Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Tłumaczenie: Marcin Machnik
Wydawnictwo: Helion
7,08 (13 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
6
6
1
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook
data wydania
ISBN
9788324648139
liczba stron
256
słowa kluczowe
marketing, Facebook, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Zostań najpopularniejszą osobą w sieci! Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku! Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz...

Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!

Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!

Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?

Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.

Bądź lubiany:

słuchaj uważnie,
bądź transparentny,
odpowiadaj ludziom,
bądź autentyczny,
opowiadaj świetne historie.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: http://helion.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 517
CzytelniczkA | 2017-10-02
Przeczytana: 02 października 2017

Świetna książka dla osób ciekawych jak skutecznie i uczciwie działać w biznesie online.

książek: 390
piotk | 2017-06-23
Na półkach: Przeczytane

Bardzo dobra i mimo, że z 2010 roku, to dalej aktualna :) (przynajmniej w Polsce ;)

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-07-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: czerwiec 2015

Social media to Eldorado dla marketerów. Dystans między klientem, a produktem/usługą zmniejszył się do kliknięcia na smartfonie lub laptopie. Szybki dostęp do rzeszy konsumentów i łatwość dostarczenia informacji nie oznacza jednak, że banalnym zadaniem jest zostanie królem Facebook’a, Twittera czy Tumblr’a.

Generalnie książkę da się podsumować hasłem: Bądź lubiany. Rozwijając to warto zacytować autora: „Słuchaj uważnie, bądź transparentny, odpowiadaj ludziom, bądź autentyczny i opowiadaj świetne historie”. Wydaje się to proste i banalne. Dlaczego więc wciąż firmy korzystając z mediów społecznościowych popełniają błędy w stylu: brak określenia grupy docelowej, nachalne komunikaty, kasowanie negatywnych komentarzy lub ich ignorowanie, brak koordynacji z pozostałymi kanałami czy brak angażowania klientów?

Dave Kerpen dzieli się z czytelnikiem wiedzą z zakresu mediów społecznościowych i marketingu szeptanego. „Lubię to” zawiera kilkanaście pogrupowanych porad dotyczących budowania...

książek: 2
POKONACSIEBIEpl | 2013-09-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Autorem książki jest Dave Kerpen, dyrektor generalny firmy www.likeable.com/, która zajmuje promocją firm w social media. Książka wprowadza nasz w szczegóły "miękkiego" zarządzania naszym fanpage'm na Facebooku. Jest to przede wszystkim takie "istnienie" na największym portalu społecznościowym w sposób nie narzucający się (nikt tego przecież nie lubi!) i zdobywanie kolejnych polubień, które są kluczem do popularności, a na tym przecież nam najbardziej zależy. Miło jest przy nowym poście/filmie/statusie/zdjęciu zobaczyć dużo polubień czy komentarzy.
Poza tym dowiedziałem się dużo ciekawostek z mechanizmu działania Facebooka, ponieważ jak się okazuje portal ma mnóstwo ukrytym mechanizmów, o których warto wiedzieć aby w pełni wykorzystać jego możliwości!
Szczerze polecam!
pokonacsiebie.pl

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd