12 kroków uczciwej* sprzedaży
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324647743
* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie.Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!Przeczytaj wywiad z autorem!Uwaga:1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat pracy, oraz to, że... odniesiesz sukces jako handlowiec.3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do klienta - a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk - no fun!".Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.J. Christman Kennedy,Prezes Resource Management International, Inc.Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".Sławomir Szulżyk,dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.Waldemar Lewandowski,dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej strategii. Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006- 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 5
- 3
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Jeśli potrzebujesz instrukcji do obierania ziemniaków. To będziesz potrzebował tej książki do nauczenia się procesu sprzedaży. Autorzy nie znają polskich realiów. Ale skupiają się na wykresach oraz tabelkach, które mają coś wnieść w życie handlowca.
Jeśli stworzę ranking najgorszych książek, ta pozycja zajmie bardzo wysokie miejsce. Przykładowo, autorzy twierdzą” żeby zacząć sprzedaż trzeba zdefiniować czym jest sprzedaż" Moim zdaniem definiować pewne zjawiska można sobie na studiach i traktować to jako umysłową zabawę. A nie w praktyce biznesowej. Wyobraź sobie, że przychodzi do Ciebie klient, a Ty mówisz, to zanim zaczniemy sprzedaż, proszę podać mi definicje sprzedaży. Absurd !
Autorzy Twierdzą, że wiedza na temat produktu, jest podstawą sukcesu w sprzedaży i co parę stron o tym przypominają. Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsi handlowcy skupiają się na działaniu, a najgorsi zazwyczaj są chodzącą encyklopedią i o swoim produkcie wiedzą wszystko poza tym, jak go sprzedaż. Nie polecam. W 99& książka składa się z teorii, której przedsiębiorcy nie lubią.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Jeśli potrzebujesz instrukcji do obierania ziemniaków. To będziesz potrzebował tej książki do nauczenia się procesu sprzedaży. Autorzy nie znają polskich realiów. Ale skupiają się na wykresach oraz tabelkach, które mają coś wnieść w życie handlowca.
więcej Pokaż mimo toJeśli stworzę ranking najgorszych książek, ta pozycja zajmie bardzo wysokie miejsce. Przykładowo, autorzy twierdzą” żeby...
Obowiązkowa pozycja dla sprzedawców, handlowców i wszystkich zajmujących się sprzedażą. Interesujące podejście do definicji sprzedaży, którą autorzy definiują jako wymianę wartości.
Obowiązkowa pozycja dla sprzedawców, handlowców i wszystkich zajmujących się sprzedażą. Interesujące podejście do definicji sprzedaży, którą autorzy definiują jako wymianę wartości.
Pokaż mimo to