Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Wydawnictwo: Onepress
6,22 (36 ocen i 9 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
4
7
10
6
13
5
5
4
1
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324635238
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
książek: 527
Yoka | 2017-07-26
Na półkach: Zawodowe, Przeczytane, 2017
Przeczytana: 26 lipca 2017

Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.

Dodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie zaczyna się od "nie". Nawet gdy autor radzi jak zachowaywać się np na tweeterze wszystkie punkty zaczynają się od tego czego NIE robić. Ciężko się czyta tak sformułowane myśli.

W momencie wydania być może była to pozycja odkrywcza i użyteczna. Obecnie można przeczytać - jak już wspomniałam - jako ciekawostkę. Szczególnie jeśli kogoś interesuje polityka, rozwój makretingu politycznego, smaczki wielkich kampanii.

Na dziś zdecydowanie bardzij polecam Pawła Tkaczyka. Ten - choć ma swoje wady - jest osadzony we współczesnych realiach marketingu, storytellingu, narracji (jak zwał tak zwał).

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Słońce, księżyc, gwiazda

www.blogzaczytanejmamy.com zaczytana.mama_books konto na instagramie Tytuł ,, Słońce, księżyc, gwiazda” Autor Vonnegut Kurt, Chermayeff Ivan T...

zgłoś błąd zgłoś błąd