Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Total E-mail Marketing

Wydawnictwo: Butterworth-Heinemann
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
liczba stron
256
kategoria
biznes, finanse
język
polski

With a practical focus, this handbook presents a complete guide to maximizing the range and impact of e-mail marketing techniques. It analyses where e-mail marketing works and where it shouldn t be used, and includes guidance on the treatment of inbound and outbound e-mail, as well providing contact strategies for managing volumes of e-mail. The text stresses the need to integrate e-mail with...

With a practical focus, this handbook presents a complete guide to maximizing the range and impact of e-mail marketing techniques. It analyses where e-mail marketing works and where it shouldn t be used, and includes guidance on the treatment of inbound and outbound e-mail, as well providing contact strategies for managing volumes of e-mail. The text stresses the need to integrate e-mail with other communications tools. It points out two key integration issues: i) Integration through time mult

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd