Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Okładka książki Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku Dave Kerpen
Okładka książki Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
Dave Kerpen Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-05-24
Data 1. wyd. pol.:
2013-05-24
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324648139
Tłumacz:
Marcin Machnik
Tagi:
marketing Facebook biznes
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
262
248

Na półkach:

Social media to Eldorado dla marketerów. Dystans między klientem, a produktem/usługą zmniejszył się do kliknięcia na smartfonie lub laptopie. Szybki dostęp do rzeszy konsumentów i łatwość dostarczenia informacji nie oznacza jednak, że banalnym zadaniem jest zostanie królem Facebook’a, Twittera czy Tumblr’a.

Generalnie książkę da się podsumować hasłem: Bądź lubiany. Rozwijając to warto zacytować autora: „Słuchaj uważnie, bądź transparentny, odpowiadaj ludziom, bądź autentyczny i opowiadaj świetne historie”. Wydaje się to proste i banalne. Dlaczego więc wciąż firmy korzystając z mediów społecznościowych popełniają błędy w stylu: brak określenia grupy docelowej, nachalne komunikaty, kasowanie negatywnych komentarzy lub ich ignorowanie, brak koordynacji z pozostałymi kanałami czy brak angażowania klientów?

Dave Kerpen dzieli się z czytelnikiem wiedzą z zakresu mediów społecznościowych i marketingu szeptanego. „Lubię to” zawiera kilkanaście pogrupowanych porad dotyczących budowania relacji z klientami i zarządzania treścią. W szeroko omawianym Facebook’u równie łatwo wypłynąć i stać się gwiazdą, jak i zatonąć w oceanie informacji. Oddany i zaangażowany klient nie tylko kliknie przycisk „lubię to” czy nawet kupi produkt. On zacznie opowiadać o tym znajomym i rodzinie, a to jest największa i najbardziej opłacalna nagroda.

Źródło: www.zzyciaksiazek.blogspot.com

Social media to Eldorado dla marketerów. Dystans między klientem, a produktem/usługą zmniejszył się do kliknięcia na smartfonie lub laptopie. Szybki dostęp do rzeszy konsumentów i łatwość dostarczenia informacji nie oznacza jednak, że banalnym zadaniem jest zostanie królem Facebook’a, Twittera czy Tumblr’a.

Generalnie książkę da się podsumować hasłem: Bądź lubiany....

więcej Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach: ,

Autorem książki jest Dave Kerpen, dyrektor generalny firmy www.likeable.com/, która zajmuje promocją firm w social media. Książka wprowadza nasz w szczegóły "miękkiego" zarządzania naszym fanpage'm na Facebooku. Jest to przede wszystkim takie "istnienie" na największym portalu społecznościowym w sposób nie narzucający się (nikt tego przecież nie lubi!) i zdobywanie kolejnych polubień, które są kluczem do popularności, a na tym przecież nam najbardziej zależy. Miło jest przy nowym poście/filmie/statusie/zdjęciu zobaczyć dużo polubień czy komentarzy.
Poza tym dowiedziałem się dużo ciekawostek z mechanizmu działania Facebooka, ponieważ jak się okazuje portal ma mnóstwo ukrytym mechanizmów, o których warto wiedzieć aby w pełni wykorzystać jego możliwości!
Szczerze polecam!
pokonacsiebie.pl

Autorem książki jest Dave Kerpen, dyrektor generalny firmy www.likeable.com/, która zajmuje promocją firm w social media. Książka wprowadza nasz w szczegóły "miękkiego" zarządzania naszym fanpage'm na Facebooku. Jest to przede wszystkim takie "istnienie" na największym portalu społecznościowym w sposób nie narzucający się (nikt tego przecież nie lubi!) i zdobywanie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Bardzo dobra i mimo, że z 2010 roku, to dalej aktualna :) (przynajmniej w Polsce ;)

Bardzo dobra i mimo, że z 2010 roku, to dalej aktualna :) (przynajmniej w Polsce ;)

Pokaż mimo to

avatar
246
197

Na półkach:

Świetna książka dla osób ciekawych jak skutecznie i uczciwie działać w biznesie online.

Świetna książka dla osób ciekawych jak skutecznie i uczciwie działać w biznesie online.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    66
  • Przeczytane
    20
  • Posiadam
    6
  • Chcę w prezencie
    2
  • Marketing
    2
  • 2014
    1
  • 2021
    1
  • NiePrzeczytane
    1
  • Reklama, PR
    1
  • Posiadam - e-booki
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku


Podobne książki

Przeczytaj także