zdanien można się z niej czegoś ciekawego dowiedzieć.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Lilka i wielka afera

Ośmioletnia Lilka z tomu „Lilka i spółka” w tomie „Lilka i wielka afera” ma już dziewięć lat i jest bardzo poważną dziewczynką. Oczywiście żartuję. Ka...

zgłoś błąd zgłoś błąd