Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej

Okładka książki Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej Agnieszka Hess
Okładka książki Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej
Agnieszka Hess Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego biznes, finanse
236 str. 3 godz. 56 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania:
2007-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2007-01-01
Liczba stron:
236
Czas czytania
3 godz. 56 min.
Język:
polski
ISBN:
9788323323396
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Słownik terminologii medialnej Roman Bartoszcze, Zbigniew Bauer, Edward Chudziński, Sylwester Dziki, Bogdan Fischer, Wojciech Furman, Agnieszka Hess, Marcin Jasionowicz, Stanisław Jędrzejewski, Wojciech Kajtoch, Andrzej Kaliszewski, Jacek H. Kołodziej, Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Artur Majer, Wojciech Markiewicz, Ewa Nowińska, Walery Pisarek, Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Anna Skoczek, Lucyna Słupek, Weronika Świerczyńska-Głownia, Marian Szulc, Andrzej Wojnach, Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Maria duVall
Ocena 7,0
Słownik termin... Roman Bartoszcze, Z...
Okładka książki Media a integracja europejska Agnieszka Hess, Teresa Sasińska-Klas
Ocena 7,0
Media a integr... Agnieszka Hess, Ter...
Okładka książki Opcja czy osoba?Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych Michał Bukowski, Jarosław Flis, Agnieszka Hess, Agnieszka Szymańska
Ocena 0,0
Opcja czy osob... Michał Bukowski, Ja...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej


Podobne książki

Przeczytaj także