Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

E-marketing

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,36 (25 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
9
7
12
6
3
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
E-marketing
data wydania
ISBN
9788301174491
liczba stron
464
słowa kluczowe
emarketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Mohito_n

Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody...

Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej w Internecie.

E-marketing pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.

 

źródło opisu: http://emarketing.pwn.pl/

źródło okładki: http://emarketing.pwn.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 64
Krzysztof | 2015-10-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: maj 2015

Wartościowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Omówiono w niej cały wachlarz współczesnych narzędzi pozwalających oddziaływać na rynek. Każdy rozdział jest osobną częścią pisaną przez specjalistę w danej dziedzinie, dlatego książkę można czytać jak podręcznik. Polecam

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
A.B.C.

Świetna manipulacja autorki. Pod nos dostajemy wręcz oczywiste rozwiązanie zagadki, w które wierzy się tak bardzo, że aż ręce opadają. Na szczęście ok...

zgłoś błąd zgłoś błąd