E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Jarosław KrólewskiPaweł Sala Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
550 str. 9 godz. 10 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
550
Czas czytania
9 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301215156
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Winning znaczy zwyciężać Jack Welch, Suzy Welch
Ocena 7,4
Winning znaczy... Jack Welch, Suzy We...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Przemysław Modrzewski, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski
Ocena 7,7
Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marc...
Okładka książki Psychologia szefa. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone. Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,2
Psychologia sz... Jerzy Gut, Wojciech...

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
44 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
61
25

Na półkach: ,

Wartościowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Omówiono w niej cały wachlarz współczesnych narzędzi pozwalających oddziaływać na rynek. Każdy rozdział jest osobną częścią pisaną przez specjalistę w danej dziedzinie, dlatego książkę można czytać jak podręcznik. Polecam

Wartościowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Omówiono w niej cały wachlarz współczesnych narzędzi pozwalających oddziaływać na rynek. Każdy rozdział jest osobną częścią pisaną przez specjalistę w danej dziedzinie, dlatego książkę można czytać jak podręcznik. Polecam

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    158
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    30
  • Teraz czytam
    8
  • Marketing
    4
  • Marketing
    4
  • Chcę w prezencie
    3
  • Chcę mieć
    3
  • Ebook_Epub
    2
  • Marketing & PR
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy


Podobne książki

Przeczytaj także