Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Okładka książki Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych Liana Evans
Okładka książki Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Liana Evans Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Język:
polski
ISBN:
9788324629886
Średnia ocen

5,3 5,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,3 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
262
248

Na półkach:

„Social Media Marketing” to pozycja skupiona na coraz popularniejszym narzędziu, z którego korzystają marketerzy. Mowa o portalach społecznościowych. Kto nie słyszał o Facebooku, Twitterze czy „lokalnej” Naszej-Klasie. Ale kto wie, jak z nich właściwie korzystać w celu promowania własnej osoby, marki, produktu czy usługi?

Książka zawiera wiele cennych rad, zarówno dla pracowników działu marketingu, przedsiębiorców czy choćby niezależnych blogerów. Poparta jest wieloletnim doświadczeniem autorki w branży marketingu internetowego. Liana Evans daje rady jak prowadzić dialog z Internautami. Jak zachęcić ich do wchodzenia na nasze profile i blogi. Jak wejść w daną społeczność ze swoim przekazem i przekonać innych do niego.

Nie jest to może pozycja nowatorska, bo wiele aspektów wydaje się intuicyjnych. Zaletą jest to, że jest to kompendium porządkujące wiedzę o portalach społecznościowych. By skuteczniej działać i mieć większą frajdę z zaznaczania swojej obecności w sieci.

„Social Media Marketing” to pozycja skupiona na coraz popularniejszym narzędziu, z którego korzystają marketerzy. Mowa o portalach społecznościowych. Kto nie słyszał o Facebooku, Twitterze czy „lokalnej” Naszej-Klasie. Ale kto wie, jak z nich właściwie korzystać w celu promowania własnej osoby, marki, produktu czy usługi?

Książka zawiera wiele cennych rad, zarówno dla...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    26
  • Przeczytane
    9
  • Posiadam
    2
  • BG UMK
    1
  • Na naszym regale
    1
  • W domowej biblioteczce
    1
  • Internet
    1
  • Biznes, finanse i giełda
    1
  • Literatura mojej pracy
    1
  • Pracownia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także