Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

12 kroków uczciwej* sprzedaży

Wydawnictwo: Onepress
6,67 (3 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
1
6
0
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324647743
kategoria
biznes, finanse
język
polski

* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie.Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.W podjęciu...

* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie.Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!Przeczytaj wywiad z autorem!Uwaga:1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat pracy, oraz to, że... odniesiesz sukces jako handlowiec.3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do klienta - a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk - no fun!".Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.J. Christman Kennedy,Prezes Resource Management International, Inc.Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".Sławomir Szulżyk,dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.Waldemar Lewandowski,dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej strategii. Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006- 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 235
Łukasz Chrzanowski | 2016-07-15
Na półkach: Przeczytane

Jeśli potrzebujesz instrukcji do obierania ziemniaków. To będziesz potrzebował tej książki do nauczenia się procesu sprzedaży. Autorzy nie znają polskich realiów. Ale skupiają się na wykresach oraz tabelkach, które mają coś wnieść w życie handlowca.

Jeśli stworzę ranking najgorszych książek, ta pozycja zajmie bardzo wysokie miejsce. Przykładowo, autorzy twierdzą” żeby zacząć sprzedaż trzeba zdefiniować czym jest sprzedaż" Moim zdaniem definiować pewne zjawiska można sobie na studiach i traktować to jako umysłową zabawę. A nie w praktyce biznesowej. Wyobraź sobie, że przychodzi do Ciebie klient, a Ty mówisz, to zanim zaczniemy sprzedaż, proszę podać mi definicje sprzedaży. Absurd !

Autorzy Twierdzą, że wiedza na temat produktu, jest podstawą sukcesu w sprzedaży i co parę stron o tym przypominają. Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsi handlowcy skupiają się na działaniu, a najgorsi zazwyczaj są chodzącą encyklopedią i o swoim produkcie wiedzą wszystko poza tym, jak go...

książek: 20
Michał | 2014-10-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 15 grudnia 2012

Obowiązkowa pozycja dla sprzedawców, handlowców i wszystkich zajmujących się sprzedażą. Interesujące podejście do definicji sprzedaży, którą autorzy definiują jako wymianę wartości.

książek: 1573
ToRn | 2016-04-10
książek: 9938
Chaoticreader | 2016-09-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 166
potulna | 2016-05-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 132
Cascia | 2016-05-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 285
envyme | 2015-01-25
Na półkach: Chcę przeczytać, Biznes
książek: 181
kasharos | 2014-12-07
książek: 778
Nerass | 2013-10-20
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd